Haha nietus

Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
A
-
A
Ben je moe??Broken Balance wrote:
Van sommige mensen jaAlmighty wrote:Ben je moe??Broken Balance wrote:![]()
![]()
-
A
Van mij niet toch?

Nooit! Nimmer!Almighty wrote:Van mij niet toch?![]()
Don´t talk such claptrap
-
A
Thx honey
-
C
10 euro erop dat hij binnen nu en 100 posts met waddap gasten begintPeterJ1998 wrote:Pff, sneue mensen echt waar ik vindt dit niet lauw
-
P
kun je nou gewoon ophoudenChris Two wrote:10 euro erop dat hij binnen nu en 100 posts met waddap gasten begintPeterJ1998 wrote:Pff, sneue mensen echt waar ik vindt dit niet lauw
Peterj, you made my morning, thanks
Genieten, om de paar berichten die je tot nu toe gepost hebt te lezen
Genieten, om de paar berichten die je tot nu toe gepost hebt te lezen
-
C
Nee, tegen jou niet. Me Gusta/Dysphoria.... ik twijfel nog wie van de twee..PeterJ1998 wrote:kun je nou gewoon ophoudenChris Two wrote:10 euro erop dat hij binnen nu en 100 posts met waddap gasten begintPeterJ1998 wrote:Pff, sneue mensen echt waar ik vindt dit niet lauw
'
Gast je doet nu zelf ook wel een aardig staaltje feed the troll.
Dus je vraagt er ook wel om.
-
C
Kom op, half HT weet nu dat het iemand is die hier al verwijderd/gebanned is..Broken Balance wrote:Gast je doet nu zelf ook wel een aardig staaltje feed the troll.
2 weken erbij.. voila
-
G
vrienden makenBroken Balance wrote:Gast je doet nu zelf ook wel een aardig staaltje feed the troll.
-
E
een andere provider.
-
G
nee, gewoon beter abbo nemen bij KPNSocializerz wrote:is dat de enige oplossing?
-
CHardtraxx Veteran
- 4930 posts member since 2012
- last seen Jan 2026
Waarom zou je iets geven om je uploadsnelheid?
*edit
Oh je had de reden al gegeven.
*edit
Oh je had de reden al gegeven.
Ik zit even die foto's te kijken op q-dance met die fans die compleet VDK zijn door tattoo's en dergelijke te nemen... Zijn er ook nederlanders die dit doen of is alles buiten NL retarded?
-
S
Vooral Duitsers, Oostblokkers, Australiërs en Amerikanen zie ik daar tussen staan
mensen die Q-Dance dus kennen van aftermovies, foto's en setjes 
-
A
Die No Time To Waste is verschrikkelijkteupie wrote:Ik zit even die foto's te kijken op q-dance met die fans die compleet VDK zijn door tattoo's en dergelijke te nemen... Zijn er ook nederlanders die dit doen of is alles buiten NL retarded?
haha zeker net als deze prachtig ronde Q

-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 3 days ago
Ik zoek meer industrial-setjes in de trend van deze
Steffnov @ Beyond Limits Chapter One
Aangezien ik zelf geen fuck verstand heb er van. Zou ik mij graag laten adviseren door de mensen wie er wel verstand van hebben
Aangezien ik zelf geen fuck verstand heb er van. Zou ik mij graag laten adviseren door de mensen wie er wel verstand van hebben
Je leert het nog wel een keertjeJurheinen wrote:Ik zoek meer industrial-setjes in de trend van deze