Oxbow wrote:Done.
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
B
Banaanslak wrote:Oxbow wrote:Done.
Dj Skitzo wrote:Banaanslak wrote:Oxbow wrote:Done.
Je staat nu gelijk met Steve-S..
Wat doet G-Swatt er tussen? Dacht dat dat een pro was, heb 2 tracks van hem (jump), of is hij een ander?
Wat doet G-Swatt er tussen? Dacht dat dat een pro was, heb 2 tracks van hem (jump), of is hij een ander?
bedoel je dan niet G-Spott of zo?Josh-T wrote:Je staat nu gelijk met Steve-S..
-
G
Done!
hij staat voor met 19%
al staat zon andere op 18%
hij staat voor met 19%
al staat zon andere op 18%
Wil best stemmen, maar die site doet t hier voor geen meter... Waar ik ook op klik, gebeurt niks..
Bedankt mensen voor de geleverde stemmen! Ik verplaats dit topic naar het dj's corner forum omdat het daar 'meer' thuis hoort...
Slotje aub 
ja maar hier kijken meer mensenDjDeenite wrote:Bedankt mensen voor de geleverde stemmen! Ik verplaats dit topic naar het dj's corner forum omdat het daar 'meer' thuis hoort...Slotje aub
Dj Skitzo wrote:ja maar hier kijken meer mensenDjDeenite wrote:Bedankt mensen voor de geleverde stemmen! Ik verplaats dit topic naar het dj's corner forum omdat het daar 'meer' thuis hoort...Slotje aub ;)
In dat geval xD...
Gewoon bij allebij hoe veel % sta je trouwens?DjDeenite wrote:Dj Skitzo wrote:ja maar hier kijken meer mensenDjDeenite wrote:Bedankt mensen voor de geleverde stemmen! Ik verplaats dit topic naar het dj's corner forum omdat het daar 'meer' thuis hoort...Slotje aub ;)
In dat geval xD...
Sta nu 1% voor, dus heb mijn stemmen wel nodigmikeee wrote:Gewoon bij allebij hoe veel % sta je trouwens?
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025
Gestemd!
P.S. zou je eens een setje voor RazorFM willen doen?
P.S. zou je eens een setje voor RazorFM willen doen?
-
SHardtraxx Newbie
- 49 posts member since 2009
- last seen Mar 2013
Gedaan!
Hopelijk ga je door
. Wanneer wordt de uitslag bekend??
Hopelijk ga je door
-
RHardtraxxer
- 353 posts member since 2011
- last seen Jan 2019