Hoelang is kaboem gebannt? en banaanslak? komen die nog terug?
neewrote:Hoelang is kaboem gebannt? en banaanslak? komen die nog terug?
neewrote:Hoelang is kaboem gebannt? en banaanslak? komen die nog terug?
Kaboem had anders allang terug moeten zijn...wrote:neewrote:Hoelang is kaboem gebannt? en banaanslak? komen die nog terug?
Gasten als jij kan je liever kwijt dan rijk zijn.wrote: Jor-D zal er mee lachen als jij zijn forumleden wegjaagt, denk daar maar eens aan?
Wow ja shit man dat zou wel eens het einde van hardtraxx kunnen betekenen.wrote:![]()
whuttefuck dit is een forum
als iemand je niet aanstaat moet die persoon toch niet meteen minder gaan posten omdat jij er niet tegen kan?
Jor-D zal er mee lachen als jij zijn forumleden wegjaagt, denk daar maar eens aan?
Was meer sarcastisch bedoeld als in Klaarkomen... ugh... die garp snap jij toch nietwrote:Als jij nou eens weg gaat he, is alle troep opgeruimd
wrote:ja want op zich C2, ik heb nooit echt op je gelet voordat je gebannt werd, maar sinds je terug bent irriteer ik me soms wel is aan je posts. en geheel objectief, ik ken je niet, maar ik vind je gewoon soms irritant. wat minder posten bijvoorbeeld kan geen kwaad
Subtiel of niet, het is wel iets waar je iets mee kanwrote:Das wel heel subtiel![]()
Heb je wel...wrote:Willen de socially awkward penguins aub ook niet reageren op Chris Two/ Spablauw?
Bij voorbaat dank.
En nee, ik heb het niet tegen Almighty/ Dakpan/ Pommer.
Waarom zijn delange en El Mare ''socially awkward penguins''?wrote:Willen de socially awkward penguins aub ook niet reageren op Chris Two/ Spablauw?
Bij voorbaat dank.
World of Warcraft?wrote:Waarom zijn delange en El Mare ''socially awkward penguins''?wrote:Willen de socially awkward penguins aub ook niet reageren op Chris Two/ Spablauw?
Bij voorbaat dank.
Jij begon op een feest over World of Warcraft te praten. Dat vond ik een beetje raar.