Dubbel voorkoken 
Active topics in Off-Topic
Moderators
Pff, heb het door ja.. Heb stiekem wel al de hele middag aan de bar gezeten.. Trouwens wel leuk verhaaltje.. Ik met een maat gelijk vanuit school even naar het stam café waar we normaal altijd even aan de bar een bakkie koffie doen... Maar vandaag ging het dus anders.. Het werd bier... Netjes aan de fluitjes.. Dus de hele middag gezellig zitten pilsen.. En op het laatst zeg ik, ja mag ik het bonnetje.. Vraagt het barmeisje.. Ja wat hebben jullie gehad.. Dus ik zeg voor de grap (ze kent me wel) 2 fluitjes en 2 cassis en ik wil pinnen zeg ik.. Dus ik me pas er door heen... Ja dat is dan alsjeblieft €8.80... Hahah trapt dat kutje er nog in ook :p Dus was een goedkope middag.. Dus vanavond weer een paar extra.. En nu is het verhaaltje uit en mag iedereen naar bed.
Wat een sufkut. 
maar we hebben het over eten...
Ik eet nu kauwgom.
maar we hebben het over eten...
Ik eet nu kauwgom.
Nogal ja, ze heeft me zelf bijna dronken zitten voeren.. Dusja.. Ach ze ziet er ook niet echt als 1 van de snuggerste uit 
Post #100 Whiihaa
Post #100 Whiihaa
Je naait je stamkroeg? HeldStruikrover wrote:Pff, heb het door ja.. Heb stiekem wel al de hele middag aan de bar gezeten.. Trouwens wel leuk verhaaltje.. Ik met een maat gelijk vanuit school even naar het stam café waar we normaal altijd even aan de bar een bakkie koffie doen... Maar vandaag ging het dus anders.. Het werd bier... Netjes aan de fluitjes.. Dus de hele middag gezellig zitten pilsen.. En op het laatst zeg ik, ja mag ik het bonnetje.. Vraagt het barmeisje.. Ja wat hebben jullie gehad.. Dus ik zeg voor de grap (ze kent me wel) 2 fluitjes en 2 cassis en ik wil pinnen zeg ik.. Dus ik me pas er door heen... Ja dat is dan alsjeblieft €8.80... Hahah trapt dat kutje er nog in ook :p Dus was een goedkope middag.. Dus vanavond weer een paar extra.. En nu is het verhaaltje uit en mag iedereen naar bed.
OT: Atm eet ik een paar dropFruit duo's!
Als ik daar een bankrekening had vriend
Dus deze ene keer kan er wel vanaf.. 
OT: Ik eet nu niets
OT: Ik eet nu niets
-
G
same hereStruikrover wrote:OT: Ik eet nu niets
ik zit er alleen wel over te denken om een koekje te pakken, wat zal ik doen?

Mwa, hangt er vanaf wat voor koekje.. Heb gisteren voor het eerst ''flinterdunne thee leutjes'' gehad.. Tering die dingen zijn LEKKER 
Ja Oostzaner ik zeg DOEN
Creatief geweest vanmiddag? Gezellig met mama in de keuken
Mocht je de mixer nog aflikken?
jahStruikrover wrote:Ja Oostzaner ik zeg DOEN
-
G
oostzaner wrote:DOEN...
en kheb een koekje gepakt
van die gesuikerde jodenkoeken, niet mijn favoriet, maar kan er mee door
oostzaner wrote:Ik eet nu kauwgom.
Hmm echt:O? ik kauw nu kauwgom
. Alleen komen die boterhammen dan snel op school, na het fietsen. 
Ja. Elke morgenMol wrote:+ een paar boterhammen.oostzaner wrote:als ontbijt Brinta
ik vandaag alleen 3 boterhammen met hagelslag, wel melk chocola 
vnaaf mooi patat
vnaaf mooi patat
-
G
2 uur geleden lekker 2 dubbele boterhammen met een gebakken eitje
en lekker glaasje oranje mutivruchtensap 
wat is het toch lekker om thuis te zijn
wat is het toch lekker om thuis te zijn
ik heb vanavond een bord patat en 2 frikandelletjes speciaal gegeten 
-
KDonateur
- 6254 posts member since 2008
- last seen Feb 2014
Frieten zekerDj Skitzo wrote:ik heb vanavond een bord patat en 2 frikandelletjes speciaal gegeten
leer dat frieten eens af man het is patat en dat gooi je in de FRItuurKryptica wrote:Frieten zekerDj Skitzo wrote:ik heb vanavond een bord patat en 2 frikandelletjes speciaal gegeten
hahah precies.. Patat bekt veel lekkerder
Zometeen pizza
Zometeen pizza