Mijn inzending voor de volgende feesten.
Een precieze lijst zal deze week nog online worden gezet. Heb het momenteel wat druk met tentamens.
Check and mate.
Lessons in love draait ie ook geregeld...Rawbin wrote:Alles vanaf 2012 en Showtek - FTS gok ik zo
De track hoeft nog niet gereleased te zijn, maar moet al wel een titel hebben, dus bijvoorbeeld Warface & Delete - TBA mag niet. Verder gaat het niet om de opbouw. Ik kruis gewoon alle nummers af die gedraaid zijn en als je er 4 op een rij hebt, is de rij compleet.Lyst wrote:Track 01; Track 02; Track 03; Track 04
Track 05; Track 06; Track 07; Track 08
Track 09; Track 10; Track 11; Track 12
Track 13; Track 14; Track 15; Track 16
Vandaag bedoel je?yowan wrote:Ik stuur het morgen op!
Beetje jammer van die Warface tracks.. Die heb ik er allemaal niet bij denk ikChroman wrote:Totaal staat nu op 4 deelnemers, wel lekker makkelijk nu Warface al heeft laten weten dat hij 8 nummers klaar heeft liggen en Delete 2 nieuwe remixen

Volle kaart van 4x4 makenBouke wrote:2-Sidez @ X-Qlusive
God - Nomansland - Imigination - Magic Spell
Misschien omdat het door de artiesten onderhand voorgekauwd werd met betrekking tot nieuwe tracks die ze klaar hadden liggen.Lyst wrote:Team red is toch wel echt sneu weer, als iemand 14 van de 16 tracks goed heeft.
Ga je gangFuzzylogic wrote:Doe je er nog eentje voor X-Qlusive? B-Front & Zany & The Pitcher lijkt me een leukeHoewel, misschien wel wat makkelijk met die pics van The Pitcher
Anders B-Front openingsset?