Goed begin van m'n dag.. goeie bodem
Nu net 3 boterhammen gegeten
Nu net 3 boterhammen gegeten
een negerbanaan...Frankert wrote:OMFG wat een topic![]()
Ik heb net een vieze zwarte banaan achter me kiezen..
Ja zoiets ja.. Zo'n negerinnen banaan was best wel lekkeroostzaner wrote:een negerbanaan...Frankert wrote:OMFG wat een topic![]()
Ik heb net een vieze zwarte banaan achter me kiezen..
aaaaaaah daar heb ik nu zin inTel wrote:kibbeling
is f*cking lekkerrrrrrrrrrrrrrrrTel wrote:kibbeling
heb ik net opStephanieMichelle wrote:Ik ga zo lekker Bami eten
Ja had ik net ook, met een gebakken eitjeMartin wrote:Spaghetti
allemaal vandaag?Ravenwood wrote:gekookt ei, pannenkoeken met jam, broodje met kaas, broodje met ham, 3 sneetjes brood met hagelslag, 5 biscuitjes, witte bonen in tomatensaus, 2 hamburgers, 3 cheeseburgers, 4 donuts, zak hamkaas chips, broodje met hagelslag, 2 pistoletjes met file american, 2 repen chocola waarvan 1 witte, een pak met bastonge koeken, zak met werthers caramel, stuk beenham, grote saté spies, portie patat met 2 frikadellen en 1 bamibal, gebakken aardappels met appelmoes, 2 stukken appeltaart en als laatste een stuk straciatella ijs.
Net nog Pizza gehad en een bak met vlaElSalvaje wrote:Vanochtend broodje ham & jam. (niet bij elkaar, wel los)
in de kleine pauze op school 4 grote bisquits + een mini blikje cola.
in de grote pauze 2 boterhammen met ham en weer een mini blikje cola.
In et tussenuur rond 3 uur naar de supermarkt, 2 worstenbroodje, een blik cola, en van iemand nog wat coktail noodje.
Best veel als ik et zo terug lees
jepKSwoosh wrote:ik net nog lekker zelfgekookte sperziebonen, aardappels en een lekker sausijsje erbij
edit: ohja, ook nog een half potje appelcompote [appelmoes met stukjes appel]
allemaal vandaag?Ravenwood wrote:gekookt ei, pannenkoeken met jam, broodje met kaas, broodje met ham, 3 sneetjes brood met hagelslag, 5 biscuitjes, witte bonen in tomatensaus, 2 hamburgers, 3 cheeseburgers, 4 donuts, zak hamkaas chips, broodje met hagelslag, 2 pistoletjes met file american, 2 repen chocola waarvan 1 witte, een pak met bastonge koeken, zak met werthers caramel, stuk beenham, grote saté spies, portie patat met 2 frikadellen en 1 bamibal, gebakken aardappels met appelmoes, 2 stukken appeltaart en als laatste een stuk straciatella ijs.
dat het er uberhaubt in pastRavenwood wrote:heb al diabetes, maar dat maakt me niks uit hoor.
ik hou van eten