Kanibaaalmaarten1410 wrote: en thuis nog even de resten van een chinees opgegeten.
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
G
ik wist dat deze zou komenStephanieMichelle wrote:Kanibaaalmaarten1410 wrote: en thuis nog even de resten van een chinees opgegeten.
vanmiddag 4 boterhammen met runderrookvlees gegeten
net nog een bastogne koekje
en nu ff een dropje pakkken
iedereen eet hier brood
Ben ik de enige die brood neit echt bepaald lekker vind. Ik eet sochtends vaak stampot als ontbijt 
ik hou ook niet van brood...en zeker in de ochtend niet :')SoundTunerZ wrote:iedereen eet hier broodBen ik de enige die brood neit echt bepaald lekker vind. Ik eet sochtends vaak stampot als ontbijt
Stampot dan??_dp_ wrote:ik hou ook niet van brood...en zeker in de ochtend niet :')SoundTunerZ wrote:iedereen eet hier broodBen ik de enige die brood neit echt bepaald lekker vind. Ik eet sochtends vaak stampot als ontbijt
-
G
gadverdammeSoundTunerZ wrote:iedereen eet hier broodBen ik de enige die brood neit echt bepaald lekker vind. Ik eet sochtends vaak stampot als ontbijt
Eigenlijk ook wel lekker... wel een beetje zwaar op de maag lijkt me.KSwoosh wrote:gadverdammeSoundTunerZ wrote:iedereen eet hier broodBen ik de enige die brood neit echt bepaald lekker vind. Ik eet sochtends vaak stampot als ontbijt
Nah nooit echt last vanmaarten1410 wrote:Eigenlijk ook wel lekker... wel een beetje zwaar op de maag lijkt me.KSwoosh wrote:gadverdammeSoundTunerZ wrote:iedereen eet hier broodBen ik de enige die brood neit echt bepaald lekker vind. Ik eet sochtends vaak stampot als ontbijt
belgh we gingen bowlen, was behoorlijk saai.
daarna met wat meiden wezen eten bij de mac. ik heb nu voor de rest van de maand ofzo wel genoeg vn dat spul gehad. gadverdamme wat zout enzo.
2 Cheeseburgers
medium patat
medium cola
daarna met wat meiden wezen eten bij de mac. ik heb nu voor de rest van de maand ofzo wel genoeg vn dat spul gehad. gadverdamme wat zout enzo.
2 Cheeseburgers
medium patat
medium cola
-
FHardtraxx Veteran
- 6758 posts member since 2008
- last seen Nov 2020
Bier
Wat heb jij vandaag gegeten?freddyadu8 wrote:Bier
-
FHardtraxx Veteran
- last seen Nov 2020
haha ja ik snap t wel, maar ik kauw nu op mijn bieroostzaner wrote:Wat heb jij vandaag gegeten?freddyadu8 wrote:Bier
-
FHardtraxx Veteran
- last seen Nov 2020
Best lekker hoor, maar hier weer ontopic doen dan maar ?oostzaner wrote:men that;s sick...
ik zit nu te kauwen op een kauwgompje (tis ontopicfreddyadu8 wrote:Best lekker hoor, maar hier weer ontopic doen dan maar ?oostzaner wrote:men that;s sick...
-
FHardtraxx Veteran
- last seen Nov 2020
Ja maar mn bier niet heoostzaner wrote:ik zit nu te kauwen op een kauwgompje (tis ontopicfreddyadu8 wrote:Best lekker hoor, maar hier weer ontopic doen dan maar ?oostzaner wrote:men that;s sick...)
Net 2 carbonaaaatjes, mediterraanse aardappel puree, worteltjes met met anijs en een bakkie vla toe. Hatsee!
-
G
ohja, ik vanavond lekker pasta met gehakt en pastasaus 
en lekker appelmoes erbij
en lekker appelmoes erbij
ik stampot andijvie met spek, kaas en champignons, eerste keer dat me pa het zo maakt en smaakte goed, echt een aanradertje 
Gebakken aardappelen met een gehaktbal, sla en appelmoes.