er rijden morgen na 00 vanuit oisterwijk toch helemaal geen treinen?Project 141 wrote:Als ik na Intents de trein terug pak, dus na 00.00, geldt een dagretour dan nog? Of moet ik 2 enkeltjes hebbe?
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
G
-
G
ohja ik zie et, dan moet je wel haasten volges mijProject 141 wrote:00.33 ging er 1 naar ehv stond er..KSwoosh wrote:er rijden morgen na 00 vanuit oisterwijk toch helemaal geen treinen?Project 141 wrote:Als ik na Intents de trein terug pak, dus na 00.00, geldt een dagretour dan nog? Of moet ik 2 enkeltjes hebbe?
voordat je van et terrein bent enzo...
Taxi?Project 141 wrote:Net opgezocht, 2.2 km lopen, dus vertrek wat eerder dan het eind van het terrein. Of mss pakken we de laatste pendelbus van 23.30, maarja dan zit je nog een uur op t station. Moet het ff afspreken met de groep.
Ow, das wel fucked up ja..Project 141 wrote:Naar het station of naar Ehv?Olijfboompje wrote:Taxi?Project 141 wrote:Net opgezocht, 2.2 km lopen, dus vertrek wat eerder dan het eind van het terrein. Of mss pakken we de laatste pendelbus van 23.30, maarja dan zit je nog een uur op t station. Moet het ff afspreken met de groep.In beide gevallen: mehh duur
Dat is nog fucked up terProject 141 wrote:Ben maar een arme 17-jarige
Heb je geen vrienden met een rijbewijs?
Ai, da's wel fucked up.Project 141 wrote:Nee, iedereen is nog aan het lessen, en die gaan bovendien allemaal niet mee naar Intents.. Zijn allemaal geen liefhebbers.. En van de groep met wie ik nou ga ben ik volgens mij de oudste, iig 1 van de oudste.Olijfboompje wrote:Dat is nog fucked up terProject 141 wrote:Ben maar een arme 17-jarige
Heb je geen vrienden met een rijbewijs?
Als ik had gegaan, had ik je naderhand wel af kunnen zetten, maar ik ga helaas niet meer.
Haha, het zal toch wel meevallenProject 141 wrote:Volgens mij is gewoon heel mijn leven 'fucked up', ofniet?Misschien maar Noize Suppressor - Fucked Up op mijn begrafenis
![]()
Maar dat is jammer dan van die lift, bedankt voor het aanbod iig, zal het onthouden zodat je imago wat omhoog gaat![]()
Haha, geen probleem hoor, neem Robin (mrazura) inmiddels ook regelmatig mee
Hoe meer mensen je kent, hoe leuker toch!
Haha, naja, mijn imago is niet zo'n probleem, maar ik heb het idee dat mensen denken dat ik gewoon voor bepaalde zaken leef of iets dergelijks.
Dat wil ik niet, haha!
Ik weet namelijk hoe over sommige mensen gesproken word
-
G
tis dat tom en nando en 2 maten van me al meerijden in de auto, anders had je er wel bij gemogenProject 141 wrote:Naar het station of naar Ehv?Olijfboompje wrote:Taxi?Project 141 wrote:Net opgezocht, 2.2 km lopen, dus vertrek wat eerder dan het eind van het terrein. Of mss pakken we de laatste pendelbus van 23.30, maarja dan zit je nog een uur op t station. Moet het ff afspreken met de groep.In beide gevallen: mehh duur
daksurfen!Project 141 wrote:Heb je geen aanhanger ofzo?KSwoosh wrote:tis dat tom en nando en 2 maten van me al meerijden in de auto, anders had je er wel bij gemogen![]()
-
G
skates aan en aan de aanhangerProject 141 wrote:Heb je geen aanhanger ofzo?KSwoosh wrote:tis dat tom en nando en 2 maten van me al meerijden in de auto, anders had je er wel bij gemogen![]()
-
G
oh faal , ik bedoeldemtrelhaakProject 141 wrote: Maar hoezo zou ik eigenlijk achter die aanhanger gaan hangen als er niemand inzit?
-
E
hoppa met spanbandjes vastmaken en planken op die auto!tommetjeuh wrote:daksurfen!Project 141 wrote:Heb je geen aanhanger ofzo?KSwoosh wrote:tis dat tom en nando en 2 maten van me al meerijden in de auto, anders had je er wel bij gemogen![]()
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
Wil een toffe film huren op UPC, iemand suggesties?
Ik heb een (druk)blaar op me hand, en hij is volgens mij gaan ontsteken, hij wordt helemaal geel namelijk. Weet iemand wat ik moet doen nu?
-
B
De gele verf van je hand af wassen.Pommer wrote:Ik heb een (druk)blaar op me hand, en hij is volgens mij gaan ontsteken, hij wordt helemaal geel namelijk. Weet iemand wat ik moet doen nu?
