Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 138, 139, 140, 141, 142, 143, 144 ... 260  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2013 19:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Promo - Patterns in Chaos
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2013 20:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2013 16:01 
 
Hardtraxx Addict

Wie kent er een goed wokrestaurant in Utrecht? Lieft beetje in centrum :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2013 15:28 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Socializerz schreef:
Richaaard schreef:
Wie kent er een goed wokrestaurant in Utrecht? Lieft beetje in centrum :)

http://www.mistershi.nl/ heb ik goede verhalen over gehoord en is in Lunette

Malle Jan is ook prima, vooral prijs kwaliteit verhouding want het is erg goedkoop. Alleen niet echt in het centrum.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2013 18:19 
 

Hoe heet die site waar je je avatars kunt verkleinen naar het gewenste formaat en vervolgens kunt uploaden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2013 18:21 
 
Hardtraxx Veteran

En-er-gy schreef:
Hoe heet die site waar je je avatars kunt verkleinen naar het gewenste formaat en vervolgens kunt uploaden?

http://www.avatarsverkleinenendaarnauploaden.nl :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2013 19:21 
 

Jammer, onbekende fries, nu heb je t contact tussen Limburg en Friesland verneukt.

Brabant, bedankt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2013 19:27 
 
Hardtraxx Veteran

En-er-gy schreef:
Jammer, onbekende fries, nu heb je t contact tussen Limburg en Friesland verneukt.

Brabant, bedankt.

Site werkt prima hier in het hoge noorden! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2013 00:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Socializerz schreef:
Richaaard schreef:
Wie kent er een goed wokrestaurant in Utrecht? Lieft beetje in centrum :)

http://www.mistershi.nl/ heb ik goede verhalen over gehoord en is in Lunette

Mister shi is idd goed, ligt alleen dan weer niet in het centrum maar in Lunetten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2013 19:50 
 
Hardtraxx Elite

Helaas is m'n mobiel gejat, nu wil ik graag een nieuwe kopen over een tijdje..
Ik zat te denken aan en iphone 4 is dit verschil met een 4s groot of valt het mee?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2013 19:59 
 

Onthafloorx schreef:
Helaas is m'n mobiel gejat, nu wil ik graag een nieuwe kopen over een tijdje..
Ik zat te denken aan en iphone 4 is dit verschil met een 4s groot of valt het mee?


Valt erg mee. De technische verscillen en dergelijke weet ik zo niet, die kun je vast wel ergens oo internet vinden, maar in mijn ervaring waren de enige echte verschillen dat de 4s een stukje sneller is (maar vond 4 niet storend traag ofzo) en dat de foto's van de 4s een stuk scherper zijn. Als je niet veel gamet/fotografeert met je mobiel zal de 4 in principe ook wel voldoen.

Edit: zou ook nog even in de verzekering duiken als je dit nog niet gedaan hebt, veel mensen beseffen niet dat je in dit soort gevallen nog wat geld terug kunt fixen, via je (eventuele) mobiele verzekering danwel je stamdaardverzekering.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2013 20:04 
 
Hardtraxx Elite

BeHa schreef:
Onthafloorx schreef:
Helaas is m'n mobiel gejat, nu wil ik graag een nieuwe kopen over een tijdje..
Ik zat te denken aan en iphone 4 is dit verschil met een 4s groot of valt het mee?


Valt erg mee. De technische verscillen en dergelijke weet ik zo niet, die kun je vast wel ergens oo internet vinden, maar in mijn ervaring waren de enige echte verschillen dat de 4s een stukje sneller is (maar vond 4 niet storend traag ofzo) en dat de foto's van de 4s een stuk scherper zijn. Als je niet veel gamet/fotografeert met je mobiel zal de 4 in principe ook wel voldoen.


Whatsapp, Facebook, Mail, Twitter is het belangrijkste en bellen en smsen haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2013 20:35 
 

Onthafloorx schreef:

Whatsapp, Facebook, Mail, Twitter is het belangrijkste en bellen en smsen haha.


Dan zou ik persoonlijk gewoon voor de 4 gaan, de dingen die je opnoemt zijn niet echt apps die een razendsnelle mobiel vereisen.. En scheelt toch wel redelijk in de prijs ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2013 20:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

LG Optimus Black is overigens ook een goede aanrader.
Kost geen reet (€19,- p/mnd, 100 minuten/smsjes en 1GB internet en telefoon gratis heb ik) en werkt perfect.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2013 00:16 
 
Hardtraxx Elite

Fuzzylogic schreef:
LG Optimus Black is overigens ook een goede aanrader.
Kost geen reet (€19,- p/mnd, 100 minuten/smsjes en 1GB internet en telefoon gratis heb ik) en werkt perfect.


LG is een kut merk en ik heb t gehad met telefoons die kapot gaan of gestolen worden dus gewoon een goede telefoon een iphone :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2013 00:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

je betaald wel erg veel dan als je toch maar simpele functies wil gebruiken..
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2013 00:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Onthafloorx schreef:
LG is een kut merk en ik heb t gehad met telefoons die kapot gaan of gestolen worden dus gewoon een goede telefoon een iphone :)

iPhone's worden idd nooit gestolen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2013 12:54 
 
Hardtraxx Elite

patrickjeb schreef:
Onthafloorx schreef:
LG is een kut merk en ik heb t gehad met telefoons die kapot gaan of gestolen worden dus gewoon een goede telefoon een iphone :)

iPhone's worden idd nooit gestolen :P


Daar gaat het niet om slimpie hahaha.

teupie schreef:
je betaald wel erg veel dan als je toch maar simpele functies wil gebruiken..


