Was eerst nog wat sceptisch over hoe ze zouden zitten, even gepast bij de Men At Work en liepen enorm lekker.

Onderweg.

nog geen jaar geleden. Zit ondertussen op 35-40pim__ wrote:Bovenstaande twee zijn nog onderweg. Zodra ze binnen zijn maak ik wel foto. Maar valt wel mee hoor, denk 10/12Raven wrote:Kearl hoeveel paar heb je atm thuis?

Fuzzylogic wrote:sinds wanneer heeft asics een nieuw logo?
Ik ben geen die-hard asics fanaat ofzo hoor. Zeker laatste tijd brengen saucony en new balance ook gave dingen uit/RTM93 wrote:Fuzzylogic wrote:sinds wanneer heeft asics een nieuw logo?![]()
![]()
Dit ben ik inderdaad niet meer gewend van hem te zien.
Loop er nu zelf net een weekje op, dingen zijn soms lastig aan te krijgen maar ze lopen heerlijk. Aanrader is wel een broek met smalle pijpen of wat kortere pijpen, zoals op de foto die ik stuurde, er bij te doen, staat net wat mooier erbij.Rickzel wrote:Die ARKK schoenen zijn wel tering vet zeg, ga ook eens het internet afspeuren
Ik heb ze bij sneakerbaas gekocht eind vorig jaar.Enemy Contact wrote:Maar ook net zo vetErikZ wrote:Zijn andereSjaakie P wrote: SneakerDistrict lijkt ze nog te hebben voor €140,-
https://sneakerdistrict.nl/shop/nike/ai ... own-bambooThanks! Misschien overwegen om die maar te kopen
Beetje uit de richtingBroken Balance wrote:
Ik zag ze in Groningen bij de Foot District/Locker oid liggen.