Het enigste lekkere wat ik heb gegeten in me leven in Belgie is de friet van Postel 
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
J
-
J
Wel de hollandse mayonaise, want die belgische is net een bestrijdingsmiddel tegen soa's, zure sloot
Hahaha! Naja ik ben zelf Frans en Italiaans, dus die smaak van die zuure mayo vind ik persoonlijk erg lekker. Maar na een tijdje verveeld het wel. Zelfde als bij de Mc donalds; 1 zo'n bakje mayo vind ik super krijg ik zo'n fles voor me dan moet ik er niet veel van;p
-
N
Postel beste plaats in België
Een van de eerste plekken waar ik naartoe reed nadat ik mijn rijbewijs had.
-
J
Niet naar het Inter stadion?Nerazzurro93 wrote:Postel beste plaats in België![]()
FabienNieto wrote:Een Belgisch patatteke heerlijk!
-
N
Een van de eerste plekken, dus toen ik terug was uit Milano reed ik ff langs postel de dag erna. Ik woon toch dichtbij de grens.JEFSKIII wrote:Niet naar het Inter stadion?Nerazzurro93 wrote:Postel beste plaats in België![]()
Nee 2, maar ik had die verkeerd in de oven gedaan en toen waren ze kei hardDestination wrote:Eentje maar?SL8492 wrote:Zometeen tosti
-
J
Tosti zet apparaat voor het levenSL8492 wrote:Nee 2, maar ik had die verkeerd in de oven gedaan en toen waren ze kei hardDestination wrote:Eentje maar?SL8492 wrote:Zometeen tosti
Waren van die kant en klare tostis van de jumbo. Fucking lekker. Alleen mislukt in de oven.JEFSKIII wrote:
Tosti zet apparaat voor het leven
-
J
Smerig
Kip Donor schotel besteld, lading Sambasaus erbij en me bodem is gezet voor vanavond
Kip Donor schotel besteld, lading Sambasaus erbij en me bodem is gezet voor vanavond
-
DHardtraxx Veteran
- 4969 posts member since 2012
Dadelijk pizzaaaaaaaa! 
-
N
Broodje knakworst met zuurkool en ui!
-
UHardtraxx Veteran
- 4743 posts member since 2012
- last seen 2 days ago
Net patat + kroket/kaassouffle/frikandel op en vanmiddag tosti's als lunch 
-
UHardtraxx Veteran
- 4743 posts member since 2012
- last seen 2 days ago
KannibaalSL8492 wrote:Been van mn oma
Belgische friet. Zeg het dan ook gewoon goedFabienNieto wrote:Een Belgisch patatteke heerlijk!
-
J
Lekker toastje met filet american 
Uberhout wrote:KannibaalSL8492 wrote:Been van mn oma
Pizza van Pizza Hut
-
J
Broodjes Filet American 
-
G
gister: kapsalon
Een droge cracker ben brak en heb niet veel zin om te eten. 
-
WHardtraxx Veteran
- 4162 posts member since 2012
- last seen Aug 2013
1 boterham en een pakje crackers philadelphia bieslook