Mijn twitter: http://twitter.com/takkunl
Active topics in Off-Topic
Moderators
Iemand ook problemen met een leeg scherm op twitter?
nu toevallig niet, uurtje geleden was twitter weer overbelast kreeg ik in beeld..nu doet hij t weer 
Net even gezocht op twitter kapot en twitter raar, maar ben zeker niet de enigstepecola-tje wrote:nu toevallig niet, uurtje geleden was twitter weer overbelast kreeg ik in beeld..nu doet hij t weer
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025
Startpost updated! 
Ik ben ook gewoon 1 van de weinigen die gewoon zn naam heeft gebruikt.Ramirez wrote:Startpost updated!
Heet patrickjeb op Twittaa
Is niet slim om achter de naam van de persoon ook de link te zetten?
Wat handiger als je meerdere mensen wilt gaan volgen of iets
-
RHardtraxx Veteran
- last seen May 2025
patrickjeb wrote:Heet patrickjeb op Twittaa![]()
Ziet er al stuk beter uit die beginpost. 
-
RHardtraxx Veteran
- last seen May 2025
Zo done!Parvuz wrote:Ziet er al stuk beter uit die beginpost.
-
RHardtraxx Veteran
- last seen May 2025
Oud collega van mij maar die heeft nu een andere username zal het nog ff fixen(als hij er nog tussen wilt staan)katamaran wrote:Wtf, wie is dat dan?TBA _zeroo
It's a nigga, lil' bro!katamaran wrote:Wtf, wie is dat dan?TBA _zeroo
En die link naar E-Q-Lizer lijkt me ook niet helemaal goed, hahahaha, of hij is verrekte homo.Ramirez wrote:Oud collega van mij maar die heeft nu een andere username zal het nog ff fixen(als hij er nog tussen wilt staan)katamaran wrote:Wtf, wie is dat dan?TBA _zeroo
-
RHardtraxx Veteran
- last seen May 2025
Diegene die een defecte link heeft moet maar ff een pmtje doen!
Blijf niet bezig...
Blijf niet bezig...
Puur alleen om de DJ's & Organisaties te volgen.. voor nieuwtjes enzo.. voor de rest vind ik het een beetje hopeloos.
Twitter.. Nee
Ten eerste heb ik geen mobiel internet (ik faal, ik weet het) dus zal elke 'tweet' van mij zijn:
Achter de computer/laptop.
Daarnaast zie ik het nut er ook niet echt voor in.
Als ik aan twitter denk, denk ik aan sl*tjengs met crackberry's die ze niet los kunnen laten
Achter de computer/laptop.
Daarnaast zie ik het nut er ook niet echt voor in.
Als ik aan twitter denk, denk ik aan sl*tjengs met crackberry's die ze niet los kunnen laten
-
PHardtraxx Veteran
- 3957 posts member since 2010
- last seen Jun 2017
Ik ben serieus nog nooit op twitter.com geweest :'). Op iphone werkt veel beter.
Hmm, schijnbaar heb ik m'n mening bijgeschaafd, al gebruik ik het niet zo intensief als anderenChukkels wrote:Gebruik het niet, ik hou mijn WieWatWaar wel bij. Nee, maar ik heb er niks mee en vind het dikke onzin om te gebruiken. Ik bedoel, wtf zou ik moeten twitteren? Als artiest kan ik het nog begrijpen, maar ja.
Chukkels wrote: Hmm, schijnbaar heb ik m'n mening bijgeschaafd, al gebruik ik het niet zo intensief als anderen
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
Doe er niet veel mee...
-
H
heb al hyves en msn dus vind k niet da twitter er nog bij hoeft