Shoutbox | Zoeken
 Antwoord op onderwerp Vorige  1 ... 68, 69, 70, 71, 72
Ongelezen bericht Geplaatst op 03-04-2020, 09:25 

Hardtraxx Elite

pim__ schreef:
Je mag me altijd een pm sturen, kan je naar genoeg resellers doorlinken :)

edit; lol, nadat ik deze stuurde mn pm gelezen, dat was waarschijnlijk ook je vraag haha

Jupppp :lol:

Alsnog hier wel benieuwd naar hehe, maar stuur je wel een pm if i need to :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03-04-2020, 09:31 

Hardtraxx Addict

Goldenstyle schreef:
pim__ schreef:

edit; lol, nadat ik deze stuurde mn pm gelezen, dat was waarschijnlijk ook je vraag haha

Alsnog hier wel benieuwd naar hehe, maar stuur je wel een pm if i need to :thumbup:

Je moet anders ff naar de fb groep 'sneakerfreaks holland'
Ongelezen bericht Geplaatst op 03-04-2020, 09:41 

Hardtraxx Elite

pim__ schreef:
Goldenstyle schreef:
pim__ schreef:

Je moet anders ff naar de fb groep 'sneakerfreaks holland'

pm ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24-04-2020, 16:43 

Kraak... Piep...

Afbeelding

Eindelijk een paar Asics Gel-Lyte III in compleet wit kunnen vinden in mijn maat. (Lijkt er op, kan de goede niet on feet vinden). Had hem al, maar draag dat witte paar al meer dan 4 jaar en ze zijn onderhand ver van wit en versleten en vind persoonlijk niks chiller dan een Gel-Lyte III qua hoe dat om je voet zit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27-07-2020, 22:11 

Hardtraxx Elite

Ik was vrijdag bij Prime in Utrecht. Liep ik een paar Nike Air Max 1 uit de Purple Pack tegen het lijf. Mijn eerste echte sneaker waar ik toen fan van was. Helaas een half maatje te groot, anders had ik 'm direct mee genomen.

Ook lagen er 2 paar uit de Skull Pack, blauw en groen. Wel in mijn maat maar gek genoeg zaten ze niet goed, ik denk door de andere stoffen die er in gebruikt zijn. Van die uitvoering was ik vroeger al fan van. Ik had de verkoopprijs (230 meen ik) zo neergelegd als ze goed zaten. Helaas...
Ongelezen bericht Geplaatst op 03-08-2020, 13:05 

Hardtraxx Elite

Remi schreef:
Ik was vrijdag bij Prime in Utrecht. Liep ik een paar Nike Air Max 1 uit de Purple Pack tegen het lijf. Mijn eerste echte sneaker waar ik toen fan van was. Helaas een half maatje te groot, anders had ik 'm direct mee genomen.

Ook lagen er 2 paar uit de Skull Pack, blauw en groen. Wel in mijn maat maar gek genoeg zaten ze niet goed, ik denk door de andere stoffen die er in gebruikt zijn. Van die uitvoering was ik vroeger al fan van. Ik had de verkoopprijs (230 meen ik) zo neergelegd als ze goed zaten. Helaas...

Hadden ze nog wat staan in maat 45 toevallig? Ik ga volgende week ff kijkje nemen namelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03-08-2020, 15:19 

Hardtraxx Elite

Prime030 en Prime030deals op Insta, staat alles op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18-08-2020, 10:52 

Kraak... Piep...

Asics heeft een hele vette set met OG Gel Lyte III's uitgebracht. Zelf deze gekocht:

Afbeelding

Deze was ook nog in cream en zwart. Zwart was ook nog enorm nice imo:

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 18-09-2020, 09:34 

Hardtraxx Elite

Leuk die AM1 x Denham release.

Release op welgeteld 3 sites. 1 raffle bij End (End :sick:) en FCFS bij Nike en Denham. Weer lekker ouderwets kut.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18-09-2020, 23:04 

Hardtraxxer

Fluxion schreef:
Leuk die AM1 x Denham release.

Release op welgeteld 3 sites. 1 raffle bij End (End :sick:) en FCFS bij Nike en Denham. Weer lekker ouderwets kut.

zelfde hier... op de site van denham al binnen seconde uitverkocht. om 9 uur meteen in de winkelmand gegevens ingevuld maar kwam niet meer verder
Antwoord op onderwerp Vorige  1 ... 68, 69, 70, 71, 72
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic