sorry, wat zei je?Exterkate wrote:nog meer bier drinkn
Active topics in Off-Topic
Moderators
meneer wil maximaal dippenThe Venator wrote:sorry, wat zei je?Exterkate wrote:nog meer bier drinkn
Met spoed een wortelkanaalbehandeling krijgen...
-
T
kan je dat snuiven?
Nu wel
Lunatic wrote:Met speed een wortelkanaalbehandeling krijgen...
_theon_ wrote:Nu welLunatic wrote:Een speedbehandeling met een wortelkanaal krijgen...
-
T
Vliegtuig pakken en naar Gran Canaria gaan...
Tharec wrote:Vliegtuig pakken en naar Gran Canaria gaan en met speed een wortelkanaalbehandeling krijgen
sonnebloem wrote:Tharec wrote:In het vliegtuig naar Gran Canaria met speed een wortelkanaalbehandeling krijgen
Tharec wrote:DMT en LSD en Speed in het vliegtuig pakken naar Wortelkanaal samen met Gran Canaria
Hoe denk je dat mee te krijgen Skribbler?
The Skribbler wrote:Dus omdat je altijd wel iets mee kan smokkelen hoef je voortaan helemaal niet meer te fouilleren? Want een larie weer.
Je moet van de larie eerst koek maken om het makkelijk mee te krijgen
_theon_ wrote:thuis lariekoek bakken
sonnebloem wrote:_theon_ wrote:Skon
-
T
Chillen aan het strand in Playah del Englis 
Weekendje weg met het voetbalteam, wordt een mooie 
-
T
Jaloers soms?patrickjeb wrote:Wessel, doe normaal
-
YHardtraxxer
- 579 posts member since 2009
Ingles.. Verder niet zo relevant. Wat wel relevant is, ben er onlangs ook geweest en heb toen op vrijdag een ontzettend toffe nacht gehad in Pasha (neem taxi naar Kasbah). Neem wel voldoende liquide middelen mee want een vodkatje kostte geloof ik 9eu. En de club gaat pas om 04:00u open, daarvoor kun je boven ook wel chillen overigens.Tharec wrote:Chillen aan het strand in Playah del Englis
Exterkate wrote:Wachten tot het zondag is en ik naar Intents kan om nog meer bier te drinken
Exterkate wrote:Wachten tot het zaterdag is en ik naar Intents kan om geen bier te drinken(bob)![]()