Heb het nu zo

wil nog wat extra plankjes gezien dozen eronder nog vol zijn

wil nog wat extra plankjes gezien dozen eronder nog vol zijn

Source?pim__ wrote:komen nog 2 colourways toch
ja zag ergens foto voorbij komen. 1 donkere (zwart geloof ik) 3de weet ik niet.MelvinFR wrote:Source?pim__ wrote:komen nog 2 colourways toch
Dat moet een rib uit je lijf zijn, of niet?pim__ wrote:Krijg aankomende week de parra patta airmax 1 binnen
_O_pim__ wrote:dag lieve kinders
gr
Die kreeg ie bij de schoenenimmuunm wrote:Waar heb je die gehaald?
Heb het over de schoenen zelfErikZ wrote:Die kreeg ie bij de schoenenimmuunm wrote:Waar heb je die gehaald?
amerika. Je kan ze nog online krijgen maar niet voor minder dan 350immuunm wrote:Waar heb je die gehaald?
jij weet niks, mattie.Indy wrote:Poh ik zou nog liever met Crocs lopen dan met die Nike's tbh
Ik denk dat dit een persoonlijk dingetje is, de een houd het weer langer vol dan de ander maakt niet uit wat voor schoenen je aan hebtKwami wrote: Ik vroeg mij af of er echt merkbaar verschil zit tussen AIR en AIR MAX, na 9 a 10 uur stampen op een feest.
Nou, ik heb ook wel eens festivals gedaan op mijn zomer sneakers. Deze hebben natuurlijk wel een beduidend dunnere zool dan Nike schoenen en dat verschil merkte ik ook wel aan het einde van de dag, mijn voeten waren toen echt kapot door de dunne zool.Royvn_ wrote:Ik denk dat dit een persoonlijk dingetje is, de een houd het weer langer vol dan de ander maakt niet uit wat voor schoenen je aan hebtKwami wrote: Ik vroeg mij af of er echt merkbaar verschil zit tussen AIR en AIR MAX, na 9 a 10 uur stampen op een feest.