ahaa nee.. dat is gewoon waarom ik die tattoo heb.Ravenwood wrote:dacht dat er echt stond "mn Zusjes" ofzo xD
ik zou nooit een tattoo nemen zonder betekeniss
ahaa nee.. dat is gewoon waarom ik die tattoo heb.Ravenwood wrote:dacht dat er echt stond "mn Zusjes" ofzo xD

Blijf jij de rest van de vakantie van het bier en de drugs afRavenwood wrote:dacht dat er echt stond "mn Zusjes" ofzo xD
Ja klopt.. die Z vind ik zelf ook niet zo denderend inderdaad, maarjaDragonStyle wrote:alleen de Z is een beetje onduidelijk, dus snap dat ravenhood die nie kon lezen maar als je demi niet kunt je lezen ben je wel heel schil
Dat is het mooie van tattoo's :')StephanieMichelle wrote: Ja klopt.. die Z vind ik zelf ook niet zo denderend inderdaad, maarja
haha lekker dan, snap niet hoe die Z dan het levenslicht heeft gezien.StephanieMichelle wrote:Ja klopt.. die Z vind ik zelf ook niet zo denderend inderdaad, maarja
Ravenhood, hmm klink goedRavenwood wrote:Demi zag ik ook wel, maar er zijn wel meer namen die ook latijns of iets dergelijks iets anders betekenen, vandaar
en het is Wood, niet hood
Ja tuurlijkLextc wrote:haha lekker dan, snap niet hoe die Z dan het levenslicht heeft gezien.StephanieMichelle wrote:Ja klopt.. die Z vind ik zelf ook niet zo denderend inderdaad, maarja
i mean, je hebt toch het ontwerp van te voren wel goedgekeurd

Die is echt mooi!Jor-D wrote:
Deze heb ik voor mijn vriendin gemaakt, die ze binnenkort gaat zetten ter nagedachtenis aan haar overleden vader dit jaar.
Het elfje moet zij voorstellen, de ster haar vader, met de gedachte: haar vader ziet ze als een heldere ster aan de hemel...
Waarschijnlijk komt er ook nog een overlijdensdatum bij te staan.
Sterk verhaal in een kleine tattooStephanieMichelle wrote:Die is echt mooi!Jor-D wrote:
Deze heb ik voor mijn vriendin gemaakt, die ze binnenkort gaat zetten ter nagedachtenis aan haar overleden vader dit jaar.
Het elfje moet zij voorstellen, de ster haar vader, met de gedachte: haar vader ziet ze als een heldere ster aan de hemel...
ik ben een student grafisch vormgeving, en weet dus wel het nodige over lettertypes,StephanieMichelle wrote:Ja tuurlijkLextc wrote:haha lekker dan, snap niet hoe die Z dan het levenslicht heeft gezien.StephanieMichelle wrote:Ja klopt.. die Z vind ik zelf ook niet zo denderend inderdaad, maarja
i mean, je hebt toch het ontwerp van te voren wel goedgekeurdmaar als die sierletters nou zo zijn..
aha.. vind 'm niet lelijk ofzo maar veel mensen vragen me wat er nou pcies staat..Lextc wrote:ik ben een student grafisch vormgeving, en weet dus wel het nodige over lettertypes,StephanieMichelle wrote:Ja tuurlijkLextc wrote:
haha lekker dan, snap niet hoe die Z dan het levenslicht heeft gezien.
i mean, je hebt toch het ontwerp van te voren wel goedgekeurdmaar als die sierletters nou zo zijn..
en ik kan jou vertellen dat er duizenden andere 'sier'fonts zijn.
je had dus zonder problemen een andere uit kunnen kiezen, met een Z die je meer aansprak.
overigens vind ik zelf die Z die je nu hebt wel mooi
vond het alleen zo gek dat je hem zelf niet helemaal super vond...
Heel netjes!!!StephanieMichelle wrote:Mijne..
Betekenis: Mn zusjes
En dan kom ik m net tegen op iemand anders der beenJor-D wrote: