Deze gister gekocht

Dit is jammer genoeg inderdaad het geval. Heb ze net twee weken en begin het nu al een beetje te merkenpim__ wrote:kreuken ze ook zo snel bij jou? Heb ze zelf niet, maar over de rode gehoorde dat het erg snel gaat.

cncpts heeft ze algartainc wrote:1 Augustus in europa
US zijn ze al, niks.com ook al gewoon te krijgen maar niet op Nederlandse.pim__ wrote:cncpts heeft ze algartainc wrote:1 Augustus in europa
iknow, had in mn hoofd dat cnpts ook een store in uk had, maar dat klopt nietgartainc wrote:US zijn ze al, niks.com ook al gewoon te krijgen maar niet op Nederlandse.pim__ wrote:cncpts heeft ze algartainc wrote:1 Augustus in europa
Wat is je schoenmaat? Ik heb misschien nog wel een aantal paar liggen in goede staat.Hard4Us wrote:hebben jullie nog suggesties voor Nike airmax 90's / Ones zo rond de €100. Gewoon lekkere stampertjes die vies mogen worden etc, wel lekker gekleurde/ redelijk opvallende.
Maat 42Anthor wrote:Wat is je schoenmaat? Ik heb misschien nog wel een aantal paar liggen in goede staat.Hard4Us wrote:hebben jullie nog suggesties voor Nike airmax 90's / Ones zo rond de €100. Gewoon lekkere stampertjes die vies mogen worden etc, wel lekker gekleurde/ redelijk opvallende.
Ik zie er maar een.Spitta wrote:Mijn nieuwe aanwinsten!!
Ik heb normaal zo rond de 43 en m'n airs zijn 44, denk dat ze bij jou dan rond de 45 zullen zijn, ik zou in ieder geval langs een schoenwinkel gaan om even een paar te passen (van dezelfde soort als die je uiteindelijk wil halen) zodat je het zeker weet.TondH wrote:Nike Air Max vallen aardig klein. Ik heb normaal maat 44, welke maat zou ik dan moeten nemen? Die nieuwe Nike's hierboven
kegel77w wrote:Die rechter zien er zo heel vet uit!