Pistoletje met bal en satésaus 
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
G
vanochtend lekker 2 boterhammen met Bolletje Schuddebuikjes
smiddags 2x 2boterhammen op elkaar met gebraden gehakt [nee, niet gehakt dat gebraden is, het is gewoon broodbeleg
] en curry 
net lekker pasta met basilicum roomsaus en een gebakken stukje zalmfilet, heerlijk!
lekker aan het dieeeten?
smiddags 2x 2boterhammen op elkaar met gebraden gehakt [nee, niet gehakt dat gebraden is, het is gewoon broodbeleg
net lekker pasta met basilicum roomsaus en een gebakken stukje zalmfilet, heerlijk!
Maximize wrote:Niks..
lekker aan het dieeeten?
gehaktbal, aardappel en rode kool.
Lol, tomatensoep / gebakken aardappelen, rode bieten, stukje gemarineerde kalfsfilet / bak vla met bulten chocovlokken 
Alweer gehaktbal?!oostzaner wrote:gehaktbal, aardappel en rode kool.
jonge, wij eten elke maandag en dinsdag een gehaktbal en aardappelen met nog wat erbij...Beuntie wrote:Alweer gehaktbal?!oostzaner wrote:gehaktbal, aardappel en rode kool.
Ik ga ook voorstellen of me pa dat morgen wil maken, lekker man
-
DHardtraxx Veteran
- 3722 posts member since 2009
- last seen Mar 2011
koelasj 
Brinta, 8 boterhammen, 3 gehaktballen, halve rookworst, 2 borden boerenkool, 2 mandarijnen, 2 bananen en ga nu noedels maken.
Mol is ook weer aan het werk hoor
Gehakt bak je ookKSwoosh wrote:[nee, niet gehakt dat gebraden is, het is gewoon broodbeleg]
van aan die pitu hangen krijg je honger hèMol wrote:Brinta, 8 boterhammen, 3 gehaktballen, halve rookworst, 2 borden boerenkool, 2 mandarijnen, 2 bananen en ga nu noedels maken.
Rode bieten, met aardappels en worst 
Ja met kopen jaMol wrote:Haha nee gek, ik ben gestooooopt
het doen.....tja
Hutspot gadverdamme!
2 happen en de prullenbak mocht de rest hebben
hoe kunnen ze het verzinnen , blegh
haha + ! Stephanie! Hutspot is echt ranzigStephanieMichelle wrote:Hutspot gadverdamme!
Ja zeker! en elke keer zeg ik weer, voor mij hoef je niet te maken.G1LL wrote:haha + ! Stephanie! Hutspot is echt ranzigStephanieMichelle wrote:Hutspot gadverdamme!
Maar nee hoor, eten wat de pot schaft, jaa daaaaagggg
Wie eet er dan ook elke dag hutspot, vind je het gek dat het je neus uitkomt...
Euh ik had iets wat moest lijken op maccaroni en dat deed het niet maar dat at ik wel. En nu nog even een midnight snack: C1000 Rijstkoekjes met sojaboon.
Euh ik had iets wat moest lijken op maccaroni en dat deed het niet maar dat at ik wel. En nu nog even een midnight snack: C1000 Rijstkoekjes met sojaboon.
-
G
Mol wrote:Gehakt bak je ookKSwoosh wrote:[nee, niet gehakt dat gebraden is, het is gewoon broodbeleg]
dit bedoelde ik:

-
TDonateur
- 3777 posts member since 2009
broodje kaas