Promo - Patterns in Chaos
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
.
Last edited by stefan_helmond on 04 Mar 2013 10:16, edited 3 times in total.
-
RHardtraxx Addict
- 1951 posts member since 2012
- last seen Jan 2014
Wie kent er een goed wokrestaurant in Utrecht? Lieft beetje in centrum 
Malle Jan is ook prima, vooral prijs kwaliteit verhouding want het is erg goedkoop. Alleen niet echt in het centrum.wrote:http://www.mistershi.nl/ heb ik goede verhalen over gehoord en is in Lunettewrote:Wie kent er een goed wokrestaurant in Utrecht? Lieft beetje in centrum
-
E
Hoe heet die site waar je je avatars kunt verkleinen naar het gewenste formaat en vervolgens kunt uploaden?
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
http://www.avatarsverkleinenendaarnauploaden.nlwrote:Hoe heet die site waar je je avatars kunt verkleinen naar het gewenste formaat en vervolgens kunt uploaden?
-
E
Jammer, onbekende fries, nu heb je t contact tussen Limburg en Friesland verneukt.
Brabant, bedankt.
Brabant, bedankt.
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Site werkt prima hier in het hoge noorden!wrote:Jammer, onbekende fries, nu heb je t contact tussen Limburg en Friesland verneukt.
Brabant, bedankt.
Mister shi is idd goed, ligt alleen dan weer niet in het centrum maar in Lunetten.wrote:http://www.mistershi.nl/ heb ik goede verhalen over gehoord en is in Lunettewrote:Wie kent er een goed wokrestaurant in Utrecht? Lieft beetje in centrum
-
OHardtraxx Elite
- 2111 posts member since 2012
- last seen Jul 2026
Helaas is m'n mobiel gejat, nu wil ik graag een nieuwe kopen over een tijdje..
Ik zat te denken aan en iphone 4 is dit verschil met een 4s groot of valt het mee?
Ik zat te denken aan en iphone 4 is dit verschil met een 4s groot of valt het mee?
-
B
Valt erg mee. De technische verscillen en dergelijke weet ik zo niet, die kun je vast wel ergens oo internet vinden, maar in mijn ervaring waren de enige echte verschillen dat de 4s een stukje sneller is (maar vond 4 niet storend traag ofzo) en dat de foto's van de 4s een stuk scherper zijn. Als je niet veel gamet/fotografeert met je mobiel zal de 4 in principe ook wel voldoen.wrote:Helaas is m'n mobiel gejat, nu wil ik graag een nieuwe kopen over een tijdje..
Edit: zou ook nog even in de verzekering duiken als je dit nog niet gedaan hebt, veel mensen beseffen niet dat je in dit soort gevallen nog wat geld terug kunt fixen, via je (eventuele) mobiele verzekering danwel je stamdaardverzekering.
Last edited by BeHa on 08 Mar 2013 19:05, edited 1 time in total.
-
OHardtraxx Elite
- last seen Jul 2026
Whatsapp, Facebook, Mail, Twitter is het belangrijkste en bellen en smsen haha.wrote:Valt erg mee. De technische verscillen en dergelijke weet ik zo niet, die kun je vast wel ergens oo internet vinden, maar in mijn ervaring waren de enige echte verschillen dat de 4s een stukje sneller is (maar vond 4 niet storend traag ofzo) en dat de foto's van de 4s een stuk scherper zijn. Als je niet veel gamet/fotografeert met je mobiel zal de 4 in principe ook wel voldoen.wrote:Helaas is m'n mobiel gejat, nu wil ik graag een nieuwe kopen over een tijdje..
-
B
Dan zou ik persoonlijk gewoon voor de 4 gaan, de dingen die je opnoemt zijn niet echt apps die een razendsnelle mobiel vereisen.. En scheelt toch wel redelijk in de prijswrote:
Whatsapp, Facebook, Mail, Twitter is het belangrijkste en bellen en smsen haha.
LG Optimus Black is overigens ook een goede aanrader.
Kost geen reet (€19,- p/mnd, 100 minuten/smsjes en 1GB internet en telefoon gratis heb ik) en werkt perfect.
Kost geen reet (€19,- p/mnd, 100 minuten/smsjes en 1GB internet en telefoon gratis heb ik) en werkt perfect.
