Socializerz wrote:En dat ze in goede kwaliteit blijven?patrickjeb wrote:PaintSocializerz wrote:Waar kan je je foto's ookalweer goed verkleinen?
Photoshop natuurlijk, weet niet of je daar een beetje handig mee bent?
Socializerz wrote:En dat ze in goede kwaliteit blijven?patrickjeb wrote:PaintSocializerz wrote:Waar kan je je foto's ookalweer goed verkleinen?
nou aangezien wavolizer zijn inspiratie uit toa haalt..Onthafloorx wrote:Voor jullie misschien stomme vraag, maar wie helpt mij aan iemand die net zulke nummers maakt als Wavolizer 'Debt of Blood'. Ik weet het is een beetje industrial, maar dat heeft altijd zo'n kut begin sorry kaboem! Dus who helps me?
Yeaah! Danku!kaboem wrote:nou aangezien wavolizer zijn inspiratie uit toa haalt..Onthafloorx wrote:Voor jullie misschien stomme vraag, maar wie helpt mij aan iemand die net zulke nummers maakt als Wavolizer 'Debt of Blood'. Ik weet het is een beetje industrial, maar dat heeft altijd zo'n kut begin sorry kaboem! Dus who helps me?
TOA, dj hidden en Eye-D.
Deathmachine en switch technique ook wel.
;-)
Maar de "crossbreed" van wavolizer is wel een stuk liever als bovenstaande.
als je meer wil hoor ik het wel
Daar hadden wij net toevallig een gesprek over.Hoofdcoach wrote:Waar komt de afkorting "wss" vandaan?
Ik denk dat het te maken heet met mss (misschien), of omdat er veel minder termen afgekort kunnen worden tot wss dan tot ws.Hoofdcoach wrote:Waar komt de afkorting "wss" vandaan?
Stamt af van de oude saksen.TiMOTHYb wrote:Hoofdcoach wrote:Waar komt de afkorting "wss" vandaan?
Toevallig, het slaat inderdaad nergens opOlijfboompje wrote:Daar hadden wij net toevallig een gesprek over.Hoofdcoach wrote:Waar komt de afkorting "wss" vandaan?
It makes no sense namelijk.
En hoeveel keer zie jij een s in dat woord?biscuit wrote:Waarschijnlijk?
Wel met een Z op het einde, want alles met een Z op het einde is cool.kaboem wrote:wildstyles toch?
ziet er niet betrouwbaar uitWesz91 wrote:Iemand heel toevallig ervaring met deze site: http://netherlandsoutlet.nl/
Of een manier om erachter te komen of het safe is hier te bestellen..
HarenEntourage wrote:Wat is de leukste stad van Noord-Brabant?
Ten eerste ziet die website er ongelofelijk amateuristisch uit.Wesz91 wrote:Iemand heel toevallig ervaring met deze site: http://netherlandsoutlet.nl/
Of een manier om erachter te komen of het safe is hier te bestellen..
Ik bedoelde het serieus.Hoofdcoach wrote:HarenEntourage wrote:Wat is de leukste stad van Noord-Brabant?
Dat is me wel wat... al die stenen en gebouwen... tis in ieder geval niet niksEntourage wrote:Is de binnenstad van Eindhoven wat?