Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 10  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2014 22:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rawbin schreef:
Ik doe ook mee, sowieso hardstyle en wil ook wel HC proberen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2014 22:59 
 
Hardtraxx Veteran

Hardstyle > IN!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2014 23:44 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Al een leuke opkomst.

Lyst schreef:
Waarom weer poules als ik vragen mag?


Waarom niet?
Lijkt mij een handige optie zodat de mensen die niet alles weten ook nog een kans hebben.

Juist omdat ten koste gaat van de mensen die meer weten en dat vrij oneerlijk is. Ook komt het er vaak op neer dat de helft van de poule afhaakt. Het systeem op Harderstate vind ik beter, met aantal keer goud, zilver of brons. Zo loop je ook niet ver achter als je een week geen tijd hebt of als je later instapt en is het eruit stappen ook minder erg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2014 02:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

kakabeeyo schreef:
Magnetron schreef:
Ik waag een poging in de hardstyle
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2014 07:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Broken Balance schreef:
Al een leuke opkomst.

Lyst schreef:
Waarom weer poules als ik vragen mag?


Waarom niet?
Lijkt mij een handige optie zodat de mensen die niet alles weten ook nog een kans hebben.

Juist omdat ten koste gaat van de mensen die meer weten en dat vrij oneerlijk is. Ook komt het er vaak op neer dat de helft van de poule afhaakt. Het systeem op Harderstate vind ik beter, met aantal keer goud, zilver of brons. Zo loop je ook niet ver achter als je een week geen tijd hebt of als je later instapt en is het eruit stappen ook minder erg.


Ik vond dat systeem ook leuker en inderdaad eerlijker, maar het was vorige keer echt een flop. Elke keer 2/3 inzendingen maar. Nou biedt het verleden geen zekerheid voor de toekomst, maar ik denk dat je toch voorzichtig aan mag nemen dat de oude opzet toch meer mensen aanspreekt dan de opzet van Harderstate.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2014 08:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Is het anders niet slimmer om 2 grote poules te maken. Stel er doen 40 mensen mee, maak je 2 poules van 20 man, waarvan de 1e 6 (o.i.d.) doorgaan naar de halve finale. Van de 12 man in de halve finale kan je dan kiezen tussen 3 poules van 4 of 4 van 3, waarbij alleen de 1e van de poule doorgaat naar de finale. Finale ronde die dan dus bestaat uit 3 of 4 deelnemers.

Doordat de poule in de eerste ronde zo groot is lijkt het mij eerlijker. Waar je vroeger zo door was als er toevallig 3 members uit de poule niets doorstuurden, blijven er nu dan nog 16 anderen over waar je tegen moet concurreren. Zo voorkom je ook dat er in 1 poule bijvoorbeeld de grootste kenners zitten (om als voorbeeld te noemen, uitgaande van de vorige edities: Dakpan, Lyst, Solis, Rik, Lellebel enz) en in 1 andere poule de mensen die net 10 punten halen na aan rondes, maar waarvan er toch 2/3 door mogen naar de finales en er dus ook 2/3 kenners afvallen (die wel een hoger punten aantal hebben als de 'newbs'.)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2014 11:18 
 
Hardtraxx Veteran

Jerms schreef:
kakabeeyo schreef:
Magnetron schreef:
Ik waag een poging in de hardstyle
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2014 13:13 
 
Hardtraxx Elite

Ik doe mee in de hardstijl.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2014 13:17 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Ik doe wel mee met Hardstyle, maar ik ken amper een track van de laatste 2 jaar, dus zal veel moeten compenseren. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2014 14:36 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Kun je mij eens uitleggen wat dat systeem is dan Lyst? :P Wil het opzich wel proberen.
En @ Rawbin, ik denk dat dat ook beter is. Dus ik denk dat ik dat ook ga doen, mits het harderstate systeem beter werkt.

En @ Lyst weer. Ik doe oud en nieuw er tussen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2014 14:49 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Vrij simpel: goud, zilver en brons. 1 goud is altijd meer dan x zilver etc. Kun je in principe ook binnen het poule systeem gebruiken. Als je dan een week mist zak je niet direct ver weg. Waardoor de mensen niet afhaken als ze een ronde gemist hebben en dus hopelijk langer meedoen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2014 14:58 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Dus zoals ze in het racen ook doen

De gene die eerste is bij de ronde krijgt 5 punten, de tweede 3 punten en de derde 1
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2014 15:09 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Nou ja dat kan ook, maar dat is niet hetzelfde, twee keer tweede is dan beter dan 1x eerste. Ik weet zo niet welke van de twee systemen beter is. Wel is het afhankelijk van de grootte van de poule, hoeveel plaatsen je mee gaat tellen. Want als je een poule van 20 hebt en er zijn maar 5 mensen die telkens op het podium staan, dan blijven er natuurlijk niet veel over voor een volgende ronde. Dan moet je misschien de eerste 5 plaatsen meetellen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2014 15:12 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Hoe zou jij het doen dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2014 15:47 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

1e ronde:
3 poules van 8-10 personen / 4 poules van 6-8 personen
Eerste 4 gaan door / eerste 3 gaan door.
2e ronde:
2 poules van 6
Eerste 3 gaan door
Finale:
1 poule van 6

Per ronde iets van 5x10 tracks of zo, waarbij het heel moeilijk moet zijn om ze allemaal te raden. En dan per 10 tracks telkens de beste 3 goud, zilver en brons geven. En na 5 rondes gaan degenen met de meeste medailles, waarbij 1 goud altijd meer is dan hoeveel zilver dan ook enz., door naar de volgende ronde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2014 17:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik wil ook wel mee doen ^^ (Hardstyle)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2014 18:50 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
1e ronde:
3 poules van 8-10 personen / 4 poules van 6-8 personen
Eerste 4 gaan door / eerste 3 gaan door.
2e ronde:
2 poules van 6
Eerste 3 gaan door
Finale:
1 poule van 6

Per ronde iets van 5x10 tracks of zo, waarbij het heel moeilijk moet zijn om ze allemaal te raden. En dan per 10 tracks telkens de beste 3 goud, zilver en brons geven. En na 5 rondes gaan degenen met de meeste medailles, waarbij 1 goud altijd meer is dan hoeveel zilver dan ook enz., door naar de volgende ronde.


Dat kan wel. Alleen ik doe niet alles heel moeilijk. Maar ook niet heel makkelijk, ik laat het wel steeds meer oplopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2014 19:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hardstyle.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2014 20:20 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Niet alles natuurlijk, maar 2 a 3 moeilijke per 10, zodat je niet zo snel allemaal eerste wordt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2014 20:57 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Niet alles natuurlijk, maar 2 a 3 moeilijke per 10, zodat je niet zo snel allemaal eerste wordt.


Precies, dan doe ik het zo.

Ik zet de deadline btw op morgenavond.
Dan kunnen jullie in de avond de poules en de eerste ronde verwachten.

Ik haal btw de hardcore er ook uit, jammer maar helaas. Te weinig animo (5 mensen)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2014 00:04 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik doe mee ( hardstyle )
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2014 13:01 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik doe mee in de hardstyle. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2014 13:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ik doe mee in de hardstyle
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2014 21:35 
 
Hardtraxx Veteran

Ben iets na de deadline maar wil toch wel graag meedoen met de hardstyle versie :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2014 22:59 
 
Hardtraxx Elite

Uberhout schreef:
Ben iets na de deadline maar wil toch wel graag meedoen met de hardstyle versie :$

Ik ook als het nog kan :$
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 10  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic