Lust ik niet... 
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
C
-
G
Kasper verdomme het is geen spam, het was een serieus antwoord op die jongen zijn vraag. Als dat niet mag 
Mijn vraag :
Hoe lang duurt het dat je het geld krijgt van je belasting aangifte? Wacht eral zo lang op
Mijn vraag :
Hoe lang duurt het dat je het geld krijgt van je belasting aangifte? Wacht eral zo lang op
-
DHardtraxx Veteran
- 3722 posts member since 2009
- last seen Mar 2011
Juli ongeveer wordt het overgemaaktroberttt wrote:Kasper verdomme het is geen spam, het was een serieus antwoord op die jongen zijn vraag. Als dat niet mag
Mijn vraag :
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
Yo heb een vraag.
Ik gebruik firefox, alleen sinds gister doet firefox heel vreemd. Dumpert filmpjes kan ik niet meer zien en dan krijg ik iets heel vreemds en Youtube vids kan ik alleen in hele slechte kwaliteit bekijken. Terwijl met IE alles het gewoon normaal doet. Ik heb Firefox opnieuw geïnstalleerd alleen hij doet nog steeds raar, iemand enig idee?
Ik gebruik firefox, alleen sinds gister doet firefox heel vreemd. Dumpert filmpjes kan ik niet meer zien en dan krijg ik iets heel vreemds en Youtube vids kan ik alleen in hele slechte kwaliteit bekijken. Terwijl met IE alles het gewoon normaal doet. Ik heb Firefox opnieuw geïnstalleerd alleen hij doet nog steeds raar, iemand enig idee?
ik kan heel firefox niet meer opstarten
et enige wat ik kan zeggen is: gebruik Chrome.Skedoedelefloeps wrote:Yo heb een vraag.
-
DArtiest
- last seen Apr 2019
Chrome gedownload, heb nu Firefox, IE en Chrome.
Firefox doet nog steeds vreemd, IE en Chrome werken gewoon goed met alles. Alleen zal Chrome wel even wennen zijn omdat het er wat anders uit ziet, maar qua Downloads werkt het gewoon fijn dus zal Chrome maar gebruiken voortaan
Firefox doet nog steeds vreemd, IE en Chrome werken gewoon goed met alles. Alleen zal Chrome wel even wennen zijn omdat het er wat anders uit ziet, maar qua Downloads werkt het gewoon fijn dus zal Chrome maar gebruiken voortaan
flash speler al opnieuw geïnstalleerd?Skedoedelefloeps wrote:Yo heb een vraag.
Cache al geleegd?
-
G
Cache legen [evt CCleaner gebruiken]
Firefox herstarten
Computer opnieuw starten
Cache legen
Flash player updaten [http://get.adobe.com/nl/flashplayer/]
Firefox herstarten
Computer opnieuw starten
Cache legen
Flash player updaten [http://get.adobe.com/nl/flashplayer/]
-
DArtiest
- last seen Apr 2019
Hoe leeg ik m'n Cache in firefox 4 dan?
extra -> recente geschiedenis wissen en dan buffer aanvinkenSkedoedelefloeps wrote:Hoe leeg ik m'n Cache in firefox 4 dan?
-
DArtiest
- last seen Apr 2019
thx gedaan en alles werkt weer normaal
Kan ik weer een browsertje eraf gooien
Kan ik weer een browsertje eraf gooien
-
G
of je leert lezen:Skedoedelefloeps wrote:Hoe leeg ik m'n Cache in firefox 4 dan?
http://lmgtfy.com/?q=CCleanerKSwoosh wrote:Cache legen [evt CCleaner gebruiken]
-
DArtiest
- last seen Apr 2019
Ik kan wel lezen alleen kan het ook in de browser zelf en dan download ik daar geen programma voor sjaak.KSwoosh wrote:of je leert lezen:Skedoedelefloeps wrote:Hoe leeg ik m'n Cache in firefox 4 dan?http://lmgtfy.com/?q=CCleanerKSwoosh wrote:Cache legen [evt CCleaner gebruiken]
-
G
als je kon lezen hoefde je et niet eens in de browser te doen en had je ccleaner gebruikt, die gelijk ook andere troep van je pc haalt = snellerSkedoedelefloeps wrote:Ik kan wel lezen alleen kan het ook in de browser zelf en dan download ik daar geen programma voor sjaak.
-
DArtiest
- last seen Apr 2019
beetje nutteloze opmerkingen van jouw kant weer he, in tegenstelling tot bot reageren en doen alsof ik down syndroom heb kun je ook gewoon normaal reageren. Of nog beter, lezen dat iemand het al had uitgelegd en je hele reactie dus in wezen irrelevant was.KSwoosh wrote:als je kon lezen hoefde je et niet eens in de browser te doen en had je ccleaner gebruikt, die gelijk ook andere troep van je pc haalt = snellerSkedoedelefloeps wrote:Ik kan wel lezen alleen kan het ook in de browser zelf en dan download ik daar geen programma voor sjaak.
Zit er ook op te wachten..dj-rico01 wrote:Juli ongeveer wordt het overgemaaktroberttt wrote:Kasper verdomme het is geen spam, het was een serieus antwoord op die jongen zijn vraag. Als dat niet mag
Mijn vraag :
Villian twitterde wel dat hij het al had gekregen van vorig jaar, dus weet nu ook niet meer hoe het zit
Vroeg me eigenlijk af of DJ's zoals Zany genoeg verdienen, om er van te kunnen leven als ze eenmaal zijn gestopt als Hardstyle DJ. Headhunterz wel denk ik want die zou toch het meeste verdienen?
Gezien de auto van HHZ denk ik dat ze wel genoeg verdienen jaD-Ruz wrote:Vroeg me eigenlijk af of DJ's zoals Zany genoeg verdienen, om er van te kunnen leven als ze eenmaal zijn gestopt als Hardstyle DJ. Headhunterz wel denk ik want die zou toch het meeste verdienen?
Een dikke bak wil niet direct zeggen dat je een goed inkomen hebt.
Nope, maar daar hebben we de patser wet voor 
mag hhz straks niet naar binnen op defqon 
-
DHardtraxx Veteran
- 3722 posts member since 2009
- last seen Mar 2011
Een maandsalaris per optreden kan ej prima van rondkomen denk ikD-Ruz wrote:Vroeg me eigenlijk af of DJ's zoals Zany genoeg verdienen, om er van te kunnen leven als ze eenmaal zijn gestopt als Hardstyle DJ. Headhunterz wel denk ik want die zou toch het meeste verdienen?