boordje hamburger + kipkorn 
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
D
Gebakken aardappels met een gehaktbal en sla. NOMNOMNOMNOM
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025
Broodje speculoos.
-
RHardtraxx Veteran
- last seen May 2025
Stroopwafel! 
-
T
2 worstenbroodjes, 2 boterhammen met eiersalade, 2 broodjes frikandel, friet, frikandel, kipkoprn en nu wat ships... 
op dit moment ben ik pepernoten naar binnen aan het werken,
zag vanmiddag de OpperBaas met 3 displays door de winkel heen racen, en ik dacht hmm, ik heb er best zin in! ondanks dat het de vooravond van de september maand is 
tijd voor wat chips. vanavond gekookte aardappels met rabarber+rode kool en vlees met kaas ertussen(weet niet hoe het heet) gegeten 
-
0Hardtraxxer
- 393 posts member since 2011
- last seen Aug 2012
Corodon bleu?Dj Skitzo wrote:tijd voor wat chips. vanavond gekookte aardappels met rabarber+rode kool en vlees met kaas ertussen(weet niet hoe het heet) gegeten
-
RHardtraxx Veteran
- last seen May 2025
Een cordon bleu of schnitzel cordon bleu is een gepaneerd stuk kippenvlees, rundvlees of varkensvlees, gelijk aan een schnitzel, maar gevuld met ham en kaas. Als kaas wordt Emmentaler, Gruyère of Raclette gebruikt.
En het is focking lekker! Kan er altijd goed van genieten als moeders dat op tafel zet.
En het is focking lekker! Kan er altijd goed van genieten als moeders dat op tafel zet.
-
0Hardtraxxer
- last seen Aug 2012
nu nog niks.
-
0Hardtraxxer
- last seen Aug 2012
s middags cordon bleu? Lijkt me niet lekker :pJolle wrote:Cordon bleu![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ja die ja0xygen wrote:Corodon bleu?Dj Skitzo wrote:tijd voor wat chips. vanavond gekookte aardappels met rabarber+rode kool en vlees met kaas ertussen(weet niet hoe het heet) gegeten
Ik reageerde op DJ Skitzo0xygen wrote:s middags cordon bleu? Lijkt me niet lekker :pJolle wrote:Cordon bleu![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Idd, meestal echt hele chemische meuk.Jolle wrote:0xygen wrote:Jolle wrote:Cordon bleu![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bamischijf, goulashkroket en wat krulfrieten.
En dat was alleen het avondeten
En dat was alleen het avondeten
-
0Hardtraxxer
- last seen Aug 2012
vanille vla
-
T
1 appel
Net 10minuten geleden gegeten, maar ik krijg hier gewoon weer spontaan honger vanDj Skitzo wrote:ja die ja0xygen wrote:Corodon bleu?Dj Skitzo wrote:tijd voor wat chips. vanavond gekookte aardappels met rabarber+rode kool en vlees met kaas ertussen(weet niet hoe het heet) gegeten
-
G
Zo BBQen!!
-
T
Hier is nu dus 1 frikandel bij gekomenwesskeej wrote:1 appel