Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27 ... 263  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2011 14:40 

Project 141 schreef:
Als ik na Intents de trein terug pak, dus na 00.00, geldt een dagretour dan nog? Of moet ik 2 enkeltjes hebbe?

er rijden morgen na 00 vanuit oisterwijk toch helemaal geen treinen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2011 14:49 

Project 141 schreef:
KSwoosh schreef:
Project 141 schreef:
Als ik na Intents de trein terug pak, dus na 00.00, geldt een dagretour dan nog? Of moet ik 2 enkeltjes hebbe?

er rijden morgen na 00 vanuit oisterwijk toch helemaal geen treinen?

00.33 ging er 1 naar ehv stond er..

ohja ik zie et, dan moet je wel haasten volges mij :P want het is ongeveer een half uur lopen
voordat je van et terrein bent enzo...
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2011 15:09 

Hardtraxx Veteran

Project 141 schreef:
Net opgezocht, 2.2 km lopen, dus vertrek wat eerder dan het eind van het terrein. Of mss pakken we de laatste pendelbus van 23.30, maarja dan zit je nog een uur op t station. Moet het ff afspreken met de groep.

Taxi? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2011 15:20 

Hardtraxx Veteran

Project 141 schreef:
Olijfboompje schreef:
Project 141 schreef:
Net opgezocht, 2.2 km lopen, dus vertrek wat eerder dan het eind van het terrein. Of mss pakken we de laatste pendelbus van 23.30, maarja dan zit je nog een uur op t station. Moet het ff afspreken met de groep.

Naar het station of naar Ehv? :P In beide gevallen: mehh duur :/

Ow, das wel fucked up ja..
Project 141 schreef:
Ben maar een arme 17-jarige :cry:

Dat is nog fucked up ter :P

Heb je geen vrienden met een rijbewijs? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2011 15:35 

Hardtraxx Veteran

Project 141 schreef:
Olijfboompje schreef:
Project 141 schreef:
Ben maar een arme 17-jarige :cry:

Dat is nog fucked up ter :P

Heb je geen vrienden met een rijbewijs? :P

Nee, iedereen is nog aan het lessen, en die gaan bovendien allemaal niet mee naar Intents.. Zijn allemaal geen liefhebbers.. En van de groep met wie ik nou ga ben ik volgens mij de oudste, iig 1 van de oudste.

Ai, da's wel fucked up.
Als ik had gegaan, had ik je naderhand wel af kunnen zetten, maar ik ga helaas niet meer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2011 16:14 

Hardtraxx Veteran

Project 141 schreef:
Volgens mij is gewoon heel mijn leven 'fucked up', ofniet? :P Misschien maar Noize Suppressor - Fucked Up op mijn begrafenis :D
Maar dat is jammer dan van die lift, bedankt voor het aanbod iig, zal het onthouden zodat je imago wat omhoog gaat :P ;)

Haha, het zal toch wel meevallen :P

Haha, geen probleem hoor, neem Robin (mrazura) inmiddels ook regelmatig mee :P
Hoe meer mensen je kent, hoe leuker toch! :D

Haha, naja, mijn imago is niet zo'n probleem, maar ik heb het idee dat mensen denken dat ik gewoon voor bepaalde zaken leef of iets dergelijks. :P
Dat wil ik niet, haha!
Ik weet namelijk hoe over sommige mensen gesproken word :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2011 18:04 

Project 141 schreef:
Olijfboompje schreef:
Project 141 schreef:

Naar het station of naar Ehv? :P In beide gevallen: mehh duur :/

tis dat tom en nando en 2 maten van me al meerijden in de auto, anders had je er wel bij gemogen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2011 18:37 

Hardtraxx Veteran

Project 141 schreef:
KSwoosh schreef:
tis dat tom en nando en 2 maten van me al meerijden in de auto, anders had je er wel bij gemogen :P

Heb je geen aanhanger ofzo? :whistle: :P

daksurfen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2011 21:10 

Project 141 schreef:
KSwoosh schreef:

skates aan en aan de aanhanger xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2011 01:29 

Project 141 schreef:
Maar hoezo zou ik eigenlijk achter die aanhanger gaan hangen als er niemand inzit? xd

oh faal , ik bedoeldemtrelhaak xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2011 11:42 

tommetjeuh schreef:
Project 141 schreef:
KSwoosh schreef:

daksurfen!

hoppa met spanbandjes vastmaken en planken op die auto! :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2011 13:12 

Artiest

Wil een toffe film huren op UPC, iemand suggesties?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2011 13:27 

Bierkoning

Ik heb een (druk)blaar op me hand, en hij is volgens mij gaan ontsteken, hij wordt helemaal geel namelijk. Weet iemand wat ik moet doen nu?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2011 13:42 

Pommer schreef:
Ik heb een (druk)blaar op me hand, en hij is volgens mij gaan ontsteken, hij wordt helemaal geel namelijk. Weet iemand wat ik moet doen nu?

