Thanks heb een nieuwe gekocht met een 3-pins connector en dit werkt idd.Ramirez wrote:Jup. Of een fancontroller kopen.
Een fancontroller is voor mij iets te veel gedoe
Thanks heb een nieuwe gekocht met een 3-pins connector en dit werkt idd.Ramirez wrote:Jup. Of een fancontroller kopen.
Gelukkig, ben ik dus niet de enige..JeftaElachouri wrote:Het afspelen van YT video's gaat de afgelopen dagen nogal moeizaam in Chrome. Er wordt wel gebufferd, maar ik kan geen video afspelen. Ik ervaar dit alleen met YT. Iemand hier ook last van (gehad)?
Heb ik indd ook last vanJeftaElachouri wrote:Het afspelen van YT video's gaat de afgelopen dagen nogal moeizaam in Chrome. Er wordt wel gebufferd, maar ik kan geen video afspelen. Ik ervaar dit alleen met YT. Iemand hier ook last van (gehad)?
Ik heb dat wel eens in Firefox, heb je geen adblocker aan staan die de reclame voorafgaand aan de video blokkeert?JeftaElachouri wrote:Het afspelen van YT video's gaat de afgelopen dagen nogal moeizaam in Chrome. Er wordt wel gebufferd, maar ik kan geen video afspelen. Ik ervaar dit alleen met YT. Iemand hier ook last van (gehad)?
Maar zo erg was Zin toch niet?Fluxion wrote:Zin ook.Magnetron wrote:Alternative is gebanned omdat hij al met oudere accounts bans hadsandervanbruggen wrote:Waar zijn Alternative en Zin gebleven?
ja heb dat ook regelmatig.JeftaElachouri wrote:Het afspelen van YT video's gaat de afgelopen dagen nogal moeizaam in Chrome. Er wordt wel gebufferd, maar ik kan geen video afspelen. Ik ervaar dit alleen met YT. Iemand hier ook last van (gehad)?
Heb dit probleem ook al een tijdje op me laptop.provehito wrote:ik heb dat in het algemeen met video's op het internet, bijv. youtube, maar ook dumpert etc.
Stottert het beeld heel erg, de video laadt wel gewoon, zo vaag.

Na een kleine nieuwe update van Chrome heb ik er geen last meer vanJeftaElachouri wrote:Toevallig heb ik er last van sinds de laatste stable update van woensdag 8 oktober. Ik vrees dat er een nieuwe bug is welke er voor zorgt dat HTML5 players niet goed laden en/of bruikbaar zijn. Als voorbeeld gebruik ik deze link: https://webdesign.tutsplus.com/courses/ ... troduction
Bij mij blijft er in de linker bovenhoek iedere keer het woordje 'Loading...' staan. Maar via rechter muisknop > Switch to Flash doet ie het wel.
Dit is dus in Chrome. Het uitschakelen van plugins lost niks op en het herinstalleren helpt ook niet.
sandervanbruggen wrote:Wie koopt daadwerkelijk tracks?? Ik persoonlijk koop nooit tracks want dan ben ik heel snel door mijn geld heen(achterlijke prijzen).
Deze jongen weet van geen ophouden dames en heren, de koelkast is binnen en we spelen gewoon door voor de permban!sandervanbruggen wrote:Voor mp3 ga je toch niet betalen. Je kunt hem altijd wel ergens gratis vinden.
Doe maar gewoon nietFuzzylogic wrote:sandervanbruggen wrote:Wie koopt daadwerkelijk tracks?? Ik persoonlijk koop nooit tracks want dan ben ik heel snel door mijn geld heen(achterlijke prijzen).Deze jongen weet van geen ophouden dames en heren, de koelkast is binnen en we spelen gewoon door voor de permban!sandervanbruggen wrote:Voor mp3 ga je toch niet betalen. Je kunt hem altijd wel ergens gratis vinden.
Zijn de enige 2 berichten die ik daar ooit over gepost heb maar oke.Fuzzylogic wrote:sandervanbruggen wrote:Wie koopt daadwerkelijk tracks?? Ik persoonlijk koop nooit tracks want dan ben ik heel snel door mijn geld heen(achterlijke prijzen).Deze jongen weet van geen ophouden dames en heren, de koelkast is binnen en we spelen gewoon door voor de permban!sandervanbruggen wrote:Voor mp3 ga je toch niet betalen. Je kunt hem altijd wel ergens gratis vinden.