En ik heb ook een mac book pro dus dat is heel makkelijk dan + geheugen van m'n samsung was binnen 3 maanden alweer vol moest ik vanalles verwijderen week later weer vol..
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2013 13:34 
 

Onthafloorx schreef:
Helaas is m'n mobiel gejat, nu wil ik graag een nieuwe kopen over een tijdje..
Ik zat te denken aan en iphone 4 is dit verschil met een 4s groot of valt het mee?

4s is sneller, thats all
4 is met de laatste ios ook nog hardstikke snel :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2013 14:24 
 
Hardtraxx Elite

KSwoosh schreef:
Onthafloorx schreef:
Helaas is m'n mobiel gejat, nu wil ik graag een nieuwe kopen over een tijdje..
Ik zat te denken aan en iphone 4 is dit verschil met een 4s groot of valt het mee?

4s is sneller, thats all
4 is met de laatste ios ook nog hardstikke snel :P


Jeuj, helaas echt nog laaaaang wachten tot ik weer kan internetbankieren janke :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2013 00:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kan dat topic over PC hulp niet vinden, dus plaats het maar hier.

Sinds een tijd heb ik dat m'n laptop om de zoveel tijd (Random, soms na 5/6 uur, maar vandaag had ik het na nog geen anderhalf uur) vast loopt. Het beeld slaat dan vast, de usb poorten schieten uit (iPhone laad gelijk niet meer op), lampjes branden nog, maar ik kan niks behalve de laptop via de aan/uit-knop uitzetten. Zo gauw dit gebeurd en ik zet de laptop opnieuw aan, gebeurd het nog een aantal keer snel achter elkaar (Binnen een paar minuten).

Ik kijk meestal, zo gauw het gebeurd, gelijk naar de temperaturen van alles en kan niks vinden. M'n cpu zit meestal dan rond de 70, gpu iets minder, rond de 65 en ook de HDD zit op een prima temperatuur. Heb m'n HDD gescand op error's maar daar zitten geen fouten in. Ook heb ik net het Dell PC Diagnostic programma gedraaid en die vind ik niks, alles is prima (Op m'n accu na, maar die melding is alleen dat hij oud is en niet meer zo goed is als een nieuwe, logisch dus).

Iemand nog ideeën? Ik ga er totaal van uit dat het een hardware probleem is, maar durf niet te zeggen wat. Misschien dat ik binnenkort W7 even opnieuw installeer, maar geen idee in hoeverre dat gaat helpen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2013 00:15 
 

Is dat bij een bepaald programma, of bewerking?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2013 00:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Noop, compleet random. Dan doe ik niks, dan zit ik op internet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2013 12:44 
 
Hardtraxx Addict

patrickjeb schreef:
Kan dat topic over PC hulp niet vinden, dus plaats het maar hier.

Sinds een tijd heb ik dat m'n laptop om de zoveel tijd (Random, soms na 5/6 uur, maar vandaag had ik het na nog geen anderhalf uur) vast loopt. Het beeld slaat dan vast, de usb poorten schieten uit (iPhone laad gelijk niet meer op), lampjes branden nog, maar ik kan niks behalve de laptop via de aan/uit-knop uitzetten. Zo gauw dit gebeurd en ik zet de laptop opnieuw aan, gebeurd het nog een aantal keer snel achter elkaar (Binnen een paar minuten).

Ik kijk meestal, zo gauw het gebeurd, gelijk naar de temperaturen van alles en kan niks vinden. M'n cpu zit meestal dan rond de 70, gpu iets minder, rond de 65 en ook de HDD zit op een prima temperatuur. Heb m'n HDD gescand op error's maar daar zitten geen fouten in. Ook heb ik net het Dell PC Diagnostic programma gedraaid en die vind ik niks, alles is prima (Op m'n accu na, maar die melding is alleen dat hij oud is en niet meer zo goed is als een nieuwe, logisch dus).

Iemand nog ideeën? Ik ga er totaal van uit dat het een hardware probleem is, maar durf niet te zeggen wat. Misschien dat ik binnenkort W7 even opnieuw installeer, maar geen idee in hoeverre dat gaat helpen.


Als je het aandurft, haal de laptop eens open en spuit met een busje perslucht de heatsinks uit. Dit scheelt vaak een hoop naar temperatuur! 70 graden terwijl de laptop niks ligt te doen, [beetje internetten] is gewoon te warm. Je zal je verbazen hoeveel stof eruit komt! Alleen aan de buitenkant de ventilatie roosters schoonmaken heeft niet echt zin en daarom hoopt het zich van binnen op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2013 18:39 
 

als zn cpu constant rond de 70 graden zit is het niet zo heel gek dat zn laptop heet wordt xd zou eerst maar eens kijken wat de laptop bezig houd xd
Vorige  1 ... 138, 139, 140, 141, 142, 143, 144 ... 260  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic