Waar ga je heen?Markos wrote:Mountainbiken
Harry Potter deel 2
Backpak pakken
Active topics in Off-Topic
Moderators
tv kijken, slapen, opstaan, werken, douchen, eten, zuipen t/m volgende week vrijdag 
Pommer wrote:tv kijken, slapen, opstaan, werken, douchen, eten, POMMEREN t/m volgende week vrijdag
-
D
de haze hsj van de Maya in deventer is groene hasj en je kan het zonder vuurtje erbij goed verkruimelen en ik was kneiters stoned van die hasjChukkels wrote:Niet eens blowen?DarkestSymphony wrote:zo lekker eten en meer niet...
straks maar even bed uitrollen
dan ff eten
dan een duikiej in zwembad
ff in het zonnetje liggen
jacuzzi time
chille chille chille
dan ff eten
dan een duikiej in zwembad
ff in het zonnetje liggen
jacuzzi time
chille chille chille
Wakker worden
Douchen
Hond uitlaten
Muziek luisteren op m'n kamer
Werken tot 6
Eten
Eten
Eten
Eten
Overleggen voor de vakantie
Eten
Slapen
Douchen
Hond uitlaten
Muziek luisteren op m'n kamer
Werken tot 6
Eten
Eten
Eten
Eten
Overleggen voor de vakantie
Eten
Slapen
-
A
:')DarkestSymphony wrote:de haze hsj van de Maya in deventer is groene hasj en je kan het zonder vuurtje erbij goed verkruimelen en ik was kneiters stoned van die hasjChukkels wrote:Niet eens blowen?DarkestSymphony wrote:zo lekker eten en meer niet...
DarkestSymphony wrote:de haze hsj van de Maya in deventer is groene hasj en je kan het zonder vuurtje erbij goed verkruimelen en ik was kneiters stoned van die hasjChukkels wrote:Niet eens blowen?DarkestSymphony wrote:zo lekker eten en meer niet...
Slapen
, morgen maar even kijken voor muziek die ik mee ga nemen naar vakantie op Ipod zetten.
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
slapen 
Werken en na mn werk ff jointje roken 
Boodschappen halen.
Barbecuen.
Uitgaan.
Barbecuen.
Uitgaan.
-
PHardtraxx Veteran
- 3957 posts member since 2010
- last seen Jun 2017
DarkestSymphony wrote:de haze hsj van de Maya in deventer is groene hasj en je kan het zonder vuurtje erbij goed verkruimelen en ik was kneiters stoned van die hasjChukkels wrote:Niet eens blowen?DarkestSymphony wrote:zo lekker eten en meer niet...

Paspoort ophalen voor de vlucht naar Amerika, dan gewoon niets doen, en vervolgens om 18:00 werken. 
zo op het vliegtuig stappen terug naar huis!
-
C
Eten en dominator!
me = jealousIntervention wrote:Dominator
Danny H wrote:Zodadelijk weer gaan werken.
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
eteng