Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64 ... 79  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2018 13:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Is al bekend waar die re-stock gaat plaatsvinden?
Ramon had via Size een bestelling gedaan maar hij kreeg zojuist bericht dat deze geannuleerd is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2018 13:20 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Is al bekend waar die re-stock gaat plaatsvinden?
Ramon had via Size een bestelling gedaan maar hij kreeg zojuist bericht dat deze geannuleerd is.


overal. Bruut heeft iig aangekondigd dat het de 18de krijgt, maar geloof dat er ook winkels 10de krijgen
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2018 13:32 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Is al bekend waar die re-stock gaat plaatsvinden?
Ramon had via Size een bestelling gedaan maar hij kreeg zojuist bericht dat deze geannuleerd is.

Een maat van mij had ook via Size Nederland besteld en die is ook geannuleerd, denk dat er een bug was in de website oid, vandaar dat ze er daar zo lang op bleven staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2018 17:28 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Fluxion schreef:
Remi schreef:
Is al bekend waar die re-stock gaat plaatsvinden?
Ramon had via Size een bestelling gedaan maar hij kreeg zojuist bericht dat deze geannuleerd is.

Een maat van mij had ook via Size Nederland besteld en die is ook geannuleerd, denk dat er een bug was in de website oid, vandaar dat ze er daar zo lang op bleven staan.


size heeft dit vaker
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2018 17:38 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Oplichters zijn het
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2018 17:56 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Solis schreef:
Remi schreef:
Ik had op Marktplaats een advertentie gezet voor 145 excl. verzenden. Binnen een kwartier kreeg ik een bod van 200 piek :lol: . Direct maar verkocht.

Wat triest zeg...

Want? Als ik nog een week had gewacht had ik er misschien wel 300 voor ontvangen. Of 400. Dat heet vraag en aanbod. En ik nam hier wel genoegen mee omdat ik ik geen persoon ben die over de rug van anderen veel geld wil verdienen.

Solis schreef:
Iemand trouwens tips waarmee je je schoenen kunt beschermen? Zowel buitenkant (vlekken bijvoorbeeld) als van binnen (graflucht :P)

Misschien regelmatig je voeten wassen. Dat helpt.

Boeit me geen reet hoeveel winst je maakt. Je verkoop het bewust door om winst te maken en dat vind ik triest. Dat jij deze mening niet deelt, wil niet zeggen dat je mij persoonlijk moet gaan aanvallen met de bewering dat ik mijn voeten niet was.

Ik heb zelf overigens ook via Size besteld, maar ze zijn niet geannuleerd. Hoop ik dan. In ieder geval nog geen mailtje gekregen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2018 18:00 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

stelt je wel een beetje aan solis... Als iemand je er meer geld voor biedt dan je vraagt, ga je toch geen nee zeggen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2018 18:07 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

pim__ schreef:
stelt je wel een beetje aan solis... Als iemand je er meer geld voor biedt dan je vraagt, ga je toch geen nee zeggen?

Als je gewoon niet de optie bieden had gekozen, dan was dat niet eens mogelijk. ;) Kies je die optie wel dan kies je er dus bewust voor om de (in dit geval) schoenen voor een hogere prijs te verkopen aangezien ze nergens meer verkrijgbaar zijn... Maar goed dat zal wel aan mij liggen. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2018 19:45 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ach, als alle schoenen die je heel graag wilt expres in een beperkte oplage worden geproduceerd en vervolgens voor minimaal het dubbele worden doorverkocht raak je er na een tijdje wel aan gewend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2018 19:51 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

misschien is dat het wel
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2018 20:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bedankt dat jullie aan mijn zijde staan (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2018 02:30 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Solis schreef:
Remi schreef:
Ik had op Marktplaats een advertentie gezet voor 145 excl. verzenden. Binnen een kwartier kreeg ik een bod van 200 piek :lol: . Direct maar verkocht.

Wat triest zeg...

Iemand trouwens tips waarmee je je schoenen kunt beschermen? Zowel buitenkant (vlekken bijvoorbeeld) als van binnen (graflucht :P)


lees je mee solis? Hij heeft de ad gezet voor 145 en krijgt een bod van 200. Hoezo bieden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2018 10:44 
 
Hardtraxx Addict

Ik moest om 9 uur beginnen op werk en zat naast een senior, dus vond het ook niet zo relaxed gelijk schoenen te bestellen. Had ik achteraf wel gewoon moeten doen natuurlijk, nu maar wachten op restock :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2018 12:23 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Mijn bestelling helaas ook geannuleerd bij Size... :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2018 12:46 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

mijne is onderweg. Guys restock komt dus relax
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2018 13:54 
 
Hardtraxxer

Mijne komen vandaag binnen. Ze gingen wel vrij hard ja.. Niet zo hard als die Sean Wotherspoon's..
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2018 09:27 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

vincejuh schreef:
Mijne komen vandaag binnen. Ze gingen wel vrij hard ja.. Niet zo hard als die Sean Wotherspoon's..


puur omdat de stock meer is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2018 10:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Is al bekend waar die re-stock gaat plaatsvinden?

Ik zie via Sneakerbaas dat ze de 16e weer restock verwachten, Nike gaat donderdag releasen en Bruut de 18e.
Heeft iemand nog aanvulling?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2018 11:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Morgen releasen de South Beach 90's. Ga ze toch halen. Echt wel vet zomerschoentje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2018 12:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben met deze verkopers niet bekend, maar
hier:
https://www.kicksusa.com/catalog/produc ... ksDwxQEAXQ

en hier:
http://www.jimmyjazz.com/mens/footwear/ ... =Affiliate
Kun je ze al vinden voor $110. Ik weet alleen niet of ze worldwide shippen. Maar misschien loont het wel om hier en daar rond te neuzen aangezien die in Amerika al zijn uitgebracht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2018 09:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Iemand die AM1 Watermelons nog in 44 nodig? Ik heb voor iemand nog een paar gekocht maar diegene kwam er zelf door.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2018 09:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Iemand die AM1 Watermelons nog in 44 nodig? Ik heb voor iemand nog een paar gekocht maar diegene kwam er zelf door.

https://www.nike.com/nl/en/launch/t/air-max-miami-vibes

Zijn ook weer verkrijgbaar via Nike

Nog bedankt voor de links trouwens, maar helaas geen maat 42.

Kan de South Beach 90´s nog nergens vinden :slow:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2018 09:23 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Curry's binnen :) Was vrij makkelijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2018 09:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Iemand die AM1 Watermelons nog in 44 nodig? Ik heb voor iemand nog een paar gekocht maar diegene kwam er zelf door.


Zijn al verkocht. 145 inclusief verzendkosten. Zo ben ik he. Solis, lees je mee?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2018 12:13 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Remi schreef:
Iemand die AM1 Watermelons nog in 44 nodig? Ik heb voor iemand nog een paar gekocht maar diegene kwam er zelf door.


Zijn al verkocht. 145 inclusief verzendkosten. Zo ben ik he. Solis, lees je mee?


:lol:

currys nog steeds full size run op snkrs
Vorige  1 ... 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64 ... 79  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic