Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2012 16:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

radio-radio-shows/lionstyle-s-tribute-show-keert-terug-29-30-augustus-2012-t28456.html

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2013 17:05 
 
Hardtraxx Veteran

http://www.discogs.com/artist/Frontliner
Mijn inzending voor de volgende feesten.

Een precieze lijst zal deze week nog online worden gezet. Heb het momenteel wat druk met tentamens.

Check and mate.
:cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2013 17:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alles vanaf 2012 en Showtek - FTS gok ik zo
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2013 21:29 
 
Hardtraxx Veteran

Rawbin schreef:
Alles vanaf 2012 en Showtek - FTS gok ik zo


Lessons in love draait ie ook geregeld...
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2016 16:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zag dat dit topic niet meer erg actief was, dus het leek mij wel leuk om deze nieuw leven in te blazen zo voor Hard Bass. Wel heb ik een paar kleine aanpassingen.
Je mag voor Hard Bass de tracklist voor elk team invullen (met uitzondering van de live-acts, dat is iets te makkelijk). Mag gewoon via PB. Vul de tracklist als volgt in:

Lyst schreef:
Track 01; Track 02; Track 03; Track 04
Track 05; Track 06; Track 07; Track 08
Track 09; Track 10; Track 11; Track 12
Track 13; Track 14; Track 15; Track 16


De track hoeft nog niet gereleased te zijn, maar moet al wel een titel hebben, dus bijvoorbeeld Warface & Delete - TBA mag niet. Verder gaat het niet om de opbouw. Ik kruis gewoon alle nummers af die gedraaid zijn en als je er 4 op een rij hebt, is de rij compleet.

Voor elke correcte rij (horizontaal, verticaal of diagonaal) krijg je punten. Een volle kaart is bonuspunten. Zodra alle tracklists bekend zijn (de week na Hard Bass) zal ik de scores posten en hebben we weer een bingo-koning op Hardtraxx!

Puntentelling

1 rij = 1 punt
Meerdere rijen per kaart zijn mogelijk

Volle kaart = 2 bonuspunten (dus 10 rijen + 2 bonus = 12)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2016 03:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leuk! Via pb lijkt me handiger anders loopt iedereen weer af te kijken op dit kinderachtige forum & kan iedereen het nog snel even aanpassen. Ik doe in ieder geval mee :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2016 04:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik had eigenlijk geen zin in 100 pb's, maar zoveel aanmeldingen verwacht ik toch niet.

Dus stuur ze maar via pb, uiterlijk voor vrijdag 22 januari 17:00
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2016 20:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Best leuk idee, ik wil wel een poging wagen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2016 20:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tot nu toe heb ik 1 aanmelding van Corneel ontvangen en ik doe zelf uiteraard ook mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2016 01:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik stuur het morgen op!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2016 12:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

yowan schreef:
Ik stuur het morgen op!

Vandaag bedoel je?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2016 16:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Had het hier eerder nog over met een collega van mij of we de tracklist van team red konden voorspellen.

Zodoende dus een tracklist voor team red ingeleverd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2016 17:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Totaal staat nu op 4 deelnemers, wel lekker makkelijk nu Warface al heeft laten weten dat hij 8 nummers klaar heeft liggen en Delete 2 nieuwe remixen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2016 18:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Totaal staat nu op 4 deelnemers, wel lekker makkelijk nu Warface al heeft laten weten dat hij 8 nummers klaar heeft liggen en Delete 2 nieuwe remixen xd

Beetje jammer van die Warface tracks.. Die heb ik er allemaal niet bij denk ik :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2016 16:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Score

Chroman:
Team Blue: 0
Team Green: 0
Team Yellow: 3
Team Red: 4
______________+
Totaal: 7 punten

pim0412
Team Blue: 1
Team Green: 0
Team Yellow: 1
Team Red: 5
______________+
Totaal: 7 punten

Gam
Team Red: 3 punten
Totaal: 3 punten

corneelwr
Team Blue: 1
Team Green: 1
Team Yellow: 0
Team Red: 0
______________+
Totaal: 2 punten



pim0412:
Afbeelding

Chroman:
Afbeelding

Gam
Afbeelding

Corneel:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2016 21:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Best aardig gedaan!
Artiesten uit de eerste 2 teams volg ik bijna niet meer, dus dat ene punt is mooi meegenomen :P Wel enigszins verbaasd dat Frontliner The Wildest Adventure niet heeft gedraaid, ik dacht wel dat ie die nog zou proberen af te krijgen voor Hard Bass. Gold Skies is trouwens wel gedraaid, maar dat maakt voor de score niks uit.
Jammer dat ik bij Yellow zoveel fouten moet maken, uitgerekend bij Digital Punk :P. Die had zaterdag zin om het andere deel van zijn standaard lijstje te draaien. Slechts 2 fouten bij Red! Alleen onverwacht dat Dismissed Again niet is gedraaid.

Voor de tie-breaker: Chroman heeft 43 tracks goed, ik had er 40. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2016 21:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gold Skies over het hoofd gezien, maar die herinner ik me wel (volgens mij wel een mashup met Equilibrium en Hard Bass vocal, maar die reken ik wel goed)

Verder wel eeen beetje zuur, als ik de indeling anders had gemaakt had ik heel wat punten meer gescoord, maar dat is part of the game.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2016 11:41 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Team red is toch wel echt sneu weer, als iemand 14 van de 16 tracks goed heeft. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2016 12:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

2-Sidez @ X-Qlusive

God - Nomansland - Imigination - Magic Spell
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2016 13:05 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Ik verwacht Sound Is Not Just Noise toch ook wel :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2016 13:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bouke schreef:
2-Sidez @ X-Qlusive

God - Nomansland - Imigination - Magic Spell

Volle kaart van 4x4 maken :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2016 13:10 
 
Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:
Team red is toch wel echt sneu weer, als iemand 14 van de 16 tracks goed heeft. >.<


Misschien omdat het door de artiesten onderhand voorgekauwd werd met betrekking tot nieuwe tracks die ze klaar hadden liggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2016 10:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Doe je er nog eentje voor X-Qlusive? B-Front & Zany & The Pitcher lijkt me een leuke :D Hoewel, misschien wel wat makkelijk met die pics van The Pitcher :P Anders B-Front openingsset?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2016 10:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
Doe je er nog eentje voor X-Qlusive? B-Front & Zany & The Pitcher lijkt me een leuke :D Hoewel, misschien wel wat makkelijk met die pics van The Pitcher :P Anders B-Front openingsset?

Ga je gang
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2016 10:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

B-Front opening, 4x4

B-Front - Dark Moon | B-Front - Mysterias | B-Front - We Are One | B-Front - Face The Truth
B-Front - Neophobia | B-Front - Dream World | B-Front & Hard Driver - One By One | B-Front - Virus
Of Verona - Zero Gravity (B-Front Bootleg) | B-Front - Blackness | B-Front - Musical Analysis | B-Front - Undiscovered
Coone & B-Front - Crossin' Over | B-Front - Development | B-Front & Degos & Re-Done - Endless Path | B-Front - Sleepwalker

B-Front & Zany & The Pitcher, 5x4

Zany - Distorted (B-Front Remix) | The Pitcher - Cherish | Zany & B-Front - Victims Of The Same World | B-Front - Inner Creativity
De Staat - Witch Doctor (The Pitcher & Zany Re-AMP) | B-Front vs Donkey Rollers - Vitruvius | Zany - Evolution | Southstylers - Pounding Senses (Zany & Noisecontrollers Edit)
Titan & B-Front - Haunted | The Pitcher - La Nuit Noire | Zany - Psychedelic Trip | The Pitcher - Those Summer Nights
ASYS - Acid Nightmare (Zany Remix) | B-Front & The Pitcher - Which Wolf To Feed| The Pitcher & B-Front - Noctus Noa | Radical Redemption - Watch Yourself (The Pitcher Remix)
Zany & B-Front - Redeeming Light | Zany & The Pitcher - Guardian Angel | B-Front - Symphonic Sounds | Slim Shore & B-Front - Charger
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic