Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2012 22:24 

Hardtraxx Newbie

Hoi hardstyle vrienden,

Behalve muziek luisteren ontwerp ik ook userbars, nu ik weer wat actiever ben geworden met photoshop en design wil ik jullie de mogelijkheid geven om verzoekjes in te dienen voor jullie artiest of wat eventueel wat anders wat met muziek te maken heeft. Ik weet alleen niet of dit het juiste topic hiervoor is, maar dat merk ik snel genoeg. Het idee hierachter is dat ik al meerdere mensen gezien heb die userbars van mij gebruiken voor het forum, en op deze manier kan ik proberen om meer mensen blij te maken.

Hieronder 2 voorbeelden die ik reeds gemaakt heb:

Afbeelding
&
Afbeelding

Groetjes Dennis :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2012 22:36 

Hardtraxx Veteran

algemeen/hardstyle-userbars-t6139-200.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2012 23:19 

Hardtraxx Veteran

Ik wil een userbar waar een robot beer met een bloem achter zn oor drie kinderen voorleest, met de tekst: Bearly possible.

B.v.d
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2012 23:24 

tommetjeuh schreef:
Ik wil een userbar waar een robot beer met een bloem achter zn oor drie kinderen voorleest, met de tekst: Bearly possible.

B.v.d

Burnard vond Draumhausen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2012 23:25 

Hardtraxx Veteran

Banaanslak schreef:
tommetjeuh schreef:

B.v.d

Nee, zijn broer Berend natuurlijk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2012 23:26 

tommetjeuh schreef:
Banaanslak schreef:
tommetjeuh schreef:

B.v.d

Nee, zijn broer Berend natuurlijk!

Oh, stom van mij.

OT: Ik zou graag een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar in een userbar willen hebben als dat mogelijk is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2012 23:38 

Hardtraxx Newbie

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2012 23:45 

Hardtraxx Veteran

Dennis92NL schreef:
Afbeelding

Haha held!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2012 23:49 

Hardtraxx Veteran

:lol:
Dan wil ik die van banaanslak zien
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2012 23:54 

Hardtraxx Veteran

Dennis92NL schreef:
Afbeelding

Erg mooi! Ik weet alleen wel bijna zeker dat het meest linkse "kind" al boven de 18 is.. Daar zal wat aan gedaan moeten worden, ook mis ik de snuit en klauwen die een beer behoort te hebben, dus ook een robot beer!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2012 23:59 

Hardtraxx Newbie

tommetjeuh schreef:
Dennis92NL schreef:
Afbeelding

Erg mooi! Ik weet alleen wel bijna zeker dat het meest linkse "kind" al boven de 18 is.. Daar zal wat aan gedaan moeten worden, ook mis ik de snuit en klauwen die een beer behoort te hebben, dus ook een robot beer!

Grapjas ik wacht wel op serieuze mensen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2012 00:01 

Hardtraxx Elite

Dennis92NL schreef:
tommetjeuh schreef:
Dennis92NL schreef:
Afbeelding

je zult hier geen serieuze mensen vinden xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2012 00:07 

Hardtraxx Veteran

Dennis92NL schreef:

Eentje van Deetox met het black magic artwork.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2012 00:14 

Hardtraxx Veteran

Dennis92NL schreef:
Afbeelding

Hahahaha :worship: :lol: Dennis een post zegt meer dan heel veel woorden. Ik voorspel dat ik nog heel veel om je posts ga mogen lachen in positieve zin uiteraard.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2012 00:28 

Hardtraxx Newbie

mrazura schreef:
Dennis92NL schreef:
Afbeelding

Hahahaha :worship: :lol: Dennis een post zegt meer dan heel veel woorden. Ik voorspel dat ik nog heel veel om je posts ga mogen lachen in positieve zin uiteraard.

:thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2012 00:39 

Hardtraxx Newbie

sjobie schreef:
Dennis92NL schreef:

Eentje van Deetox met het black magic artwork.

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2012 00:43 

Hardtraxx Veteran

Nice maar ik bedoelde met dit; http://www.theracords.com/downloads artwork, die van Black Magic. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2012 00:48 

Hardtraxx Veteran

Heel leuk en aardig, maar zet het dan hier:

sjobie schreef:
http://www.hardtraxx.nl/forum/algemeen/hardstyle-userbars-t6139-200.html

door ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2012 00:53 

Hardtraxx Newbie

sjobie schreef:
Nice maar ik bedoelde met dit; http://www.theracords.com/downloads artwork, die van Black Magic. :thumbup:

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2012 01:19 

Hardtraxx Veteran

Ik zou er wel van avicci willen hebben :$ of dj lady kate :$ Haar lichaam moet er uiteraard wel in zitten :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2012 07:44 

Hardtraxx Newbie

mrazura schreef:
Ik zou er wel van avicci willen hebben :$ of dj lady kate :$ Haar lichaam moet er uiteraard wel in zitten :$

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2012 08:18 

Dennis92NL schreef:
Afbeelding

prachtig! :worship:

Dennis92NL schreef:

dan kende lang wachten!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2012 09:18 

Hardtraxx Newbie

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2012 18:08 

Hardtraxx Elite

mrazura schreef:

Avicii.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2012 14:22 

Hardtraxx Newbie

Solis schreef:
mrazura schreef:

Avicii.

Had het wel begrepen hoor :thumbup:
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic