patat
, alweer ja haha
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
OHardtraxx Addict
- 1337 posts member since 2011
- last seen May 2016
Grote friet met curry ketchup, en mayo; 1 mexicano en 1 kippeboutjes- saté (of hoe je dat ook noemt
)
Soepje vooraf.
Schnitzel met overheerlijke zigeunersaus van het restaurant (besteld).
Aardappelkroketjes.
Als achterafje heerlijke pudding & stoofpeertjes.

Schnitzel met overheerlijke zigeunersaus van het restaurant (besteld).
Aardappelkroketjes.
Als achterafje heerlijke pudding & stoofpeertjes.
Vreetzakroberttt wrote:tsja.. 2 broodjes
Tsja moet niet te dik wordenDaveytl wrote:Vreetzakroberttt wrote:tsja.. 2 broodjes
Nieuw stopwoordje dude?roberttt wrote: Tsja
tsja :p typt snel en makkelijkHenk-Jan wrote:Nieuw stopwoordje dude?roberttt wrote: Tsja
-
B
mja is nog makkelijkerroberttt wrote:tsja :p typt snel en makkelijkHenk-Jan wrote:Nieuw stopwoordje dude?roberttt wrote: Tsja
om half 1vandaag een kopje yogurt, sinds zaterdag 12 uur 
nee jo daar doen we nie aan hierRandleman wrote:Braincracker wrote:om half 1vandaag een kopje yogurt, sinds zaterdag 12 uuruuhhm.., pilletje in je mik gehad zeker?Braincracker wrote:Tsja moet niet te dik worden
Ik ging gister met mn neven & nichten naar de KFC voor het eerst in mn leven, na 4 hotwings had ik er al genoeg van, wat een troep 
-
T
Broodje unox & worstenbroodje.
Bah! KFC is echt smerige rommelPommer wrote:Ik ging gister met mn neven & nichten naar de KFC voor het eerst in mn leven, na 4 hotwings had ik er al genoeg van, wat een troep
Ben er 2 keer geweest en 2 keer was het heeeel slecht.
Wil ooit nog wel eens zo'n emmer met kip bestellen, volgens mij is dat nog enigszins te eten.
Ja dat hadden we dus, maar vond er echt niks aan, terwijl ik kippenvleugels van de snackbar de hele dag door zou kunnen eten bij wijze vanDaveytl wrote:Bah! KFC is echt smerige rommelPommer wrote:Ik ging gister met mn neven & nichten naar de KFC voor het eerst in mn leven, na 4 hotwings had ik er al genoeg van, wat een troep![]()
Wil ooit nog wel eens zo'n emmer met kip bestellen, volgens mij is dat nog enigszins te eten.
Vind het allemaal maar smerige rommel, KFC, McDonalds, Burger King (die is nog het minst erg dan) etc.
1. Burger King
2. KFC
3. McDonalds
McDonalds ga ik alleen heen als ik ekte ekte honger heb, anders kom ik er echt niet, half uur later heb ik al maagkrampen waar je u tegen zegt... en ik ben wel wat gewend. Burger king hb ik dit nooit.
2. KFC
3. McDonalds
McDonalds ga ik alleen heen als ik ekte ekte honger heb, anders kom ik er echt niet, half uur later heb ik al maagkrampen waar je u tegen zegt... en ik ben wel wat gewend. Burger king hb ik dit nooit.
Bij de mac ga ik altijd met meer honger weg dan dat ik er naartoe ging.
-
B
Hot wings van de KFC vind ik het lekkerste fast food wat er isPommer wrote:Ja dat hadden we dus, maar vond er echt niks aan, terwijl ik kippenvleugels van de snackbar de hele dag door zou kunnen eten bij wijze vanDaveytl wrote:Bah! KFC is echt smerige rommelPommer wrote:Ik ging gister met mn neven & nichten naar de KFC voor het eerst in mn leven, na 4 hotwings had ik er al genoeg van, wat een troep![]()
Wil ooit nog wel eens zo'n emmer met kip bestellen, volgens mij is dat nog enigszins te eten.![]()
Vind het allemaal maar smerige rommel, KFC, McDonalds, Burger King (die is nog het minst erg dan) etc.