Die kerel met z'n pint in de lucht (en zat is)

die andere 2 zien er lekker nuchter uitKryptica wrote:(en zat is)
Die "dame" zit volgens mij niet aan de alcoholNaarDeQlote wrote:die andere 2 zien er lekker nuchter uitKryptica wrote:(en zat is)
Het was het verjaardags"feestje" van die middelste, dus dat mocht toen welNaarDeQlote wrote:die andere 2 zien er lekker nuchter uitKryptica wrote:(en zat is)
maarten1410 wrote:pics or it dind't ha... ach laat ook maar :') we lachen na DefQon wel.Million wrote:Nah, I'm Enrico's anyway. :')
Nee man, hahamaarten1410 wrote:Die middelste heeft trouwens wel wat weg van Mash...
Dat sowieso, als hij eens wist wat wij wetenDj C-Mind wrote:maarten1410 wrote:pics or it dind't ha... ach laat ook maar :') we lachen na DefQon wel.Million wrote:Nah, I'm Enrico's anyway. :')
Jawel... Maar ik kan er ook iets naast zitten want ik heb dit volgens mij al bij 4 foto's geroepen.Dennis Aka Mash wrote:Nee man, hahamaarten1410 wrote:Die middelste heeft trouwens wel wat weg van Mash...
dj-rico01 wrote:heb trouwens wel verdomd zin in defqon!
oostzaner wrote:ik ook!dj-rico01 wrote:heb trouwens wel verdomd zin in defqon!
zal het bezoekersaantal van 133 dan toch verbroken gaan worden 12 of 13 juni?Million wrote:Ik oooook!!oostzaner wrote:ik ook!dj-rico01 wrote:heb trouwens wel verdomd zin in defqon!![]()
There's a littlebit of Mash in all of usKryptica wrote:Mash lijkt gewoon op iedereen

Ravenwood wrote:strak, strak in zijn gala pak, pak:
ja, bruine k-swissjesen kaal heufd
heb je last van O-benen?Ravenwood wrote:strak, strak in zijn gala pak, pak:
Vrijdag word het, als we de vooruitzichten moeten geloven, 30% zon. Zaterdag is nog niet zeker.....dj-rico01 wrote: Met Mees losgaan in het zonnetje
Ben jij ook al een meisje.biscuit wrote:heb je last van O-benen?Ravenwood wrote:strak, strak in zijn gala pak, pak:
ik heb sinds vier en half jaar last van O-benen maar dat komt van t paardrijden :')
neej ik ben gewoon een jongen. na defqon heb ik een fotoshoot met eigen paard dus dan zet ik dr ook hier wat neerFRArnold wrote:Ben jij ook al een meisje.biscuit wrote:heb je last van O-benen?Ravenwood wrote:strak, strak in zijn gala pak, pak:
ik heb sinds vier en half jaar last van O-benen maar dat komt van t paardrijden :')
Zozo, Hardtraxx kleurt tegenwoordig wat meer roze!
maarten1410 wrote:Ik snap niet dat je je vriendin zo noemt, Biscuit.

omdat ik al 4.5 jaar paardrijFRArnold wrote:maarten1410 wrote:Ik snap niet dat je je vriendin zo noemt, Biscuit.![]()
Nee, maar misschien vind je het een rare vraag, maar serieus dude, waarom heb je een paard??