-
OHardtraxx Elite
- last seen Jul 2026
LG is een kut merk en ik heb t gehad met telefoons die kapot gaan of gestolen worden dus gewoon een goede telefoon een iphonewrote:LG Optimus Black is overigens ook een goede aanrader.
je betaald wel erg veel dan als je toch maar simpele functies wil gebruiken..
iPhone's worden idd nooit gestolenwrote:LG is een kut merk en ik heb t gehad met telefoons die kapot gaan of gestolen worden dus gewoon een goede telefoon een iphone
-
OHardtraxx Elite
- last seen Jul 2026
Daar gaat het niet om slimpie hahaha.wrote:iPhone's worden idd nooit gestolenwrote:LG is een kut merk en ik heb t gehad met telefoons die kapot gaan of gestolen worden dus gewoon een goede telefoon een iphone
En ik heb ook een mac book pro dus dat is heel makkelijk dan + geheugen van m'n samsung was binnen 3 maanden alweer vol moest ik vanalles verwijderen week later weer vol..wrote:je betaald wel erg veel dan als je toch maar simpele functies wil gebruiken..
-
G
4s is sneller, thats allwrote:Helaas is m'n mobiel gejat, nu wil ik graag een nieuwe kopen over een tijdje..
4 is met de laatste ios ook nog hardstikke snel
-
OHardtraxx Elite
- last seen Jul 2026
Jeuj, helaas echt nog laaaaang wachten tot ik weer kan internetbankieren jankewrote:4s is sneller, thats allwrote:Helaas is m'n mobiel gejat, nu wil ik graag een nieuwe kopen over een tijdje..
4 is met de laatste ios ook nog hardstikke snel
Kan dat topic over PC hulp niet vinden, dus plaats het maar hier.
Sinds een tijd heb ik dat m'n laptop om de zoveel tijd (Random, soms na 5/6 uur, maar vandaag had ik het na nog geen anderhalf uur) vast loopt. Het beeld slaat dan vast, de usb poorten schieten uit (iPhone laad gelijk niet meer op), lampjes branden nog, maar ik kan niks behalve de laptop via de aan/uit-knop uitzetten. Zo gauw dit gebeurd en ik zet de laptop opnieuw aan, gebeurd het nog een aantal keer snel achter elkaar (Binnen een paar minuten).
Ik kijk meestal, zo gauw het gebeurd, gelijk naar de temperaturen van alles en kan niks vinden. M'n cpu zit meestal dan rond de 70, gpu iets minder, rond de 65 en ook de HDD zit op een prima temperatuur. Heb m'n HDD gescand op error's maar daar zitten geen fouten in. Ook heb ik net het Dell PC Diagnostic programma gedraaid en die vind ik niks, alles is prima (Op m'n accu na, maar die melding is alleen dat hij oud is en niet meer zo goed is als een nieuwe, logisch dus).
Iemand nog ideeën? Ik ga er totaal van uit dat het een hardware probleem is, maar durf niet te zeggen wat. Misschien dat ik binnenkort W7 even opnieuw installeer, maar geen idee in hoeverre dat gaat helpen.
Sinds een tijd heb ik dat m'n laptop om de zoveel tijd (Random, soms na 5/6 uur, maar vandaag had ik het na nog geen anderhalf uur) vast loopt. Het beeld slaat dan vast, de usb poorten schieten uit (iPhone laad gelijk niet meer op), lampjes branden nog, maar ik kan niks behalve de laptop via de aan/uit-knop uitzetten. Zo gauw dit gebeurd en ik zet de laptop opnieuw aan, gebeurd het nog een aantal keer snel achter elkaar (Binnen een paar minuten).
Ik kijk meestal, zo gauw het gebeurd, gelijk naar de temperaturen van alles en kan niks vinden. M'n cpu zit meestal dan rond de 70, gpu iets minder, rond de 65 en ook de HDD zit op een prima temperatuur. Heb m'n HDD gescand op error's maar daar zitten geen fouten in. Ook heb ik net het Dell PC Diagnostic programma gedraaid en die vind ik niks, alles is prima (Op m'n accu na, maar die melding is alleen dat hij oud is en niet meer zo goed is als een nieuwe, logisch dus).
Iemand nog ideeën? Ik ga er totaal van uit dat het een hardware probleem is, maar durf niet te zeggen wat. Misschien dat ik binnenkort W7 even opnieuw installeer, maar geen idee in hoeverre dat gaat helpen.
-
E
Is dat bij een bepaald programma, of bewerking?
Noop, compleet random. Dan doe ik niks, dan zit ik op internet.
-
BHardtraxx Addict
- 1401 posts member since 2012
- last seen Jan 2021
Als je het aandurft, haal de laptop eens open en spuit met een busje perslucht de heatsinks uit. Dit scheelt vaak een hoop naar temperatuur! 70 graden terwijl de laptop niks ligt te doen, [beetje internetten] is gewoon te warm. Je zal je verbazen hoeveel stof eruit komt! Alleen aan de buitenkant de ventilatie roosters schoonmaken heeft niet echt zin en daarom hoopt het zich van binnen op.wrote:Kan dat topic over PC hulp niet vinden, dus plaats het maar hier.
-
G
als zn cpu constant rond de 70 graden zit is het niet zo heel gek dat zn laptop heet wordt
zou eerst maar eens kijken wat de laptop bezig houd