Rik wrote:Die releases van die superskilzzz labels uit de releases verwijderen.
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
C
Spammers een dag op hold zetten, drugstopic sluiten, jump-forum oprichten
Jou bannen, waarom? Door die opmerkingrobkuh1990 wrote:Spammers een dag op hold zetten, drugstopic sluiten, jump-forum oprichten
-
C
Zoals Robkuh zei, Jump gedeelte oprichten,
en proberen een overzicht te maken welke aankomende release er nou als eerstvolgende gereleased gaat worden.
en proberen een overzicht te maken welke aankomende release er nou als eerstvolgende gereleased gaat worden.
-
C
Ik zou een bookmark optie (volg functie) toevoegen;
De ledenlijst FLINK opschonen met alle aanmeld, maar gene bericht maar wel meedingen voor acties;
Censuur verhogen op bepaalde topics;
Bepaalde filters instellen tegen spambot accounts;
De ledenlijst FLINK opschonen met alle aanmeld, maar gene bericht maar wel meedingen voor acties;
Censuur verhogen op bepaalde topics;
Bepaalde filters instellen tegen spambot accounts;
-
A
Randleman uit het Releases subforum bannen
Daar moet je admin voor zijnJosh-T wrote:Zoals Robkuh zei, Jump gedeelte oprichten,
Echt he.Almighty wrote:Randleman uit het Releases subforum bannen
Er is al een filter actief, maar bots worden ook steeds slimmer helaas. Ach, over een paar weken ben ik er van af :-)robkuh1990 wrote:Bepaalde filters instellen tegen spambot accounts;
Hoezo datan?Jor-D wrote:Er is al een filter actief, maar bots worden ook steeds slimmer helaas. Ach, over een paar weken ben ik er van af :-)robkuh1990 wrote:Bepaalde filters instellen tegen spambot accounts;
winningAlmighty wrote:Randleman uit het Releases subforum bannen
p-stylez wrote:Rik wrote:Die releases van die superskilzzz labels uit de releases verwijderen.
-
B
Ga je HT verkopen?Jor-D wrote:Er is al een filter actief, maar bots worden ook steeds slimmer helaas. Ach, over een paar weken ben ik er van af :-)robkuh1990 wrote:Bepaalde filters instellen tegen spambot accounts;
Iets voor Jor-D om te maken danChukkels wrote:Daar moet je admin voor zijnJosh-T wrote:Zoals Robkuh zei, Jump gedeelte oprichten,
Vind dat van die releases wel een goed idee, zou het wel overzichtelijker maken, gewoon de opties: sorteren op laatst gepost zoals nu, en kunnen sorteren op releasedate Ascending <> Descending
http://www.hardtraxx.nl/nieuws/hiep-hie ... orden.htmlHoeksemad wrote:Hoezo datan?Jor-D wrote:Er is al een filter actief, maar bots worden ook steeds slimmer helaas. Ach, over een paar weken ben ik er van af :-)robkuh1990 wrote:Bepaalde filters instellen tegen spambot accounts;
hahahahahahaha je wil echt niet weten hoe hard ik hier om moest lachenAlmighty wrote:Randleman uit het Releases subforum bannen
OT: Livesets gedeelte nog verder opsplitsen in:
- Setjes van feesten
- Setjes van 'bekende DJ's
- Homemade setjes.
Nu is dat 2e en 3e natuurlijk wel lastig, want waar leg je de grens tussen bekend en niet niet bekend, maar vind het af en toe wel stront irritant als ik naar toffe setjes zoek van feesten ik eerst 5 pagina's verder ben door alle homemade mixjes
dit kun je makkelijk oplossen voor volgende feesten.Rawbin wrote:hahahahahahaha je wil echt niet weten hoe hard ik hier om moest lachenAlmighty wrote:Randleman uit het Releases subforum bannen![]()
![]()
- Setjes van feesten
- Homemade setjes.
Nu is dat 2e en 3e natuurlijk wel lastig, want waar leg je de grens tussen bekend en niet niet bekend, maar vind het af en toe wel stront irritant als ik naar toffe setjes zoek van feesten ik eerst 5 pagina's verder ben door alle homemade mixjes
1 topic voor elke set op een bepaald feest, dus alle setjes in 1 topic. dat topic maak je voor een bepaalde tijd sticky, en voila, staat die bovenaan de lijst.
HeldRavenwood wrote:dit kun je makkelijk oplossen voor volgende feesten.Rawbin wrote:hahahahahahaha je wil echt niet weten hoe hard ik hier om moest lachenAlmighty wrote:Randleman uit het Releases subforum bannen![]()
![]()
- Setjes van feesten
- Homemade setjes.
1 topic voor elke set op een bepaald feest, dus alle setjes in 1 topic. dat topic maak je voor een bepaalde tijd sticky, en voila, staat die bovenaan de lijst.
+ Banaanslak en kaboem terughalenpim__ wrote:Kees bannen
Hardstylboy terughalen en dan genieten
SVB zijn account weer op actief zetten