Komt zo een meisje mij feliciteren omdat ik ben geslaagd 
prive leven hier niet posten a.u.bwesskeej wrote:Komt zo een meisje mij feliciteren omdat ik ben geslaagd
prive leven hier niet posten a.u.bwesskeej wrote:Komt zo een meisje mij feliciteren omdat ik ben geslaagd
Ze vragen toch wat ik van plan ben?roberttt wrote:prive leven hier niet posten a.u.bwesskeej wrote:Komt zo een meisje mij feliciteren omdat ik ben geslaagd
Maar niet meer details plaatsenwesskeej wrote:Ze vragen toch wat ik van plan ben?roberttt wrote:prive leven hier niet posten a.u.bwesskeej wrote:Komt zo een meisje mij feliciteren omdat ik ben geslaagd
sorry schatjewesskeej wrote:Oke hou al stil zeg niks meer
roberttt wrote:sorry schatjewesskeej wrote:Oke hou al stil zeg niks meer
hard de trap op lopen en klaar met sportenDaveytl wrote:Zodadelijk eten.
Vanavond wil ik weer sportenWeet alleen nog niet welke sport. Misschien ff potje tennissen
en anders misschien hardlopen
en vnavond weerwesskeej wrote:Komt morgenDarkestSymphony wrote:vriendin
dit dusDarkestSymphony wrote:slapen....
Dat meen je niet, bruuuuuuutJannickF wrote:Ik ben straks van plan Headhunterz te ontvoeren, en hem in mijn tuinhuisje kicks te laten bouwen;)
(ps: is maar een grapje, voordat het dalijk te serieus word genomen)
zet op twitter!, zet op twitter!JannickF wrote:Ik ben straks van plan Headhunterz te ontvoeren, en hem in mijn tuinhuisje kicks te laten bouwen;)
iddbiscuit wrote:zet op twitter!, zet op twitter!JannickF wrote:Ik ben straks van plan Headhunterz te ontvoeren, en hem in mijn tuinhuisje kicks te laten bouwen;)
Success!jeone wrote:Slapen en morgen Afrijden
Zet op twitter dat je iemand gaat vermoorden, en je wordt gelijk ge-retweet door @Doodsbedreigingzet op twitter!, zet op twitter!![]()
Banaanslak wrote:Success!jeone wrote:Slapen en morgen Afrijden