-
E
geel?Pommer wrote:Ik heb een (druk)blaar op me hand, en hij is volgens mij gaan ontsteken, hij wordt helemaal geel namelijk. Weet iemand wat ik moet doen nu?
dan wordt de huid op die plek hard. dat zie je vooral bij bouwvakker. die hebben na 3 jaar de hele hand geel.
een ander opmerkelijk feitje over mje hand: als je een roker bent kun je op een warmtefoto zien dat je hand door de sigaretten warmer wordt dan een niet rokers-hand!
-
E
zo`n goeie actie film. als de meid erbij zit een realxte romantische film. popcorn erbij klaar!Skedoedelefloeps wrote:Wil een toffe film huren op UPC, iemand suggesties?
-
C
Minder trekken is een optie, minder bierglas heffen ookPommer wrote:Ik heb een (druk)blaar op me hand, en hij is volgens mij gaan ontsteken, hij wordt helemaal geel namelijk. Weet iemand wat ik moet doen nu?
Rukken kan ik nu niet eens omdat dat fucking pijn doetrobkuh1990 wrote:Minder trekken is een optie, minder bierglas heffen ookPommer wrote:Ik heb een (druk)blaar op me hand, en hij is volgens mij gaan ontsteken, hij wordt helemaal geel namelijk. Weet iemand wat ik moet doen nu?
Nee maar ff serieus, moet ik naar de huisarts ofzo? ik heb geen zin dat ik het maandag met werken nog erger maak
-
D
blijkbaar al uitgeprobeerdPommer wrote:Rukken kan ik nu niet eens omdat dat fucking pijn doetrobkuh1990 wrote:Minder trekken is een optie, minder bierglas heffen ookPommer wrote:Ik heb een (druk)blaar op me hand, en hij is volgens mij gaan ontsteken, hij wordt helemaal geel namelijk. Weet iemand wat ik moet doen nu?Minder bierglazen heffen is geen optie
![]()
Nee maar ff serieus, moet ik naar de huisarts ofzo? ik heb geen zin dat ik het maandag met werken nog erger maak
vraagje: hoe zijn de talen in de wereld ontstaan?
-
E
DarkestSymphony wrote:
Alle stammen die ooit in de steentijd en prehestorie leefden, hadden hun communicatie. dat was handen en vinger werk. ook ontwikkelden ze een dialect doordat ze meer gingen brabbelen wat nnu is uitgegroeid tot een taal in de wereld.
daarna leefden de mensapen op hun gebrabbel. vandaag de dag is t te vergelijken met de taal die een baby brabbeld.
-
G
wat ik doe met zulke blaren is meestal ff lek prikken met een naald (eerst goed schoonmaken onder heet water, die naald) en dan het vocht opdeppen met een stuk wc papier oidPommer wrote:Rukken kan ik nu niet eens omdat dat fucking pijn doetrobkuh1990 wrote:Minder trekken is een optie, minder bierglas heffen ookPommer wrote:Ik heb een (druk)blaar op me hand, en hij is volgens mij gaan ontsteken, hij wordt helemaal geel namelijk. Weet iemand wat ik moet doen nu?Minder bierglazen heffen is geen optie
![]()
dan zorgen dat ie goed droog is, en er zon pleister erom doen die lekker luchtig zijn, dia Classic pleisters, zodat ie niet weer helemaal vochtig wordt.
-
D
thxx.biscuit wrote:DarkestSymphony wrote:
Alle stammen die ooit in de steentijd en prehestorie leefden, hadden hun communicatie. dat was handen en vinger werk. ook ontwikkelden ze een dialect doordat ze meer gingen brabbelen wat nnu is uitgegroeid tot een taal in de wereld.
daarna leefden de mensapen op hun gebrabbel. vandaag de dag is t te vergelijken met de taal die een baby brabbeld.
-
PHardtraxx Veteran
- 3957 posts member since 2010
- last seen Jun 2017
Wat denk je zelf :')
Om maar eens een serieus antwoord te geven ipv wat aanames en gebrabbel...DarkestSymphony wrote:thxx.biscuit wrote:DarkestSymphony wrote:
daarna leefden de mensapen op hun gebrabbel. vandaag de dag is t te vergelijken met de taal die een baby brabbeld.haal je dat vn internet of weet je dat gewoon??
http://nl.wikipedia.org/wiki/Glottogonie (Wiki NL)
http://en.wikipedia.org/wiki/Origin_of_language (Wiki ENG)
-
E
geschiedenis les num 369DarkestSymphony wrote:thxx.biscuit wrote:DarkestSymphony wrote:
daarna leefden de mensapen op hun gebrabbel. vandaag de dag is t te vergelijken met de taal die een baby brabbeld.haal je dat vn internet of weet je dat gewoon??
2e jaar VMBO K