Active topics in Off-Topic

Moderators

• wootum wootum Hardtraxx Crew · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 44 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 3 days ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 10 hours ago
Hardtraxx Veteran
5460 posts member since 2012
last seen 3 days ago
Is al bekend waar die re-stock gaat plaatsvinden?
Ramon had via Size een bestelling gedaan maar hij kreeg zojuist bericht dat deze geannuleerd is.
Hardtraxx Elite
2965 posts member since 2011
last seen 1 day ago
Remi wrote:Is al bekend waar die re-stock gaat plaatsvinden?
Ramon had via Size een bestelling gedaan maar hij kreeg zojuist bericht dat deze geannuleerd is.
overal. Bruut heeft iig aangekondigd dat het de 18de krijgt, maar geloof dat er ook winkels 10de krijgen
Hardtraxx Elite
2202 posts member since 2013
last seen Jan 2026
Een maat van mij had ook via Size Nederland besteld en die is ook geannuleerd, denk dat er een bug was in de website oid, vandaar dat ze er daar zo lang op bleven staan.
Hardtraxx Elite
last seen 1 day ago
Fluxion wrote:
Een maat van mij had ook via Size Nederland besteld en die is ook geannuleerd, denk dat er een bug was in de website oid, vandaar dat ze er daar zo lang op bleven staan.
size heeft dit vaker
Hardtraxx Elite
last seen Jan 2026
Oplichters zijn het
Hardtraxx Elite
2372 posts member since 2010
Remi wrote:
Solis wrote:
Remi wrote:Ik had op Marktplaats een advertentie gezet voor 145 excl. verzenden. Binnen een kwartier kreeg ik een bod van 200 piek :lol: . Direct maar verkocht.
Wat triest zeg...
Want? Als ik nog een week had gewacht had ik er misschien wel 300 voor ontvangen. Of 400. Dat heet vraag en aanbod. En ik nam hier wel genoegen mee omdat ik ik geen persoon ben die over de rug van anderen veel geld wil verdienen.
Solis wrote:Iemand trouwens tips waarmee je je schoenen kunt beschermen? Zowel buitenkant (vlekken bijvoorbeeld) als van binnen (graflucht :P)
Misschien regelmatig je voeten wassen. Dat helpt.
Boeit me geen reet hoeveel winst je maakt. Je verkoop het bewust door om winst te maken en dat vind ik triest. Dat jij deze mening niet deelt, wil niet zeggen dat je mij persoonlijk moet gaan aanvallen met de bewering dat ik mijn voeten niet was.

Ik heb zelf overigens ook via Size besteld, maar ze zijn niet geannuleerd. Hoop ik dan. In ieder geval nog geen mailtje gekregen.
Hardtraxx Elite
last seen 1 day ago
stelt je wel een beetje aan solis... Als iemand je er meer geld voor biedt dan je vraagt, ga je toch geen nee zeggen?
Hardtraxx Elite
pim__ wrote:stelt je wel een beetje aan solis... Als iemand je er meer geld voor biedt dan je vraagt, ga je toch geen nee zeggen?
Als je gewoon niet de optie bieden had gekozen, dan was dat niet eens mogelijk. ;) Kies je die optie wel dan kies je er dus bewust voor om de (in dit geval) schoenen voor een hogere prijs te verkopen aangezien ze nergens meer verkrijgbaar zijn... Maar goed dat zal wel aan mij liggen. :)
Hardtraxx Elite
last seen Jan 2026
Ach, als alle schoenen die je heel graag wilt expres in een beperkte oplage worden geproduceerd en vervolgens voor minimaal het dubbele worden doorverkocht raak je er na een tijdje wel aan gewend.
Hardtraxx Elite
last seen 1 day ago
misschien is dat het wel
Hardtraxx Veteran
last seen 3 days ago
Bedankt dat jullie aan mijn zijde staan (L)
Hardtraxx Elite
last seen 1 day ago
Solis wrote:
Remi wrote:Ik had op Marktplaats een advertentie gezet voor 145 excl. verzenden. Binnen een kwartier kreeg ik een bod van 200 piek :lol: . Direct maar verkocht.
Wat triest zeg...

Iemand trouwens tips waarmee je je schoenen kunt beschermen? Zowel buitenkant (vlekken bijvoorbeeld) als van binnen (graflucht :P)
lees je mee solis? Hij heeft de ad gezet voor 145 en krijgt een bod van 200. Hoezo bieden?
M
Hardtraxx Addict
1379 posts member since 2011
last seen Jun 2023
Ik moest om 9 uur beginnen op werk en zat naast een senior, dus vond het ook niet zo relaxed gelijk schoenen te bestellen. Had ik achteraf wel gewoon moeten doen natuurlijk, nu maar wachten op restock :mad:
Hardtraxx Elite
Mijn bestelling helaas ook geannuleerd bij Size... :/
Hardtraxx Elite
last seen 1 day ago
mijne is onderweg. Guys restock komt dus relax
V
Hardtraxxer
391 posts member since 2010
last seen 1 day ago
Mijne komen vandaag binnen. Ze gingen wel vrij hard ja.. Niet zo hard als die Sean Wotherspoon's..
Hardtraxx Elite
last seen 1 day ago
vincejuh wrote:Mijne komen vandaag binnen. Ze gingen wel vrij hard ja.. Niet zo hard als die Sean Wotherspoon's..
puur omdat de stock meer is.
Hardtraxx Veteran
last seen 3 days ago
Ik zie via Sneakerbaas dat ze de 16e weer restock verwachten, Nike gaat donderdag releasen en Bruut de 18e.
Heeft iemand nog aanvulling?
Hardtraxxer
387 posts member since 2017
last seen Jul 2020
Morgen releasen de South Beach 90's. Ga ze toch halen. Echt wel vet zomerschoentje.
Hardtraxx Veteran
last seen 3 days ago
Ben met deze verkopers niet bekend, maar
hier:
https://www.kicksusa.com/catalog/produc ... ksDwxQEAXQ

en hier:
http://www.jimmyjazz.com/mens/footwear/ ... =Affiliate
Kun je ze al vinden voor $110. Ik weet alleen niet of ze worldwide shippen. Maar misschien loont het wel om hier en daar rond te neuzen aangezien die in Amerika al zijn uitgebracht.
Hardtraxx Veteran
last seen 3 days ago
Iemand die AM1 Watermelons nog in 44 nodig? Ik heb voor iemand nog een paar gekocht maar diegene kwam er zelf door.
Hardtraxxer
387 posts member since 2017
last seen Jul 2020
Remi wrote:Iemand die AM1 Watermelons nog in 44 nodig? Ik heb voor iemand nog een paar gekocht maar diegene kwam er zelf door.
https://www.nike.com/nl/en/launch/t/air-max-miami-vibes

Zijn ook weer verkrijgbaar via Nike

Nog bedankt voor de links trouwens, maar helaas geen maat 42.

Kan de South Beach 90´s nog nergens vinden :slow:
Hardtraxx Elite
last seen Jan 2026
Curry's binnen :) Was vrij makkelijk
Hardtraxx Veteran
last seen 3 days ago
Remi wrote:Iemand die AM1 Watermelons nog in 44 nodig? Ik heb voor iemand nog een paar gekocht maar diegene kwam er zelf door.
Zijn al verkocht. 145 inclusief verzendkosten. Zo ben ik he. Solis, lees je mee?
Hardtraxx Elite
last seen 1 day ago
Remi wrote:
Zijn al verkocht. 145 inclusief verzendkosten. Zo ben ik he. Solis, lees je mee?
:lol:

currys nog steeds full size run op snkrs