Juppppwrote:Je mag me altijd een pm sturen, kan je naar genoeg resellers doorlinken
edit; lol, nadat ik deze stuurde mn pm gelezen, dat was waarschijnlijk ook je vraag haha
Alsnog hier wel benieuwd naar hehe, maar stuur je wel een pm if i need to
Juppppwrote:Je mag me altijd een pm sturen, kan je naar genoeg resellers doorlinken
edit; lol, nadat ik deze stuurde mn pm gelezen, dat was waarschijnlijk ook je vraag haha
Je moet anders ff naar de fb groep 'sneakerfreaks holland'wrote:Juppppwrote:Je mag me altijd een pm sturen, kan je naar genoeg resellers doorlinken
edit; lol, nadat ik deze stuurde mn pm gelezen, dat was waarschijnlijk ook je vraag haha![]()
pmwrote:Je moet anders ff naar de fb groep 'sneakerfreaks holland'wrote:Juppppwrote:Je mag me altijd een pm sturen, kan je naar genoeg resellers doorlinken
edit; lol, nadat ik deze stuurde mn pm gelezen, dat was waarschijnlijk ook je vraag haha![]()

Hadden ze nog wat staan in maat 45 toevallig? Ik ga volgende week ff kijkje nemen namelijk.wrote:Ik was vrijdag bij Prime in Utrecht. Liep ik een paar Nike Air Max 1 uit de Purple Pack tegen het lijf. Mijn eerste echte sneaker waar ik toen fan van was. Helaas een half maatje te groot, anders had ik 'm direct mee genomen.
Ook lagen er 2 paar uit de Skull Pack, blauw en groen. Wel in mijn maat maar gek genoeg zaten ze niet goed, ik denk door de andere stoffen die er in gebruikt zijn. Van die uitvoering was ik vroeger al fan van. Ik had de verkoopprijs (230 meen ik) zo neergelegd als ze goed zaten. Helaas...

zelfde hier... op de site van denham al binnen seconde uitverkocht. om 9 uur meteen in de winkelmand gegevens ingevuld maar kwam niet meer verderwrote:Leuk die AM1 x Denham release.
Release op welgeteld 3 sites. 1 raffle bij End (End) en FCFS bij Nike en Denham. Weer lekker ouderwets kut.

Hier ook wel last van iddwrote:Corona heeft m'n schoenencollectie wel verdubbeld en hij was al niet eens klein![]()

Ja zag dat er een doorzichtig stuk in zat, maar ga van die beige sokjes kopen voor daarin. Dat staat dan wel iets mooier haha.wrote:Dope. Ik ben alleen benieuwd hoe dat gaat met zweetpoten er in, haha.
wrote:maar snap echt niet wat mensen daar in zien
wrote:sokken of blote tenen
Ik heb ze ook maar nog geen glow in the dark gezienwrote:
Zelf deze gehaald afgelopen week. Die grijze strepen zijn glow in the dark
Hier ook wel last van iddwrote:Corona heeft m'n schoenencollectie wel verdubbeld en hij was al niet eens klein![]()
Ik ook nog niet sinds ik ze binnen heb. Stond wel zo op de plaatjes, maar goedwrote:Ik heb ze ook maar nog geen glow in the dark gezien