Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2011 17:47 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2011 18:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Meeste ''rawstyle'' begint juist mainstream te worden.

Tevens vind ik mainstream een foute benaming en kan je het beter melodieuzere hardstyle noemen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2011 18:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Olijfboompje schreef:
Meeste ''rawstyle'' begint juist mainstream te worden.

Tevens vind ik mainstream een foute benaming en kan je het beter melodieuzere hardstyle noemen.

Ik vind Rawstyle een foute/vreselijke benaming, helaas maar aan dat soort dingen doe je weinig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2011 18:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rik schreef:
Olijfboompje schreef:
Meeste ''rawstyle'' begint juist mainstream te worden.

Tevens vind ik mainstream een foute benaming en kan je het beter melodieuzere hardstyle noemen.

Ik vind Rawstyle een foute/vreselijke benaming, helaas maar aan dat soort dingen doe je weinig.

True that.

Ik denk ook dat je het beter kan opsplitsen in duister/donkere tegenover melodieus ipv ''rawstyle'' tegenover ''mainstream''.

Maarja, inderdaad, it happens helaas en je kan er weinig tegen doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2011 18:44 
 

Of gewoon wat hardere mainstream ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2011 18:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
Of gewoon wat hardere mainstream ;)

Tja, ik weet niet echt wat onder de noemer mainstream valt bij hardstyle.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2011 18:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mijn naam heeft al een hele reis achter de rug zo te zien xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2011 19:47 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Rik schreef:
Olijfboompje schreef:
Meeste ''rawstyle'' begint juist mainstream te worden.

Tevens vind ik mainstream een foute benaming en kan je het beter melodieuzere hardstyle noemen.

Ik vind Rawstyle een foute/vreselijke benaming, helaas maar aan dat soort dingen doe je weinig.

Wat ik veel vreselijker vind is dat er mensen zijn die eerst volkomen door het lint gingen als je ''nustyle'' zei, maar die nu alles wat ze leuk vinden ''rawstyle'' noemen en alles wat ze zelf kut vinden ook maar ''nustyle'' zijn gaan noemen. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2011 20:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Olijfboompje schreef:
Rik schreef:
Olijfboompje schreef:
Meeste ''rawstyle'' begint juist mainstream te worden.

Tevens vind ik mainstream een foute benaming en kan je het beter melodieuzere hardstyle noemen.

Ik vind Rawstyle een foute/vreselijke benaming, helaas maar aan dat soort dingen doe je weinig.

True that.

Ik denk ook dat je het beter kan opsplitsen in duister/donkere tegenover melodieus ipv ''rawstyle'' tegenover ''mainstream''.

Maarja, inderdaad, it happens helaas en je kan er weinig tegen doen.

Ik vind wel goed om de rauwe kant te benoemen, maar ik vind Rawstyle gewoon een vreselijke naam. Het is voor mij alleen de titel van een track voor de rest niets :p.

Ik vind Raw Hardstyle dus wel goed, klinkt veel mooier en minder kinderachtig. Net als Nustyle, ook zo lelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2011 21:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2011 22:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Je kan mij onder Sainen zetten. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2011 22:21 
 
Artiest

Olijfboompje schreef:
Rik schreef:
Olijfboompje schreef:
Meeste ''rawstyle'' begint juist mainstream te worden.

Tevens vind ik mainstream een foute benaming en kan je het beter melodieuzere hardstyle noemen.

Ik vind Rawstyle een foute/vreselijke benaming, helaas maar aan dat soort dingen doe je weinig.

True that.

Ik denk ook dat je het beter kan opsplitsen in duister/donkere tegenover melodieus ipv ''rawstyle'' tegenover ''mainstream''.

Maarja, inderdaad, it happens helaas en je kan er weinig tegen doen.


Euphoric hardstyle en Raw hardstyle lijken mij toch gewoon goede benamingen, lijkt me ook niet zozeer iets mis met mainstream, maar prefereer Euphoric.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2011 23:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Precies tussen Festuca Roeben en Wesz91.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2011 23:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mainstream klinkt gewoon zo hardcore achtig...

Mainstream hardcore is juist datgene waarmee ik niet wil dat hardstyle zich identificeert.
Als er iets kut is, is het wel mainstream hardcore.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2011 23:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik weet niet exact waar ik mezelf zou zetten hier. Ik denk een beetje rond Ramirez en Mike.
De Hardstyle van tegenwoordig kan ik over het algemeen gewoon goed waarderen, met tracks die ik zelf wel of niet vet vind. Eigenlijk een beetje onafhankelijk van wat de hype van het moment is.

Early heb ik wel degelijk interesse in, maar ik zou nu niet zomaar naar een Remember gaan of iets dergelijks. Ik draai het ook minder vaak.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2011 09:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2011 14:14 
 

Olijfboompje schreef:
Mainstream klinkt gewoon zo hardcore achtig...

Mainstream hardcore is juist datgene waarmee ik niet wil dat hardstyle zich identificeert.
Als er iets kut is, is het wel mainstream hardcore.

dat ben ik niet met je eens!
kijk naar Traxxtorm is grotendeels ook mainstream maar daar komen toch echt wel dikke platen vanaf.
en je kan me ook niet wijs maken dat je echt serieus alle (mainstream) hardcore kut vind.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2011 14:15 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik zou onder/naast festuca duiken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2011 14:17 
 

zet mij maar onder Mol :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2011 14:19 
 

Doe 't lekker zelf -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2011 18:04 
 

Khadber schreef:
Ik weet niet exact waar ik mezelf zou zetten hier. Ik denk een beetje rond Ramirez en Mike.
De Hardstyle van tegenwoordig kan ik over het algemeen gewoon goed waarderen, met tracks die ik zelf wel of niet vet vind. Eigenlijk een beetje onafhankelijk van wat de hype van het moment is.

Early heb ik wel degelijk interesse in, maar ik zou nu niet zomaar naar een Remember gaan of iets dergelijks. Ik draai het ook minder vaak.


Dit vind ik wel apart. Als ik jou reacties op alle tracks zie dan zit jij echt veeueuuull verder naar de mainstream toe. Noem is iets van de mainstream wat je totaal niet trekt? Je zit nu bijna dichter bij de raw dan de mainstream!

EDIT

Ik zit denk ik tussen Festuca en Roeben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2011 21:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nazale schreef:
Khadber schreef:
Ik weet niet exact waar ik mezelf zou zetten hier. Ik denk een beetje rond Ramirez en Mike.
De Hardstyle van tegenwoordig kan ik over het algemeen gewoon goed waarderen, met tracks die ik zelf wel of niet vet vind. Eigenlijk een beetje onafhankelijk van wat de hype van het moment is.

Early heb ik wel degelijk interesse in, maar ik zou nu niet zomaar naar een Remember gaan of iets dergelijks. Ik draai het ook minder vaak.


Dit vind ik wel apart. Als ik jou reacties op alle tracks zie dan zit jij echt veeueuuull verder naar de mainstream toe. Noem is iets van de mainstream wat je totaal niet trekt? Je zit nu bijna dichter bij de raw dan de mainstream!

EDIT

Ik zit denk ik tussen Festuca en Roeben.

Eens wat betreft zijn verhaal over Khadber. Denk dat die een stuk verder naar boven zit, afgaande op zijn reacties op het forum. Wel gezellig Nazale, zitten we vlakbij elkaar :) Kunnen we zwaaien naar Marino in de top van de piramide :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2011 01:27 
 

Olijfboompje schreef:
Rik schreef:
Olijfboompje schreef:
Meeste ''rawstyle'' begint juist mainstream te worden.

Tevens vind ik mainstream een foute benaming en kan je het beter melodieuzere hardstyle noemen.

Ik vind Rawstyle een foute/vreselijke benaming, helaas maar aan dat soort dingen doe je weinig.

True that.

Ik denk ook dat je het beter kan opsplitsen in duister/donkere tegenover melodieus ipv ''rawstyle'' tegenover ''mainstream''.

Maarja, inderdaad, it happens helaas en je kan er weinig tegen doen.

Of je houdt gewoon rawstyle en nustyle, omdat we er dan tenminste namwn voor hebben.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic