Natte droom. XDJolle wrote:Kon ik maar eens seks hebben, voor mij blijft het jammergenoeg slechts een droom.pepepe wrote:Seks![]()
![]()
Active topics in Off-Topic
Moderators
Leren + Echte meisjes in de jungle & Oh oh tirol kijken.
-
E
wel eens met je zatte kloten tussen de schapen gestaan en een lach aanval gekregen omdat je beste vrienden achter een schaap gingen staan?Oxbow wrote:Natte droom. XDJolle wrote:Kon ik maar eens seks hebben, voor mij blijft het jammergenoeg slechts een droom.pepepe wrote:Seks![]()
![]()
Straks maar Twente kijken op Eredivisie live, veel meer zin in dan PSV. Twente verdient het ook om op RTL7 te komen in mijn ogen.
nu chillen en zodra na werk voor de volgende nachtdienst.
Toetje eten, dan filmpje kijken en richting me bed.
-
D
chille en zuipen 
-
T
Feestje hier in de lokale discotheek
Rawstreet
Met o.a Frequencerz, Noiseconsult, Heavy Disturbance, en Jones
Rawstreet
Met o.a Frequencerz, Noiseconsult, Heavy Disturbance, en Jones
Ga dan Buzzen/bussen. 10x leuker en meer dronken mensenOxbow wrote:5 uur lang Kingsen.
Daveytl wrote:Ga dan Buzzen/bussen. 10x leuker en meer dronken mensenOxbow wrote:5 uur lang Kingsen.
Wij noemen dat Piramidespel
Valencia - Villarreal kijken, relax achterover zitten bij hopelijk prachtig voetbal de ultieme strijd om plaats 3 in Spanje. 
Aan jouw de taak haar vrolijk te makenwesskeej wrote:Jolle wrote:Kon ik maar eens seks hebben, voor mij blijft het jammergenoeg slechts een droom.pepepe wrote:Seks![]()
![]()
![]()
Nja van mij wordt het ook een twijfeltje me vriendin is super chagrijnig
-
D
slapen.. ben echt brak vndaag 
-
G
over een uurtje de bus pakken naar breda centraal
en dan de bus pakken naar berlijn
en dan de bus pakken naar berlijn
-