Ik zag 't meteen, maar ik kan me het wel voorstellen, die kop leid aardig afTel wrote:Hahaha WTF zeg! Die foto is al bijna 2 tot 3 jaar oud en zie nou pas dat ik daar een vlek heb zitten.
Related topics
- View the latest post: Stan en Dirk hebben wederom hardcore gedraaid, er zitten wel een paar dezelfde platen in als in vorige hardcoresetjes maar daar hebben wij scheid aan
- View the latest post: Foto Onderschrift Spel 2010
- View the latest post: Het grote foto topic #2
- View the latest post: DJ's/Producer/Stages/Eindshows Foto's!
- View the latest post: Foto's, Designs etc
Active topics in Off-Topic
Moderators
En je rechter hand zit in de reet van die gozer rechts van je, gezien de uitdrukking op zijn gezicht.Tel wrote:Hahaha WTF zeg! Die foto is al bijna 2 tot 3 jaar oud en zie nou pas dat ik daar een vlek heb zitten.
En die gast achter je met dat streepjes shirt ging vlak na deze foto op de vuist met de gozer tegen wie hij zo staat te schreeuwen.
En dat meisje in het rood heeft cup 70C en dit was waarschijnlijk wat de uitdrukking op jouw kop veroorzaakte.
Moet ik doorgaan?
Jep al 2 jaarDj C-Mind wrote: weet ze het zelf ook al dat ze je vriendin is
Tijd voor wat nieuws. Nummer?Showey wrote:Jep al 2 jaarDj C-Mind wrote: weet ze het zelf ook al dat ze je vriendin is![]()
Jaa zoiets had ik ook al een beetje doormaarten1410 wrote:En je rechter hand zit in de reet van die gozer rechts van je, gezien de uitdrukking op zijn gezicht.Tel wrote:Hahaha WTF zeg! Die foto is al bijna 2 tot 3 jaar oud en zie nou pas dat ik daar een vlek heb zitten.
En die gast achter je met dat streepjes shirt ging vlak na deze foto op de vuist met de gozer tegen wie hij zo staat te schreeuwen.
En dat meisje in het rood heeft cup 70C en dit was waarschijnlijk wat de uitdrukking op jouw kop veroorzaakte.
Moet ik doorgaan?
doe de volgende keer maar is ben benieuwd:P ik hoor het altijd dat mijn kaak 5 cm na links staat maar merk er niks vna[NL]Sjefke wrote:Had ik hem maar gefilmt! konden we nog lachen
Ga ik volgende x doen![]()
Sjoerd staat er ook lekker op, stelletje crakhoofdenTel wrote:Ik weet al genoeg Maarten
Piaaa wrote:Sjoerd staat er ook lekker op, stelletje crakhoofden
maarten1410 wrote:En je rechter hand zit in de reet van die gozer rechts van je, gezien de uitdrukking op zijn gezicht.
ZwabberkaakTel wrote:plaatjeeroberttt wrote:dit is wel 1 van mijn ergste :')
Dit is mijn ergste
-
G
leuk 
-
PHardtraxx Veteran
- 3957 posts member since 2010
- last seen Jun 2017
Hoe kom je aan die dingen? Die Dominator 2010 is zwaar vet wil k ook wel hebben :p
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025
Meestal krijg je aan het eind van een fatsoenlijk feest die dingen mee naar huis... dit jaar bij Defqon kreeg ik alleen een poncho mee.. :')
bij defqon kreeg ik een vage krant met in het midden een poster van de mainstage, net zo een als je bij qlimax kreegRamirez wrote:Meestal krijg je aan het eind van een fatsoenlijk feest die dingen mee naar huis... dit jaar bij Defqon kreeg ik alleen een poncho mee.. :')

Tom - Ketjes - DoubleDutch - Egwin (kan niet op zen hardtraxx naam komen) - S_v3n
-
THardtraxx Veteran
- 5204 posts member since 2009
- last seen Oct 2021

-
THardtraxx Veteran
- 5204 posts member since 2009
- last seen Oct 2021
Ik heb er ook nog met BRT PNRMX (ofzoiets) en VVKEER. Maar daar is blotenbuik alarm, en dat is niet zo bijzonder 
Die van Dominator zat in een boekje wat je na afloop krijgt op een feest, welk feest weet ik niet meertomb wrote:Hoe kom je aan die dingen? Die Dominator 2010 is zwaar vet wil k ook wel hebben :p
Elementz poster via Edwin hier op Hardtraxx gekregen
Euphoria mee genomen bij Qountdown
7th sunday in eindhoven mee genomen (kreeg de helft van iemand anders0
Q-dance feestfabriek stond bij 7th sunday langs de weg
Groundzero zat bij een dvd die ik had gekocht
En ik had nog een Q-base poster maar die vond ik niet mooi dus heb ik weggeven
Jij bent knetter gek sjefke! Heb 'm hier op m'n kamer gehangen, vind 'm fantastisch[NL]Sjefke wrote:
En ik had nog een Q-base poster maar die vond ik niet mooi dus heb ik weggeven
Liep jij op Last World niet bij 2 kerels met een fusion shirt? We waren nog aan het nadenken of jullie niet van hardtraxx waren, maar nu herken ik je hierTimmer wrote:
-
G
vet manTimmer wrote: