Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 10  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2014 15:13 
 

01. ---
02. ---
03. Headhunterz - Megasound
04. Tuneboy - Money Talks Bullshit Walks (Original Mix)
05. Francesco Zeta - Fairyland
06. Radical Redemption - Brutal 2.0
07. ----
08. The Pitcher - Shine (Ft. MC DV8)
09. Dark Oscillators - Trapped (Scantinato Mix)
10. Jurgen Vries - The Theme (Noisecontrollers Remix)

Dit waren mijn antwoorden die ik ben vergeten op te sturen. Kan je m er nog bij zetten of vind men dat oneerlijk? Laat maar weten, ik ga wel mee wat de rest vindt. T vertrouwen zou voor jullie spreken, maar ik kan ook begrijpen dat regels regels zijn.

*EDIT* ik kan trouwens nog wel een screenshotje maken van het bericht wat ik naar mezelf had gestuurd met de tracks die ik al had geraden. Daar stond de titelnaam shine van thé pitcher nog niet op maar die was daarna al wel gevonden. T bericht is van 5 juni dus niet gecheat ofzo :p Laat t maar horen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2014 17:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kak, ik dacht dat ik vandaag nog kon inzenden, is er al weer een nieuwe ronde begonnen :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2014 18:55 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik koester mijn 100 punten maar nu ik die nieuwe samples gehoord heb :'). Kan aan mij liggen maar 4 a 5 melodieën heb ik werkelijk nog nooit gehoord.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2014 20:00 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ik heb dus bijna al die melodieën wel eens gehoord maar kan niet op de artiest/titel komen, heb er nog maar 1 >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2014 20:03 
 
Hardtraxx Veteran

Kut, eerste ronde vergeten in te sturen, dacht dat het tot en met vandaag kon :P. Van de nieuwe lijst weet ik alleen #5 meteen en 10 moet ik wel kunnen vinden, de rest zegt me echt niks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2014 00:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lekker is dat, ik kan er maar 2 opnoemen >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2014 00:25 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Mr.Lellebel berichtte mij net dat er eerder gefronst werd op Free tracks. Dit was mij niet duidelijk. Ik weet ook niet in hoe verre dit bij iedereen het idee was maar ik wist het niet.

Om bij deze dan de enige ooit hint te geven
Nummer 1 is een free track, maar niet van een of andere ver onbekende artiest.

En ik wil dan even weten, free tracks ja of nee in het gevolg?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2014 13:30 
 
Hardtraxx Elite

Pfooeeee lastige :P
Weet 5 alleen zeker

Kan maar niet op 8 komen :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2014 16:40 
 
Hardtraxx Veteran

Oeps eerste ronde vergeten en van de tweede ronde ken ik op het eerste gehoor maar 3. Ik ben hier slechter in dan ik dacht :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2014 19:21 
 
Hardtraxx Elite

Mij maakt het niet uit of het free tracks zijn.

Kan alleen niet op 1 en 4 komen, rest heb ik :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2014 00:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

6 wist ik er, 1 al gevonden, nog 3 te gaan ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2014 09:34 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Even terug op Nazale, het ziet eruit dat niemand er wat op tegen heeft, nu doe ik het net zoals bij Leonidas die ook duidelijk bewijs had. Ik zet hem er bij maar ik laat niemand er door vallen of stijgen.

Volgende ronde ben ik niet meer zo vrijgevig
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2014 09:52 
 

Thanks. Niet dat ik ga winnen :P

Deze ronde is wederom lastig, al valt er wel een aantal keer de artiest te herleiden denk ik. Goed zoeken dus haha!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2014 10:50 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Niet dat ik Nazale niet geloof, maar een PM is niet echt duidelijk bewijsmateriaal. Via rechtermuisknop, element inspecteren kun je in de editor je hele PM aanpassen inclusief datum :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2014 11:08 
 

Lyst schreef:
Niet dat ik Nazale niet geloof, maar een PM is niet echt duidelijk bewijsmateriaal. Via rechtermuisknop, element inspecteren kun je in de editor je hele PM aanpassen inclusief datum :P

Haha euh ik zal het voortaan naar mezelf mailen dan. Geen idee wat je bedoelt trouwens, heb rechtermuisknop gedaan maar misschien komt het doordat ik op een mac werk nu? En is het dan een offline pagina geworden of kun je het echt helemaal editen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2014 11:20 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Weet niet hoe het in andere browsers zit, maar in Firefox krijg je dan zo'n inspector onderin en als je de geselecteerde regel dan verder open klikt zie je de tekst die je geselecteerd hebt. Dubbelklikken, aanpassen, inspector afsluiten en je hebt als je er een screenshot van maakt een niet van echt te onderscheiden PM. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2014 11:20 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ik zou het niet hebben gevonden :P. Ik geloof Nazale wel, en hij is dan ook de laatste. Hier wordt ook zero tolerance gehanteerd vanaf nu.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2014 12:10 
 
Hardtraxx Elite

Nou.. als je op die manier wilt winnen ben je wel heel erg sneu :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2014 00:28 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik trek me bij deze terug, de 1e al vergeten . En toch stiekem niet heel veel zin om er wat tijd in te steken haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2014 13:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pete schreef:
Ik trek me bij deze terug, de 1e al vergeten . En toch stiekem niet heel veel zin om er wat tijd in te steken haha.

Knuppel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2014 16:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Blij dat ik niet emedoe, weet alleen nummer 5 in 1 keer. Een aantal tracks vaag. Plus ik ben bang dat misschien een aantal soundhound gebruiken wat gay is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2014 17:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tja, dan ben je wel zwak ja, maar die zullen het in de volgende rondes dan van zelf wel een stuk moeilijker krijgen als de tracks wat onbekender worden en ze niet gevonden kunnen worden met een app o.i.d. Zal je gauw genoeg het puntenverschil tussen de 1e rondes zien :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2014 02:57 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

tomac schreef:
Blij dat ik niet emedoe, weet alleen nummer 5 in 1 keer. Een aantal tracks vaag. Plus ik ben bang dat misschien een aantal soundhound gebruiken wat gay is.


Meeste zitten er niet op en hebben moeite een stuk korter dan 13/14 sec te herkennen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2014 09:26 
 
Hardtraxx Elite

Ik word echt heeeeeelemaal gek dat ik Sample08 niet kan vinden :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2014 04:03 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Vandaag nog tot 00:00 mensen :thumbup:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 10  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic