Active topics in Off-Topic
Moderators
Volgens mij waren dat allemaal neefjes en nichtjes van jeoostzaner wrote:Dat verklaart een hoop.
want ze hadden allemaal een Kuifje
...................Dj C-Mind wrote:Volgens mij waren dat allemaal neefjes en nichtjes van jeoostzaner wrote:Dat verklaart een hoop.
oostzaner wrote:...................Dj C-Mind wrote:Volgens mij waren dat allemaal neefjes en nichtjes van jeoostzaner wrote:Dat verklaart een hoop.
net 2 borden patat en wat van die chinese hapjes best pittig, loempiatjes en dergelijke
-
G
net gegeten, ehm........ een of andere gebakken scholfilet, aardappeltjes en worteltjes 
best lekker
best lekker
gij zal uw dikke nek ook wel blijven houdenoostzaner wrote:Pizza Hawai met pudding.
nee want ik ren samen met mijn neefjes en nichtjes achter jou aan.Dj C-Mind wrote:gij zal uw dikke nek ook wel blijven houdenoostzaner wrote:Pizza Hawai met pudding.
2 bolletjes ham, 6 blikjes Red Bull, 2 stokjes saté met friet en een paar biertjes, lal.
Nu diaree.
Nu diaree.
ah wtf....maarten1410 wrote:2 bolletjes ham, 6 blikjes Red Bull, 2 stokjes saté met friet en een paar biertjes, lal.
Nu diaree.
idd, dat mocht je van mij ook wel achterwege laten 
-
G
lawlmaarten1410 wrote:Nu diaree.

Niet in de diaree natuurlijk.
-
G
tuurlijk niet, je bent het op dit moment gewoon aan het etenmaarten1410 wrote:Hap.
Niet in de diaree natuurlijk.
ieder zijn smaak
nou ik heb lekker een verrukelijke lasagne gegeten
-
FHardtraxx Veteran
- 6758 posts member since 2008
- last seen Nov 2020
Pizzaa!!
-
DHardtraxx Veteran
- 3722 posts member since 2009
- last seen Mar 2011