Strandwandeling met Iris

wachten op pakketje
ff gamen ofzo
.......
Nando wrote:Strandwandeling met Iris![]()
Piaaa wrote:Nando wrote:Strandwandeling met Iris![]()
Nee nee, Haatmeneer eerderHoofdcoach wrote:BBQ + bier
Piaaa wrote:Nando wrote:Strandwandeling met Iris![]()
Verbaast me ook weer niks dat die reactie van jou is. Zeikmeneer^2
Een rijbewijs zien rijden?Project 141 wrote:Gister vriend van me die net rijbewijs heeft zien rijden.. Denk dat ik niet bij hem in de auto stappatrickjeb wrote:6 uur 1e autorijles
OT: Camper van binnen schoonmakenZet er maar ff een goed muziekje bij op denk ik
Goed lezen knulEl Mare wrote:Een rijbewijs zien rijden?Project 141 wrote:Gister vriend van me die net rijbewijs heeft zien rijden.. Denk dat ik niet bij hem in de auto stappatrickjeb wrote:6 uur 1e autorijles
OT: Camper van binnen schoonmakenZet er maar ff een goed muziekje bij op denk ik
![]()
Nando wrote:Van 4 tot een uur of 1 vannacht werken.
Autootje gekocht?Chukkels wrote:Zometeen richting Sneek rijden met open dakje om een verjaardagsfeestje mee te pikken
Oh ja, hij is de komma vergetenHoofdcoach wrote: Goed lezen knul
Gister vriend van me die net rijbewijs heeft, zien rijden.. Denk dat ik niet bij hem in de auto stapProject 141 wrote:Gister vriend van me die net rijbewijs heeft zien rijden.. Denk dat ik niet bij hem in de auto stappatrickjeb wrote:6 uur 1e autorijles
Cabrio. Auto van m'n moeder die op vakantie isIris93 wrote:Autootje gekocht?Chukkels wrote:Zometeen richting Sneek rijden met open dakje om een verjaardagsfeestje mee te pikken