Active topics in Off-Topic

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 19 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 3 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 2 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 13 hours ago
D
Hardtraxx Newbie
31 posts member since 2010
last seen Sep 2012
Hoi hardstyle vrienden,

Behalve muziek luisteren ontwerp ik ook userbars, nu ik weer wat actiever ben geworden met photoshop en design wil ik jullie de mogelijkheid geven om verzoekjes in te dienen voor jullie artiest of wat eventueel wat anders wat met muziek te maken heeft. Ik weet alleen niet of dit het juiste topic hiervoor is, maar dat merk ik snel genoeg. Het idee hierachter is dat ik al meerdere mensen gezien heb die userbars van mij gebruiken voor het forum, en op deze manier kan ik proberen om meer mensen blij te maken.

Hieronder 2 voorbeelden die ik reeds gemaakt heb:

Image
&
Image

Groetjes Dennis :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
5255 posts member since 2011
last seen Jul 2026
Hardtraxx Veteran
3470 posts member since 2010
last seen Sep 2018
Ik wil een userbar waar een robot beer met een bloem achter zn oor drie kinderen voorleest, met de tekst: Bearly possible.

B.v.d
B
tommetjeuh wrote:Ik wil een userbar waar een robot beer met een bloem achter zn oor drie kinderen voorleest, met de tekst: Bearly possible.

B.v.d
Burnard vond Draumhausen?
Hardtraxx Veteran
last seen Sep 2018
Banaanslak wrote:
tommetjeuh wrote:Ik wil een userbar waar een robot beer met een bloem achter zn oor drie kinderen voorleest, met de tekst: Bearly possible.

B.v.d
Nee, zijn broer Berend natuurlijk!
B
tommetjeuh wrote:
Banaanslak wrote:

B.v.d
Nee, zijn broer Berend natuurlijk!
Oh, stom van mij.

OT: Ik zou graag een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar willen hebben als dat mogelijk is.
D
Hardtraxx Newbie
last seen Sep 2012
Image
Hardtraxx Veteran
4329 posts member since 2009
last seen 1 day ago
Dennis92NL wrote:Image
Haha held!
Hardtraxx Veteran
last seen Jul 2026
:lol:
Dan wil ik die van banaanslak zien
Hardtraxx Veteran
last seen Sep 2018
Erg mooi! Ik weet alleen wel bijna zeker dat het meest linkse "kind" al boven de 18 is.. Daar zal wat aan gedaan moeten worden, ook mis ik de snuit en klauwen die een beer behoort te hebben, dus ook een robot beer!
D
Hardtraxx Newbie
last seen Sep 2012
tommetjeuh wrote:
Erg mooi! Ik weet alleen wel bijna zeker dat het meest linkse "kind" al boven de 18 is.. Daar zal wat aan gedaan moeten worden, ook mis ik de snuit en klauwen die een beer behoort te hebben, dus ook een robot beer!
Grapjas ik wacht wel op serieuze mensen :)
Hardtraxx Elite
2817 posts member since 2008
last seen Nov 2014
Dennis92NL wrote:
tommetjeuh wrote:
Grapjas ik wacht wel op serieuze mensen :)
je zult hier geen serieuze mensen vinden xd
Hardtraxx Veteran
last seen Jul 2026
Dennis92NL wrote: Grapjas ik wacht wel op serieuze mensen :)
Eentje van Deetox met het black magic artwork.
Hardtraxx Veteran
6376 posts member since 2010
last seen Oct 2021
Hahahaha :worship: :lol: Dennis een post zegt meer dan heel veel woorden. Ik voorspel dat ik nog heel veel om je posts ga mogen lachen in positieve zin uiteraard.
D
Hardtraxx Newbie
last seen Sep 2012
mrazura wrote:
Hahahaha :worship: :lol: Dennis een post zegt meer dan heel veel woorden. Ik voorspel dat ik nog heel veel om je posts ga mogen lachen in positieve zin uiteraard.
:thumbsup:
D
Hardtraxx Newbie
last seen Sep 2012
sjobie wrote:
Dennis92NL wrote: Grapjas ik wacht wel op serieuze mensen :)
Eentje van Deetox met het black magic artwork.
Image
Hardtraxx Veteran
last seen Jul 2026
Nice maar ik bedoelde met dit; http://www.theracords.com/downloads artwork, die van Black Magic. :thumbup:
Hardtraxx Veteran
4295 posts member since 2010
last seen May 2016
Heel leuk en aardig, maar zet het dan hier:
sjobie wrote:https://hardtraxx.com/algemeen/hardstyle-userbars-t6139-200.html
door ;)
D
Hardtraxx Newbie
last seen Sep 2012
sjobie wrote:Nice maar ik bedoelde met dit; http://www.theracords.com/downloads artwork, die van Black Magic. :thumbup:
Image
Hardtraxx Veteran
6376 posts member since 2010
last seen Oct 2021
Ik zou er wel van avicci willen hebben :$ of dj lady kate :$ Haar lichaam moet er uiteraard wel in zitten :$
D
Hardtraxx Newbie
last seen Sep 2012
mrazura wrote:Ik zou er wel van avicci willen hebben :$ of dj lady kate :$ Haar lichaam moet er uiteraard wel in zitten :$
Image
G
prachtig! :worship:
Dennis92NL wrote:Grapjas ik wacht wel op serieuze mensen :)
dan kende lang wachten!
D
Hardtraxx Newbie
last seen Sep 2012
Image
Hardtraxx Elite
2372 posts member since 2010
mrazura wrote:Ik zou er wel van avicci willen hebben :$ of dj lady kate :$ Haar lichaam moet er uiteraard wel in zitten :$
Avicii.
D
Hardtraxx Newbie
last seen Sep 2012
Solis wrote:
Avicii.
Had het wel begrepen hoor :thumbup: