styl0w wrote: Voor diegene die Terra Nova volgde. Vandaag officieel gecancelled door FOX.
Related topics
- View the latest post: Rerun Series #12: Technoboy @ FFWD Heineken Dance Parade 2006 // Deuntje & Dreuntje
- View the latest post: RERUN SERIES #10: Dana vs. Crypsis @ Thrillogy 2009 // Deuntje & Dreuntje
- View the latest post: Ophidian - Black Box Series 2 Part 1
- View the latest post: V.A. - Thunderdome Vinyl Series I/IV (TDM027)
- View the latest post: Noise Pollution Guest Mix Series - Ep. 076 - Silvio Aquila
Active topics in Off-Topic
Moderators
Ik ben gisteren Terra Nova beginnen kijken, eerste aflevering was leuk dus ga sowieso het seizoen uitkijken 
Eindelijk begonnen met Lost. Erg vet tot nu toe 
-
FHardtraxx Veteran
- 6061 posts member since 2010
- last seen 3 days ago
Helaas wordt het naarmate het vordert wel minder
maar heb het persoonlijk wel met plezier afgekeken
Net de pilot van missing gekeken. Hm ik weet het niet het is wel erg voorspelbaar allemaal..
Net begonnen met seizoen 2 van The Walking Dead. Wat een gave serie zeg! 
Voor mensen die van droge, britse humor houden.. echt een aanraderXtD wrote:Pilot van Misfits gezien, volgens mij ook wel een leuke serie, ga ik ook maar even helemaal kijken
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
Ik zit te wachten op 10, heel erg benieuwd naar
Als je de samenvatting leest over de serie denk je misschien: nee, dit is echt een kut serie. Maar het is echt fantastischXtD wrote:Voor mensen die van droge, britse humor houden.. echt een aanraderXtD wrote:Pilot van Misfits gezien, volgens mij ook wel een leuke serie, ga ik ook maar even helemaal kijken
Dat accent van Kelly
Nathan is fantastisch, en dan gaat hij aan het einde van seizoen 2 weg en dan denk je, dit wordt echt klote. En dan zie je zijn opvolger.. pricelessSolis wrote:Als je de samenvatting leest over de serie denk je misschien: nee, dit is echt een kut serie. Maar het is echt fantastischXtD wrote:Voor mensen die van droge, britse humor houden.. echt een aanraderXtD wrote:Pilot van Misfits gezien, volgens mij ook wel een leuke serie, ga ik ook maar even helemaal kijken
Dat accent van Kelly(die in het echt schijnbaar ook zo praat). En Nathan tja..
Wat een malloot.
En terra nova weeral gedaan. Was leuk om een keertje gekeken te hebben
next up: The pacific aangezien ik Band of Brothers ook erg goed vond
next up: The pacific aangezien ik Band of Brothers ook erg goed vond
Het is niet dat de verhaallijn er rekening mee houdt ofzo hoor, dus echt spoilen is het eigenlijk nietSolis wrote:Bedankt voor de spoiler, XtD
Beginnen met star wars the clone wars kijken of met one piece
Suggesties? 
Hahaha ja zeg hem staan. Moet ik echt een keer gaan doen 
Gisteren weer begonnen met Psychoville, wat blijft dat geniaal! Beetje League of gentlemen idee maar dan echt als een serie.
The Walking Dead season final was top!
Nu 4 van de 10 afleveringen van The Pacific gezien. Voldoet volledig aan mijn verwachtingen tot nu toe 
-
A
Toffe serie he, al vond ik Band Of Brothers beternielstil wrote:Nu 4 van de 10 afleveringen van The Pacific gezien. Voldoet volledig aan mijn verwachtingen tot nu toe
-
A
Saving Private Ryan ook niet
Spielberg *fapfapfap*
-
FHardtraxx Veteran
- 6061 posts member since 2010
- last seen 3 days ago
Welke held raadde hier Strike Back aan? Net eerste aflevering gezien, WOAAHH gruwelijk
helemaal omver geblazen. Gaan we snel vervolgen
!
Wooohoooo!
Touch, zo gruwelijk vet. Heel die verbanden, etc. GE-WEL-DIG
Touch, zo gruwelijk vet. Heel die verbanden, etc. GE-WEL-DIG
-
UHardtraxx Veteran
- 4743 posts member since 2012
- last seen 1 day ago