J
Hardtraxx Addict
1528 posts member since 2011
last seen Mar 2020
Ramirez wrote:Jup. Of een fancontroller kopen. :thumbup:
Thanks heb een nieuwe gekocht met een 3-pins connector en dit werkt idd.
Een fancontroller is voor mij iets te veel gedoe :P
R
Hardtraxx Veteran
4240 posts member since 2010
last seen May 2025
Oke nou prima dan. :P

Iemand die een goede ios developer kent en mij een app kan bouwen? Of een plek waar ik skilled people kan vinden? :P
Hardtraxx Veteran
3013 posts member since 2011
last seen 3 hours ago
Het afspelen van YT video's gaat de afgelopen dagen nogal moeizaam in Chrome. Er wordt wel gebufferd, maar ik kan geen video afspelen. Ik ervaar dit alleen met YT. Iemand hier ook last van (gehad)?
Hardtraxx Veteran
7269 posts member since 2013
last seen 21 days ago
Chrome verwijderen en Firefox installeren.
Hardtraxx Crew
30632 posts member since 2010
last seen 6 hours ago
JeftaElachouri wrote:Het afspelen van YT video's gaat de afgelopen dagen nogal moeizaam in Chrome. Er wordt wel gebufferd, maar ik kan geen video afspelen. Ik ervaar dit alleen met YT. Iemand hier ook last van (gehad)?
Gelukkig, ben ik dus niet de enige..

In Firefox heb ik inderdaad nergens problemen mee.
Hardtraxx Veteran
10319 posts member since 2008
last seen Aug 2026
ik heb chrome en nergens last van
Hardtraxx Elite
2085 posts member since 2012
last seen 5 days ago
JeftaElachouri wrote:Het afspelen van YT video's gaat de afgelopen dagen nogal moeizaam in Chrome. Er wordt wel gebufferd, maar ik kan geen video afspelen. Ik ervaar dit alleen met YT. Iemand hier ook last van (gehad)?
Heb ik indd ook last van
Q
Hardtraxx Veteran
6154 posts member since 2012
Ik heb eerder het probleem dat als ik een YT-filmpje terugspoel, dat ik dan lagg krijg en de pagina mag herladen.
Hardtraxx Veteran
last seen 3 hours ago
Toevallig heb ik er last van sinds de laatste stable update van woensdag 8 oktober. Ik vrees dat er een nieuwe bug is welke er voor zorgt dat HTML5 players niet goed laden en/of bruikbaar zijn. Als voorbeeld gebruik ik deze link: https://webdesign.tutsplus.com/courses/ ... troduction

Bij mij blijft er in de linker bovenhoek iedere keer het woordje 'Loading...' staan. Maar via rechter muisknop > Switch to Flash doet ie het wel.

Dit is dus in Chrome. Het uitschakelen van plugins lost niks op en het herinstalleren helpt ook niet.
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
Ik heb dat wel eens in Firefox, heb je geen adblocker aan staan die de reclame voorafgaand aan de video blokkeert?
Hardtraxx Addict
1544 posts member since 2013
last seen May 2019
Fluxion wrote:
Magnetron wrote:
sandervanbruggen wrote:Waar zijn Alternative en Zin gebleven?
Alternative is gebanned omdat hij al met oudere accounts bans had
Zin ook.
Maar zo erg was Zin toch niet?
Hardtraxx Veteran
6265 posts member since 2010
last seen Dec 2025
Hij had denk ik gewoon geen zin meer.
Hardtraxx Addict
1544 posts member since 2013
last seen May 2019
Zo slecht maar ook zo goed :lol: :lol: :lol:
Hardtraxx Veteran
6071 posts member since 2011
last seen Jan 2022
ja heb dat ook regelmatig.
Hardtraxx Veteran
5333 posts member since 2012
last seen 1 day ago
ik heb dat in het algemeen met video's op het internet, bijv. youtube, maar ook dumpert etc.
Stottert het beeld heel erg, de video laadt wel gewoon, zo vaag.
R
Hardtraxx Veteran
4240 posts member since 2010
last seen May 2025
provehito wrote:ik heb dat in het algemeen met video's op het internet, bijv. youtube, maar ook dumpert etc.
Stottert het beeld heel erg, de video laadt wel gewoon, zo vaag.
Heb dit probleem ook al een tijdje op me laptop. :x
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Heb niet dat hij gaat haperen maar dat hij opeens stopt met laden, en dan stopt en even later doorgaat op hele lage kwaliteit.

En dat terwijl mijn internet wel goed is, want als ik op refresh drukt laadt hij gelijk.
Hardtraxx Veteran
6071 posts member since 2011
last seen Jan 2022
Weet iemand waar deze gel nog te verkrijgen is?
Kan hem nergens meer vinden bij drogisterijen en supermarkten

Image
Hardtraxx Veteran
5048 posts member since 2011
last seen Nov 2018
Nog meer mensen die moeite hebben met inloggen op soundcloud? Als ik op de homepage (of welke andere pagina dan ook) wil inloggen - en dus op sign in klik - krijg ik een pop-up scherm dat wit blijft. Verrassend genoeg heb ik dat alleen met Chrome, met IE doet ie het wel :') Aan Adblock Plus ligt het niet, als ik deze uitschakel dan blijft het probleem aanhouden.
Hardtraxx Veteran
last seen 3 hours ago
JeftaElachouri wrote:Toevallig heb ik er last van sinds de laatste stable update van woensdag 8 oktober. Ik vrees dat er een nieuwe bug is welke er voor zorgt dat HTML5 players niet goed laden en/of bruikbaar zijn. Als voorbeeld gebruik ik deze link: https://webdesign.tutsplus.com/courses/ ... troduction

Bij mij blijft er in de linker bovenhoek iedere keer het woordje 'Loading...' staan. Maar via rechter muisknop > Switch to Flash doet ie het wel.

Dit is dus in Chrome. Het uitschakelen van plugins lost niks op en het herinstalleren helpt ook niet.
Na een kleine nieuwe update van Chrome heb ik er geen last meer van :)
Hardtraxx Veteran
last seen 3 hours ago
En weer een vraag! Hoe synchroniseer ik mijn Google Agenda met m'n agenda in Outlook 2013? Dit was tot eind vorig jaar nog mogelijk, maar helaas biedt Google die ondersteuning niet meer. Iemand een alternatief?

EDIT: oplossing gevonden! Met de add-on gSyncit voor Outlook werkt het super!
S
Wie koopt daadwerkelijk tracks?? Ik persoonlijk koop nooit tracks want dan ben ik heel snel door mijn geld heen(achterlijke prijzen).
Hardtraxx Veteran
9476 posts member since 2011
last seen Jan 2026
sandervanbruggen wrote:Wie koopt daadwerkelijk tracks?? Ik persoonlijk koop nooit tracks want dan ben ik heel snel door mijn geld heen(achterlijke prijzen).
sandervanbruggen wrote:Voor mp3 ga je toch niet betalen. Je kunt hem altijd wel ergens gratis vinden.
Deze jongen weet van geen ophouden dames en heren, de koelkast is binnen en we spelen gewoon door voor de permban!
Hardtraxx Beheerder
10593 posts member since 2010
last seen 8 days ago
Fuzzylogic wrote:
sandervanbruggen wrote:Wie koopt daadwerkelijk tracks?? Ik persoonlijk koop nooit tracks want dan ben ik heel snel door mijn geld heen(achterlijke prijzen).
sandervanbruggen wrote:Voor mp3 ga je toch niet betalen. Je kunt hem altijd wel ergens gratis vinden.
Deze jongen weet van geen ophouden dames en heren, de koelkast is binnen en we spelen gewoon door voor de permban!
Doe maar gewoon niet ;)
S
Fuzzylogic wrote:
Zijn de enige 2 berichten die ik daar ooit over gepost heb maar oke.
Ik vroeg het me gwn af wie daadwerkelijk tracks koopt. Dacht dat ik die vraag opzich best mocht stellen. Bedoel dat helemaal niet irritant of vervelend zoals jij dat nu wel formuleert.