straks:
+
+
+
+
+
+
=

+
+
+
+
+
+
=
+
+
+
+
+
+
= dat was ik precies zo aant zeggen toen ik et aant maken wasmaarten1410 wrote:TACOOOO!
doperwten + mais = heerlijkDaveytl wrote:Schnitzel, gebakken aardappels en doperwten![]()
Alleen jammer dat mn zusje niet van wortelen houdt, doperwten/wortelen is 10x beter
Hmmm nog nooit gehad, maar bij ons thuis zijn ze ook niet zo gek op maïs.KSwoosh wrote:doperwten + mais = heerlijkDaveytl wrote:Schnitzel, gebakken aardappels en doperwten![]()
Alleen jammer dat mn zusje niet van wortelen houdt, doperwten/wortelen is 10x beter
Haha oke sorry sorry,maarten1410 wrote:BROOODJE gehaktbal met sla en mosterdBeuntie wrote:Mosterd![]()
Gehaktbal met mosterd
Edit:
Moet je is 2 eieren gewoon kloppen in een mok ofzo (uitsmijter dus), en daarbij met een mes een mooi puntje mosterd erbij in doen en ook doorkloppen.
FACKING LEKKER!![]()
Maar mosterd sowieso KONING! Ook bij boerenkool weet ik pas sinds kort...![]()
Maar doe je nog iets met die eieren of sla je die zo achterover?
ik kreeg nog niet eens fatsoenlijk 2 happen binnen.Hoeksemad wrote:Net 8 boterhammen na binnengewerkt. Het ontbijt dus.
Eet crackers... gewoon van crackers waar je brie opdoet.Ravenwood wrote:ik kreeg nog niet eens fatsoenlijk 2 happen binnen.Hoeksemad wrote:Net 8 boterhammen na binnengewerkt. Het ontbijt dus.
zo verrekt misselijk
zal mij benieuwen of je nu ook multi-cultureel shijtHymn wrote:Boterham met chocopasta, hagelslag (2x), kaas (2x), gebakken pastei, spek (2x).
Frieten met kipfingers.
2x abrikozenvla.
1 rijstenvlaai.
Goeie productie zo al zeg ik hetzelf.