Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 171, 172, 173, 174, 175, 176, 177 ... 265  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2014 14:57 

Hardtraxx Addict

Ramirez schreef:
Jup. Of een fancontroller kopen. :thumbup:

Thanks heb een nieuwe gekocht met een 3-pins connector en dit werkt idd.
Een fancontroller is voor mij iets te veel gedoe :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2014 18:26 

Hardtraxx Veteran

Oke nou prima dan. :P

Iemand die een goede ios developer kent en mij een app kan bouwen? Of een plek waar ik skilled people kan vinden? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2014 17:03 

Hardtraxx Elite

Het afspelen van YT video's gaat de afgelopen dagen nogal moeizaam in Chrome. Er wordt wel gebufferd, maar ik kan geen video afspelen. Ik ervaar dit alleen met YT. Iemand hier ook last van (gehad)?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2014 17:17 

Hardtraxx Veteran

Chrome verwijderen en Firefox installeren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2014 17:31 

Hardtraxx Crew

JeftaElachouri schreef:
Het afspelen van YT video's gaat de afgelopen dagen nogal moeizaam in Chrome. Er wordt wel gebufferd, maar ik kan geen video afspelen. Ik ervaar dit alleen met YT. Iemand hier ook last van (gehad)?

Gelukkig, ben ik dus niet de enige..

In Firefox heb ik inderdaad nergens problemen mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2014 17:34 

Hardtraxx Veteran

ik heb chrome en nergens last van
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2014 18:14 

Hardtraxx Elite

JeftaElachouri schreef:

Heb ik indd ook last van
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2014 18:21 

Hardtraxx Veteran

Ik heb eerder het probleem dat als ik een YT-filmpje terugspoel, dat ik dan lagg krijg en de pagina mag herladen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2014 11:00 

Hardtraxx Elite

Toevallig heb ik er last van sinds de laatste stable update van woensdag 8 oktober. Ik vrees dat er een nieuwe bug is welke er voor zorgt dat HTML5 players niet goed laden en/of bruikbaar zijn. Als voorbeeld gebruik ik deze link: https://webdesign.tutsplus.com/courses/ ... troduction

Bij mij blijft er in de linker bovenhoek iedere keer het woordje 'Loading...' staan. Maar via rechter muisknop > Switch to Flash doet ie het wel.

Dit is dus in Chrome. Het uitschakelen van plugins lost niks op en het herinstalleren helpt ook niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2014 11:05 

Aan het typen...

JeftaElachouri schreef:

Ik heb dat wel eens in Firefox, heb je geen adblocker aan staan die de reclame voorafgaand aan de video blokkeert?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2014 15:40 

Hardtraxx Addict

Fluxion schreef:
Magnetron schreef:
sandervanbruggen schreef:
Waar zijn Alternative en Zin gebleven?

Alternative is gebanned omdat hij al met oudere accounts bans had

Zin ook.

Maar zo erg was Zin toch niet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2014 16:14 

Hardtraxx Veteran

Hij had denk ik gewoon geen zin meer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2014 16:32 

Hardtraxx Addict

Zo slecht maar ook zo goed :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2014 16:58 

Hardtraxx Veteran

JeftaElachouri schreef:

ja heb dat ook regelmatig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2014 01:39 

Hardtraxx Veteran

ik heb dat in het algemeen met video's op het internet, bijv. youtube, maar ook dumpert etc.
Stottert het beeld heel erg, de video laadt wel gewoon, zo vaag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2014 10:37 

Hardtraxx Veteran

provehito schreef:
ik heb dat in het algemeen met video's op het internet, bijv. youtube, maar ook dumpert etc.
Stottert het beeld heel erg, de video laadt wel gewoon, zo vaag.

Heb dit probleem ook al een tijdje op me laptop. :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2014 11:53 

Kraak... Piep...

Heb niet dat hij gaat haperen maar dat hij opeens stopt met laden, en dan stopt en even later doorgaat op hele lage kwaliteit.

En dat terwijl mijn internet wel goed is, want als ik op refresh drukt laadt hij gelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2014 14:30 

Hardtraxx Veteran

Weet iemand waar deze gel nog te verkrijgen is?
Kan hem nergens meer vinden bij drogisterijen en supermarkten

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2014 16:04 

Hardtraxx Veteran

Nog meer mensen die moeite hebben met inloggen op soundcloud? Als ik op de homepage (of welke andere pagina dan ook) wil inloggen - en dus op sign in klik - krijg ik een pop-up scherm dat wit blijft. Verrassend genoeg heb ik dat alleen met Chrome, met IE doet ie het wel :') Aan Adblock Plus ligt het niet, als ik deze uitschakel dan blijft het probleem aanhouden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2014 15:03 

Hardtraxx Elite

JeftaElachouri schreef:
Toevallig heb ik er last van sinds de laatste stable update van woensdag 8 oktober. Ik vrees dat er een nieuwe bug is welke er voor zorgt dat HTML5 players niet goed laden en/of bruikbaar zijn. Als voorbeeld gebruik ik deze link: https://webdesign.tutsplus.com/courses/ ... troduction

Bij mij blijft er in de linker bovenhoek iedere keer het woordje 'Loading...' staan. Maar via rechter muisknop > Switch to Flash doet ie het wel.

Dit is dus in Chrome. Het uitschakelen van plugins lost niks op en het herinstalleren helpt ook niet.

Na een kleine nieuwe update van Chrome heb ik er geen last meer van :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2014 17:13 

Hardtraxx Elite

En weer een vraag! Hoe synchroniseer ik mijn Google Agenda met m'n agenda in Outlook 2013? Dit was tot eind vorig jaar nog mogelijk, maar helaas biedt Google die ondersteuning niet meer. Iemand een alternatief?

EDIT: oplossing gevonden! Met de add-on gSyncit voor Outlook werkt het super!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2014 19:15 

Wie koopt daadwerkelijk tracks?? Ik persoonlijk koop nooit tracks want dan ben ik heel snel door mijn geld heen(achterlijke prijzen).
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2014 19:56 

Hardtraxx Veteran

Wie koopt daadwerkelijk tracks?? Ik persoonlijk koop nooit tracks want dan ben ik heel snel door mijn geld heen(achterlijke prijzen).

Voor mp3 ga je toch niet betalen. Je kunt hem altijd wel ergens gratis vinden.

Deze jongen weet van geen ophouden dames en heren, de koelkast is binnen en we spelen gewoon door voor de permban!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2014 20:02 

Hardtraxx Beheerder

Fuzzylogic schreef:

Deze jongen weet van geen ophouden dames en heren, de koelkast is binnen en we spelen gewoon door voor de permban!

Doe maar gewoon niet ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2014 20:28 

Fuzzylogic schreef:

Zijn de enige 2 berichten die ik daar ooit over gepost heb maar oke.
Ik vroeg het me gwn af wie daadwerkelijk tracks koopt. Dacht dat ik die vraag opzich best mocht stellen. Bedoel dat helemaal niet irritant of vervelend zoals jij dat nu wel formuleert.
Vorige  1 ... 171, 172, 173, 174, 175, 176, 177 ... 265  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic