Internet wordt gemeten in Mb/s en MB/s.. Waarschijnlijk is die 10Mb/s geen Mb, maar MB (Mb is Megabit MB is MegaByte.. 1 byte = 8 bits).. Dan kom je al een heel stuk dichter bij die 100 die jij bij tests haaltBerenburg wrote:Gewoon glasvezel nemen![]()
In mijn contract staat dat ik 10 Mb/s internet zou hebben, maar ik haal zo'n beetje de 100

http://www.lijbrandt-telecom.nl/internet.phpTakkU wrote:Internet wordt gemeten in Mb/s en MB/s.. Waarschijnlijk is die 10Mb/s geen Mb, maar MB (Mb is Megabit MB is MegaByte.. 1 byte = 8 bits).. Dan kom je al een heel stuk dichter bij die 100 die jij bij tests haaltBerenburg wrote:Gewoon glasvezel nemen![]()
In mijn contract staat dat ik 10 Mb/s internet zou hebben, maar ik haal zo'n beetje de 100
Mijn speed:
Klopt, is ook niet al te best, maar mijne is echt de druppelBlack Sunrise wrote:Je bent helaas niet de enigeEl Mare wrote:
En dan zie je sommige zeuren
ps: het is toch altijd hoe lager je ping hoe hoger je snelheid?? Vraag ik me toch af hoe die van mij dan tot stand komt
Ik heb al jaren lijbrandt en sinds het begin al veel meer dan de beloofde 10mbitBerenburg wrote:http://www.lijbrandt-telecom.nl/internet.phpTakkU wrote:Internet wordt gemeten in Mb/s en MB/s.. Waarschijnlijk is die 10Mb/s geen Mb, maar MB (Mb is Megabit MB is MegaByte.. 1 byte = 8 bits).. Dan kom je al een heel stuk dichter bij die 100 die jij bij tests haaltBerenburg wrote:Gewoon glasvezel nemen![]()
Mijn speed:
Er staat toch duidelijk Mbit

El Mare wrote:En mensen in Afrika hebben helemaal niets om te kiezen

Ik woon dan ook niet in Afrika.El Mare wrote:Ik kom niet eens aan de 1 mb :')
En mensen in Afrika hebben helemaal niets om te kiezen
en zeep als ze die niet al opgegeten hebbenOlijfboompje wrote:Ik woon dan ook niet in Afrika.El Mare wrote:Ik kom niet eens aan de 1 mb :')
Laat ze daar maar lekker nootjes rapen.
zeepjes rapengggbiscuit wrote:en zeep als ze die niet al opgegeten hebbenOlijfboompje wrote:Ik woon dan ook niet in Afrika.El Mare wrote:Ik kom niet eens aan de 1 mb :')
Laat ze daar maar lekker nootjes rapen.
Nou, liever jij dan ikCase Dj wrote: zeepjes rapenggg
wil jij m aandouwenAlmighty wrote:Nou, liever jij dan ikCase Dj wrote: zeepjes rapenggg