De gele verf van je hand af wassen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2011 14:04 

Pommer schreef:

geel?
dan wordt de huid op die plek hard. dat zie je vooral bij bouwvakker. die hebben na 3 jaar de hele hand geel.

een ander opmerkelijk feitje over mje hand: als je een roker bent kun je op een warmtefoto zien dat je hand door de sigaretten warmer wordt dan een niet rokers-hand!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2011 14:05 

Skedoedelefloeps schreef:
Wil een toffe film huren op UPC, iemand suggesties?

zo`n goeie actie film. als de meid erbij zit een realxte romantische film. popcorn erbij klaar! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2011 14:06 

Pommer schreef:

Minder trekken is een optie, minder bierglas heffen ook ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2011 14:47 

Bierkoning

robkuh1990 schreef:
Pommer schreef:

Rukken kan ik nu niet eens omdat dat fucking pijn doet :lol: Minder bierglazen heffen is geen optie :P

Nee maar ff serieus, moet ik naar de huisarts ofzo? ik heb geen zin dat ik het maandag met werken nog erger maak
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2011 15:25 

Pommer schreef:
robkuh1990 schreef:
Pommer schreef:

Rukken kan ik nu niet eens omdat dat fucking pijn doet :lol: Minder bierglazen heffen is geen optie :P

Nee maar ff serieus, moet ik naar de huisarts ofzo? ik heb geen zin dat ik het maandag met werken nog erger maak

blijkbaar al uitgeprobeerd :lol:

vraagje: hoe zijn de talen in de wereld ontstaan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2011 15:53 

DarkestSymphony schreef:

Alle stammen die ooit in de steentijd en prehestorie leefden, hadden hun communicatie. dat was handen en vinger werk. ook ontwikkelden ze een dialect doordat ze meer gingen brabbelen wat nnu is uitgegroeid tot een taal in de wereld.
daarna leefden de mensapen op hun gebrabbel. vandaag de dag is t te vergelijken met de taal die een baby brabbeld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2011 12:47 

Pommer schreef:
robkuh1990 schreef:
Pommer schreef:

wat ik doe met zulke blaren is meestal ff lek prikken met een naald (eerst goed schoonmaken onder heet water, die naald) en dan het vocht opdeppen met een stuk wc papier oid
dan zorgen dat ie goed droog is, en er zon pleister erom doen die lekker luchtig zijn, dia Classic pleisters, zodat ie niet weer helemaal vochtig wordt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2011 14:30 

biscuit schreef:
DarkestSymphony schreef:

Alle stammen die ooit in de steentijd en prehestorie leefden, hadden hun communicatie. dat was handen en vinger werk. ook ontwikkelden ze een dialect doordat ze meer gingen brabbelen wat nnu is uitgegroeid tot een taal in de wereld.
daarna leefden de mensapen op hun gebrabbel. vandaag de dag is t te vergelijken met de taal die een baby brabbeld.

thxx. :thumbsup: haal je dat vn internet of weet je dat gewoon?? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2011 16:22 

Hardtraxx Veteran

Wat denk je zelf :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2011 16:35 

Hardtraxx Veteran

DarkestSymphony schreef:
biscuit schreef:
DarkestSymphony schreef:

Om maar eens een serieus antwoord te geven ipv wat aanames en gebrabbel...
http://nl.wikipedia.org/wiki/Glottogonie (Wiki NL)
http://en.wikipedia.org/wiki/Origin_of_language (Wiki ENG)
:) Erg interessant onderwerp iig
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2011 17:09 

DarkestSymphony schreef:
biscuit schreef:
DarkestSymphony schreef:

geschiedenis les num 369
2e jaar VMBO K
Vorige  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27 ... 263  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic