Ben nog nooit op m'n bek gegaan er mee
Ook niet in de HMH, dus dat zal wel goed zitten.

Die zijn wel dik idd.Broken Balance wrote:Kon eindelijk een beetje een realistische foto van mn nieuwe AM1 paartje. Vind het tnt het vetste paar dat ik heb, maar als ik eerlijk ben lopen Gel Lyte 3's wel lekkerder imo.
Welke zijn dit? Ben nog op zoek naar een donker winterpaartje, maar tot nu toe zonder succes. Vind deze wel vet.Broken Balance wrote:Kon eindelijk een beetje een realistische foto van mn nieuwe AM1 paartje. Vind het tnt het vetste paar dat ik heb, maar als ik eerlijk ben lopen Gel Lyte 3's wel lekkerder imo.
Heel tof inderdaad! Mooi dat die gewoon zijn ongezouten mening geeft over alles, dat verhaal op 54:40 over de Fila DisruptorsErikZ wrote:https://www.gamekings.tv/uncategorized/nerdculture-22/?utm_source=dlvr.it&utm_medium=twitter
Geweldig interview met Tim Sabajo van Patta, Amsterdam![]()
Fantastische verhalen over het ontstaan van Patta en de huidige sneakerscene
Dat verhaal iddFluxion wrote:Heel tof inderdaad! Mooi dat die gewoon zijn ongezouten mening geeft over alles, dat verhaal op 54:40 over de Fila Disruptors

Dat is vrij toevallig haha. Ik wilde in eerste instantie die grijze kopen en toen zag ik ineens deze voorbij komen en toen gelijk maar besteldBroken Balance wrote:Netjes, twijfelde enorm tussen die van mij en die groene inderdaad (zelfde serie).

Mag ik vragen waar je deze gekocht hebt?Broken Balance wrote:Kon eindelijk een beetje een realistische foto van mn nieuwe AM1 paartje. Vind het tnt het vetste paar dat ik heb, maar als ik eerlijk ben lopen Gel Lyte 3's wel lekkerder imo.
Topper! ik ga even zoeken.Broken Balance wrote:JD Sports in Amsterdam.
Maar zijn onderhand overal wel te krijgen als je op deze code zoekt in Google:
Anthracite Black Dark Grey
875844-010
In fysieke winkels zou ik niet weten of ze daar ook liggen. Een Andere JD Sports waar ik in ging had ze weer niet.