Minderen 
Active topics in Off-Topic
Moderators
Jammer dat ik er nu pas achter kom dat er zo'n dikke sale was bij FP, anders misschien ook wel een paartje gehaald.
-
LHardtraxx Veteran
- 3475 posts member since 2013
- last seen Feb 2024
Vandaag ook nog toch?MelvinFR wrote:Jammer dat ik er nu pas achter kom dat er zo'n dikke sale was bij FP, anders misschien ook wel een paartje gehaald.
-
LHardtraxx Veteran
- 3475 posts member since 2013
- last seen Feb 2024
Ik had deze gehaald:

Klopt, maar zowat alles al uitverkocht.Lenny wrote:Vandaag ook nog toch?
Heel vet. Vind het altijd een +1 als ze ook aandacht besteden aan de zolen 
wat boeien de zolen. Dat ziet toch niemand als je ze draagt?klapstoel wrote:Heel vet. Vind het altijd een +1 als ze ook aandacht besteden aan de zolen
Daar gaat het mij niet om. Als ik het vet vind, is het prima.MeneerEend wrote:wat boeien de zolen. Dat ziet toch niemand als je ze draagt?klapstoel wrote:Heel vet. Vind het altijd een +1 als ze ook aandacht besteden aan de zolenDas net als dat ze prints aanbrengen aan de binnenkart van je t-shirt ofzo.
Ik koop ook geen bepaalde schoenen omdat andere mensen ze mooi vinden. Ik koop ze omdat ik ze mooi vind.
Laatst deze gehaald. AM2016 lopen wel fijner moet ik zeggen, maar vind qua design deze vetter.

-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025
Sexy enkels maat.
Ik begrijp echt niet dat zon tering grote gel midsole weer helemaal in is/
Kun je er niets in verstoppenpim__ wrote:Ik begrijp echt niet dat zon tering grote gel midsole weer helemaal in is/

Twijfel om deze te kopen. Vind ze heel vet, maar komt heeel slecht uit met de verzending. bijna de hele week weg met de familie en ze zijn juist nu in de aanbieding
ben aan het kijken of ik ze kan laten leveren bij een vriendFothermucker wrote:wtf
je kan ze op elk willekeurig adres laten leveren
Als je niet thuis bent wordt het pakketje in België naar het dichtstbijzijnde postkantoor gebracht en kan je het daar de volgende dag ophalen. In totaal blijft het er een week liggen, daarna wordt het teruggestuurd.
Gebeurt zoiets niet bij jullie?
Gebeurt zoiets niet bij jullie?
Hangt van het bedrijf af.
PostNL brengt je pakket rustig naar je buren en gooit dan een briefje in de bus: pakket afgegeven op nummer... U was helaas niet thuis.
Dpd doet wat jij zegt. Die brengen het naar een centraal punt waar je het binnen bepaalde tijd op moet halen, anders gaat het retour.
PostNL brengt je pakket rustig naar je buren en gooit dan een briefje in de bus: pakket afgegeven op nummer... U was helaas niet thuis.
Dpd doet wat jij zegt. Die brengen het naar een centraal punt waar je het binnen bepaalde tijd op moet halen, anders gaat het retour.
-
UHardtraxx Veteran
- 4743 posts member since 2012
- last seen 5 hours ago
Daar staat meer geld op de vloer dan bij mij op mn bankrekening