01. ---
02. ---
03. Headhunterz - Megasound
04. Tuneboy - Money Talks Bullshit Walks (Original Mix)
05. Francesco Zeta - Fairyland
06. Radical Redemption - Brutal 2.0
07. ----
08. The Pitcher - Shine (Ft. MC DV8)
09. Dark Oscillators - Trapped (Scantinato Mix)
10. Jurgen Vries - The Theme (Noisecontrollers Remix)
Dit waren mijn antwoorden die ik ben vergeten op te sturen. Kan je m er nog bij zetten of vind men dat oneerlijk? Laat maar weten, ik ga wel mee wat de rest vindt. T vertrouwen zou voor jullie spreken, maar ik kan ook begrijpen dat regels regels zijn.
*EDIT* ik kan trouwens nog wel een screenshotje maken van het bericht wat ik naar mezelf had gestuurd met de tracks die ik al had geraden. Daar stond de titelnaam shine van thé pitcher nog niet op maar die was daarna al wel gevonden. T bericht is van 5 juni dus niet gecheat ofzo :p Laat t maar horen.
02. ---
03. Headhunterz - Megasound
04. Tuneboy - Money Talks Bullshit Walks (Original Mix)
05. Francesco Zeta - Fairyland
06. Radical Redemption - Brutal 2.0
07. ----
08. The Pitcher - Shine (Ft. MC DV8)
09. Dark Oscillators - Trapped (Scantinato Mix)
10. Jurgen Vries - The Theme (Noisecontrollers Remix)
Dit waren mijn antwoorden die ik ben vergeten op te sturen. Kan je m er nog bij zetten of vind men dat oneerlijk? Laat maar weten, ik ga wel mee wat de rest vindt. T vertrouwen zou voor jullie spreken, maar ik kan ook begrijpen dat regels regels zijn.
*EDIT* ik kan trouwens nog wel een screenshotje maken van het bericht wat ik naar mezelf had gestuurd met de tracks die ik al had geraden. Daar stond de titelnaam shine van thé pitcher nog niet op maar die was daarna al wel gevonden. T bericht is van 5 juni dus niet gecheat ofzo :p Laat t maar horen.