Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2013 10:15 

Hardtraxxer

KSwoosh schreef:
ik hoop dat je arm gaat ontsteken en heel je tattoo naar de klote gaat
debiel

Beetje jammer dit. Ik ben bewust van de risico's maar hoe dan ook al zet ik de tattoo 3 jaar later dan kan ik nog steeds vallen en dan kan het toch ook gaan ontsteken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2013 10:23 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
ik hoop dat je arm gaat ontsteken en heel je tattoo naar de klote gaat
debiel

Gast. :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2013 11:51 

Hardtraxx Veteran

FabienNieto schreef:
Beetje jammer dit. Ik ben bewust van de risico's maar hoe dan ook al zet ik de tattoo 3 jaar later dan kan ik nog steeds vallen en dan kan het toch ook gaan ontsteken?

Ja, die kans is er altijd, maar toen ik de mijne liet zetten werd er echt expliciet bijverteld dat ik echt niet mocht zwemmen, en absoluut (zeker de eerste 2 dagen) die tattoo elke 2 uur moest schoonmaken met parfumloze zeep en insmeren met bepanthenzalf (of vaseline/uierzalf).

Dus een dag feesten, dansen, zweten onder die folie lijkt me best een slecht idee voor je plakplaatje...
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2013 12:27 

Hardtraxxer

The Skribbler schreef:
FabienNieto schreef:

Ja, die kans is er altijd, maar toen ik de mijne liet zetten werd er echt expliciet bijverteld dat ik echt niet mocht zwemmen, en absoluut (zeker de eerste 2 dagen) die tattoo elke 2 uur moest schoonmaken met parfumloze zeep en insmeren met bepanthenzalf (of vaseline/uierzalf).

Dus een dag feesten, dansen, zweten onder die folie lijkt me best een slecht idee voor je plakplaatje...

Ik heb gisteren de eerste 2 uur de folie er om gehouden en had mijn zalf en zeep mee. Ik ben om de 2 uur naar een rustige plek gelopen bij de kluisjes waar de bewaker mij al stond op te wachten om te helpen. Verder ben ik voor aan bij het hek gaan staan zo dat ik er zeker van was dat er niemand per ongeluk tegen aan kon stoten. Normaal geef ik op zulje feestjes maar 20,- euro uit nu was het wat meer i.v.b met het water maar ik had het er voor over. Alles is goed gegaan mijn plaatje ziet er nog prima uit. Nu pak ik gewoon mijn rust om hem goed te laten genezen. :) Bedankt voor jullie tips en advies ik heb er zeker wat aan gehad en misschien vinden jullie het wel leuk om er nog een fototje van te zien :P

Afbeelding

De foto is een paar uur na dat hij is gezet gemaakt. :P
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic