ik zie in die onderste wel wat leuks
xD
xD
waarom sta je zo kromKepro wrote:ik sta daar rechts in mn blote bast whaha
Ik ben al oud, nee maar dit was het laatste uurtje, dit is in de laatste 10 minuten gemaakt, (jaja ik was nog nuchter)KSwoosh wrote:waarom sta je zo kromKepro wrote:ik sta daar rechts in mn blote bast whaha
Zo te zien was dit vlak voordat die beveiliging je naar buiten sleepteKepro wrote:Ik ben al oud, nee maar dit was het laatste uurtje, dit is in de laatste 10 minuten gemaakt, (jaja ik was nog nuchter)KSwoosh wrote:waarom sta je zo kromKepro wrote:ik sta daar rechts in mn blote bast whaha
lijkt er meer op dat je in je broek gepoept hebt fzoKepro wrote:Daar doe ik niet aan
Waasbazen[NL]Sjefke wrote:Ik heb nog 3 foto's van mij en maarten van zaterdag..
Maar die ga ik hier maar niet op zetten![]()
Gewoon posten[NL]Sjefke wrote:Ik heb nog 3 foto's van mij en maarten van zaterdag..
Huh, sta ik met jou op de foto?[NL]Sjefke wrote:Ik heb nog 3 foto's van mij en maarten van zaterdag..
TW steel en grolsch?Rik wrote:Ik met mn geliefden![]()

zie ik nou haarRavenwood wrote:ik hoop niet dat je hebt gezegd "trek eens aan mn vinger" ofzo
achja, ik heb ook een nieuwe foto, best lelijke foto, maarja
en ene gezond hollands kleurte!Ravenwood wrote:jazeker, mijn heilige haartjes
naar de film met airco, stiekem handje vast houden, daarna eten bij kaarlicht en han din hand alngs het water lopen, draait ze naar je toe, en dan het water in flikkerenRavenwood wrote:ben er al mee bezig jonge!
morgen misschien samen naar bussloo, nog niet zeker