Haha nietus

A
A
Ben je moe??wrote:
Van sommige mensen jawrote:Ben je moe??wrote:![]()
![]()
A
Van mij niet toch?

Nooit! Nimmer!wrote:Van mij niet toch?![]()
Don´t talk such claptrap
A
Thx honey
C
10 euro erop dat hij binnen nu en 100 posts met waddap gasten begintwrote:Pff, sneue mensen echt waar ik vindt dit niet lauw
P
kun je nou gewoon ophoudenwrote:10 euro erop dat hij binnen nu en 100 posts met waddap gasten begintwrote:Pff, sneue mensen echt waar ik vindt dit niet lauw
Peterj, you made my morning, thanks
Genieten, om de paar berichten die je tot nu toe gepost hebt te lezen
Genieten, om de paar berichten die je tot nu toe gepost hebt te lezen
C
Nee, tegen jou niet. Me Gusta/Dysphoria.... ik twijfel nog wie van de twee..wrote:kun je nou gewoon ophoudenwrote:10 euro erop dat hij binnen nu en 100 posts met waddap gasten begintwrote:Pff, sneue mensen echt waar ik vindt dit niet lauw
'
Gast je doet nu zelf ook wel een aardig staaltje feed the troll.
Dus je vraagt er ook wel om.
C
Kom op, half HT weet nu dat het iemand is die hier al verwijderd/gebanned is..wrote:Gast je doet nu zelf ook wel een aardig staaltje feed the troll.
2 weken erbij.. voila
G
vrienden makenwrote:Gast je doet nu zelf ook wel een aardig staaltje feed the troll.
E
een andere provider.
G
nee, gewoon beter abbo nemen bij KPNwrote:is dat de enige oplossing?
C
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2026
4,930 postssince 2012
Waarom zou je iets geven om je uploadsnelheid?
*edit
Oh je had de reden al gegeven.
*edit
Oh je had de reden al gegeven.
Ik zit even die foto's te kijken op q-dance met die fans die compleet VDK zijn door tattoo's en dergelijke te nemen... Zijn er ook nederlanders die dit doen of is alles buiten NL retarded?
S
Vooral Duitsers, Oostblokkers, Australiërs en Amerikanen zie ik daar tussen staan
mensen die Q-Dance dus kennen van aftermovies, foto's en setjes 
A
Die No Time To Waste is verschrikkelijkwrote:Ik zit even die foto's te kijken op q-dance met die fans die compleet VDK zijn door tattoo's en dergelijke te nemen... Zijn er ook nederlanders die dit doen of is alles buiten NL retarded?
J
Hardtraxx Veteran
last seen 25 days ago
5,794 postssince 2011
Ik zoek meer industrial-setjes in de trend van deze
Steffnov @ Beyond Limits Chapter One
Aangezien ik zelf geen fuck verstand heb er van. Zou ik mij graag laten adviseren door de mensen wie er wel verstand van hebben
Aangezien ik zelf geen fuck verstand heb er van. Zou ik mij graag laten adviseren door de mensen wie er wel verstand van hebben
Je leert het nog wel een keertjewrote:Ik zoek meer industrial-setjes in de trend van deze