heb je dan ook van die strakkere broeken? Wil namelijk wel weten wat voor merk je dan hebt.klapstoel wrote:Ligt aan de broek. Bij sommige broeken zitten de pijpen wel aardig om mijn enkels heen, maar bij andere ziet het er gewoon niet uit en rol ik ze wel omhoog. Qua sokken, meestal donkere normale sokken, af en toe wat gekleurde.pim__ wrote:doen jullie ook allemaal je broek zo oprollen? en wat doen jullie met sokken?
Rol zelf mn pijpen nooit op en draag vrijwel bij alles zwarte of witte sportsokken.
Active topics in Off-Topic
Moderators
Slim fit jeans van Only & Sons, aardige prijs en goede kwaliteit. Ook nog een paar slim fit van Jack & Jones.pim__ wrote:heb je dan ook van die strakkere broeken? Wil namelijk wel weten wat voor merk je dan hebt.klapstoel wrote:Ligt aan de broek. Bij sommige broeken zitten de pijpen wel aardig om mijn enkels heen, maar bij andere ziet het er gewoon niet uit en rol ik ze wel omhoog. Qua sokken, meestal donkere normale sokken, af en toe wat gekleurde.pim__ wrote:doen jullie ook allemaal je broek zo oprollen? en wat doen jullie met sokken?
Rol zelf mn pijpen nooit op en draag vrijwel bij alles zwarte of witte sportsokken.
Ik zou graag weer een paar Nike AM1 aanschaffen maar ik vind de huidige releases vrij saai.. Vroeger was ik onder andere fan van de Tech Pack 2, Polkadot (blauw/grijs) en de Skull editie.
Tegenwoordig komt zoiets niet meer uit of het is onbetaalbaar / al gereserveerd voor dat er een release is.

Tegenwoordig komt zoiets niet meer uit of het is onbetaalbaar / al gereserveerd voor dat er een release is.
Je zou kunnen kijken onder Nike Air Max 1 Ultra Moiré. Die draag ik nu en zijn erg comfortabel.Anthor wrote:Ik zou graag weer een paar Nike AM1 aanschaffen
Pinroll of cropped broek, vaak van die no-show sokken of hoge witten sokken voor de #skatervibez
Ik vind dat model wel tof maar de colourways erg saai. De voorbeelden die ik hier boven noem vond ik bijvoorbeeld erg vet. Ook al zijn deze releases allemaal zo'n 8 jaar oud.. Ik vind het erg zonde dat Nike niet meer met zulke releases komt.kegel77w wrote:Je zou kunnen kijken onder Nike Air Max 1 Ultra Moiré. Die draag ik nu en zijn erg comfortabel.Anthor wrote:Ik zou graag weer een paar Nike AM1 aanschaffen
edit: ID's vind ik ook niet erg bijzonder en daarnaast overpriced.
Deze aanschaffen denk ik, vind ze heel gaaf!

Zie toch heel veel mensen hier assics halen. Is dit voor alledaagse dingen, of zijn deze ook fijn voor op festivals?
Heb ook Asics voor op feesten, nooit geen last van en merk niet echt verschil met Air Max.kegel77w wrote:Zie toch heel veel mensen hier assics halen. Is dit voor alledaagse dingen, of zijn deze ook fijn voor op festivals?
-
MHardtraxx Addict
- 1379 posts member since 2011
- last seen Jun 2023
Ik vind Asics (en dan voor Gel Lyte 5) véél lekkerder lopen dan Air Max 
Air max is voor echte gabbers. Asics is voor zwabbers
loopt beide top, asics net iets fijner. Werk zelf in de keuken op asics ook.kegel77w wrote:Zie toch heel veel mensen hier assics halen. Is dit voor alledaagse dingen, of zijn deze ook fijn voor op festivals?
Aankomende week dan toch maar eens een keer passen, toch wel benieuwd. Dankjewel!
Welke zijn dat en zijn ze full leather? Ben zelf enorm fan van rode sneakers namelijk. En aangezien ik toch elk jaar wel 1 paar nieuwe wil hebben.
Wellicht dat hier je maat nog tussen zit: https://asphaltgold.de/en/asics-gt-ii-t ... spice.htmlUnknown wrote:Welke zijn dat en zijn ze full leather? Ben zelf enorm fan van rode sneakers namelijk. En aangezien ik toch elk jaar wel 1 paar nieuwe wil hebben.
Zijn volledig suede.MelvinFR wrote:Wellicht dat hier je maat nog tussen zit: https://asphaltgold.de/en/asics-gt-ii-t ... spice.htmlUnknown wrote:Welke zijn dat en zijn ze full leather? Ben zelf enorm fan van rode sneakers namelijk. En aangezien ik toch elk jaar wel 1 paar nieuwe wil hebben.
Hmm ik heb ze voor 99,95 gekocht bij Bijsmaak. Heb ze 3x gedragen ofzo, maar ga ze denk ik wel terug sturen dan. Scheelt toch 30 euro.
je betaalt er wel 9,50 verzendkosten bij.Maximize wrote:Zijn volledig suede.MelvinFR wrote:Wellicht dat hier je maat nog tussen zit: https://asphaltgold.de/en/asics-gt-ii-t ... spice.htmlUnknown wrote:Welke zijn dat en zijn ze full leather? Ben zelf enorm fan van rode sneakers namelijk. En aangezien ik toch elk jaar wel 1 paar nieuwe wil hebben.
Hmm ik heb ze voor 99,95 gekocht bij Bijsmaak. Heb ze 3x gedragen ofzo, maar ga ze denk ik wel terug sturen dan. Scheelt toch 30 euro.
dit is echt wel nederlands. Vind het persoonlijk een beetje sneu
hard op zoek naar vans x patta van afgelopen weekend. Mocht iemand een paartje 43/44 vinden HMU
ewa teup is op vans. 2 vrienden van me hadden geprobeerd en allebei niet gelukt