C
Lust ik niet... :x
G
:list: GEEN gespam hier. Daar is de zever voor.
Donateur
17095 posts member since 2010
last seen Sep 2014
Kasper verdomme het is geen spam, het was een serieus antwoord op die jongen zijn vraag. Als dat niet mag :/

Mijn vraag :

Hoe lang duurt het dat je het geld krijgt van je belasting aangifte? Wacht eral zo lang op :/
D
Hardtraxx Veteran
3722 posts member since 2009
last seen Mar 2011
roberttt wrote:Kasper verdomme het is geen spam, het was een serieus antwoord op die jongen zijn vraag. Als dat niet mag :/

Mijn vraag :

Hoe lang duurt het dat je het geld krijgt van je belasting aangifte? Wacht eral zo lang op :/
Juli ongeveer wordt het overgemaakt
D
Artiest
7488 posts member since 2010
last seen Apr 2019
Yo heb een vraag.

Ik gebruik firefox, alleen sinds gister doet firefox heel vreemd. Dumpert filmpjes kan ik niet meer zien en dan krijg ik iets heel vreemds en Youtube vids kan ik alleen in hele slechte kwaliteit bekijken. Terwijl met IE alles het gewoon normaal doet. Ik heb Firefox opnieuw geïnstalleerd alleen hij doet nog steeds raar, iemand enig idee?
Hardtraxx Veteran
3416 posts member since 2009
last seen Apr 2025
ik kan heel firefox niet meer opstarten
Hardtraxx Veteran
6343 posts member since 2008
last seen Jul 2026
Skedoedelefloeps wrote:Yo heb een vraag.

Ik gebruik firefox, alleen sinds gister doet firefox heel vreemd. Dumpert filmpjes kan ik niet meer zien en dan krijg ik iets heel vreemds en Youtube vids kan ik alleen in hele slechte kwaliteit bekijken. Terwijl met IE alles het gewoon normaal doet. Ik heb Firefox opnieuw geïnstalleerd alleen hij doet nog steeds raar, iemand enig idee?
et enige wat ik kan zeggen is: gebruik Chrome. ;)
D
Artiest
last seen Apr 2019
Chrome gedownload, heb nu Firefox, IE en Chrome.
Firefox doet nog steeds vreemd, IE en Chrome werken gewoon goed met alles. Alleen zal Chrome wel even wennen zijn omdat het er wat anders uit ziet, maar qua Downloads werkt het gewoon fijn dus zal Chrome maar gebruiken voortaan :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
3485 posts member since 2008
last seen Jul 2018
Skedoedelefloeps wrote:Yo heb een vraag.

flash speler al opnieuw geïnstalleerd?
Cache al geleegd?
G
Cache legen [evt CCleaner gebruiken]
Firefox herstarten
Computer opnieuw starten
Cache legen
Flash player updaten [http://get.adobe.com/nl/flashplayer/]
D
Artiest
last seen Apr 2019
Hoe leeg ik m'n Cache in firefox 4 dan?
Hardtraxx Veteran
3485 posts member since 2008
last seen Jul 2018
Skedoedelefloeps wrote:Hoe leeg ik m'n Cache in firefox 4 dan?
extra -> recente geschiedenis wissen en dan buffer aanvinken :thumbup:
D
Artiest
last seen Apr 2019
thx gedaan en alles werkt weer normaal :thumbsup:
Kan ik weer een browsertje eraf gooien :lol:
G
of je leert lezen:
KSwoosh wrote:Cache legen [evt CCleaner gebruiken]
http://lmgtfy.com/?q=CCleaner
D
Artiest
last seen Apr 2019
KSwoosh wrote:
of je leert lezen:
KSwoosh wrote:Cache legen [evt CCleaner gebruiken]
http://lmgtfy.com/?q=CCleaner
Ik kan wel lezen alleen kan het ook in de browser zelf en dan download ik daar geen programma voor sjaak.
G
Skedoedelefloeps wrote:Ik kan wel lezen alleen kan het ook in de browser zelf en dan download ik daar geen programma voor sjaak.
als je kon lezen hoefde je et niet eens in de browser te doen en had je ccleaner gebruikt, die gelijk ook andere troep van je pc haalt = sneller
D
Artiest
last seen Apr 2019
KSwoosh wrote:
Skedoedelefloeps wrote:Ik kan wel lezen alleen kan het ook in de browser zelf en dan download ik daar geen programma voor sjaak.
als je kon lezen hoefde je et niet eens in de browser te doen en had je ccleaner gebruikt, die gelijk ook andere troep van je pc haalt = sneller
beetje nutteloze opmerkingen van jouw kant weer he, in tegenstelling tot bot reageren en doen alsof ik down syndroom heb kun je ook gewoon normaal reageren. Of nog beter, lezen dat iemand het al had uitgelegd en je hele reactie dus in wezen irrelevant was.
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
dj-rico01 wrote:
roberttt wrote:Kasper verdomme het is geen spam, het was een serieus antwoord op die jongen zijn vraag. Als dat niet mag :/

Mijn vraag :

Juli ongeveer wordt het overgemaakt
Zit er ook op te wachten..
Villian twitterde wel dat hij het al had gekregen van vorig jaar, dus weet nu ook niet meer hoe het zit :/
Hardtraxx Elite
2318 posts member since 2010
last seen Dec 2020
Vroeg me eigenlijk af of DJ's zoals Zany genoeg verdienen, om er van te kunnen leven als ze eenmaal zijn gestopt als Hardstyle DJ. Headhunterz wel denk ik want die zou toch het meeste verdienen?
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
D-Ruz wrote:Vroeg me eigenlijk af of DJ's zoals Zany genoeg verdienen, om er van te kunnen leven als ze eenmaal zijn gestopt als Hardstyle DJ. Headhunterz wel denk ik want die zou toch het meeste verdienen?
Gezien de auto van HHZ denk ik dat ze wel genoeg verdienen ja xd
Hardtraxx Elite
last seen Dec 2020
Een dikke bak wil niet direct zeggen dat je een goed inkomen hebt.
Donateur
17095 posts member since 2010
last seen Sep 2014
Nope, maar daar hebben we de patser wet voor :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
8220 posts member since 2009
last seen May 2020
mag hhz straks niet naar binnen op defqon :D
Hardtraxx Elite
last seen Dec 2020
:lol:
D
Hardtraxx Veteran
3722 posts member since 2009
last seen Mar 2011
D-Ruz wrote:Vroeg me eigenlijk af of DJ's zoals Zany genoeg verdienen, om er van te kunnen leven als ze eenmaal zijn gestopt als Hardstyle DJ. Headhunterz wel denk ik want die zou toch het meeste verdienen?
Een maandsalaris per optreden kan ej prima van rondkomen denk ik ^^