Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 283, 284, 285, 286, 287, 288, 289 ... 321  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2021 00:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Squid Game op Netflix :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2021 13:49 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker




HYPE :surrender: :surrender: :clap: :clap: :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2021 13:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

rakkietakkie schreef:



HYPE :surrender: :surrender: :clap: :clap: :clap:


Die hype is door dat laatste seizoen van GoT echt wel verpest :lol: Ik ben er erg voorzichtig mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2021 14:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Haha, ziet er op het eerste gezicht wel echt heel leip uit. Maar inderdaad, voorzichtig zijn met de hype.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2021 14:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Die hype is door dat laatste seizoen van GoT echt wel verpest :lol: Ik ben er erg voorzichtig mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2021 15:24 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ben wel benieuwd, zolang ze niet de zelfde schrijvers hebben als in de latere seizoenen (en bij voorkeur de schrijvers van de eerste seizoenen) dan moet het wel goed zitten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2021 17:54 
 
Hardtraxx Crew

HBO heeft GoT zelf iig niet verpest, en nieuwe showrunners met andere writers, dus ik ben er wel hyped voor :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2021 10:20 
 
Hardtraxx Veteran

En de verhalen staan al deels vast, o.a. geschreven door George, dus dat scheelt ook.
Er worden gruwelijke dingen beschreven, dus benieuwd naar het beeldmateriaal.

Voor de geïnteresseerden: https://www.bol.com/nl/nl/p/the-world-o ... 036162380/
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2021 10:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Game Of Thrones zou voor mij altijd de grootste teleurstelling blijven wat betreft film en tv. Hoe ze zoveel potentie zo vakkundig om zeep hebben geholpen het laatste seizoen. Bizar :lol:

Kan dus nog niet hyped zijn voor die nieuwe serie, maar het ziet er wel tof uit. Maargoed "er vet uit zien" was het probleem ook niet bij Game of Thrones.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2021 11:04 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Game Of Thrones zou voor mij altijd de grootste teleurstelling blijven wat betreft film en tv. Hoe ze zoveel potentie zo vakkundig om zeep hebben geholpen het laatste seizoen. Bizar :lol:

Kan dus nog niet hyped zijn voor die nieuwe serie, maar het ziet er wel tof uit. Maargoed "er vet uit zien" was het probleem ook niet bij Game of Thrones.

Precies dit idd.

Ben trouwens afgehaakt met La Casa en begonnen aan Squid Game. Goede keuze vooralsnog!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2021 11:22 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Is Squid Game aan te raden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2021 12:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

paperclip schreef:
Is Squid Game aan te raden?


Ja het is echt fucking goed. Einde ook erg onverwacht. Wel beetje overdreven Koreaans acteerwerk, maar dat is wel te pruimen. Binnen 2 dagen kijk je dit weg in ieder geval. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2021 12:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
paperclip schreef:
Is Squid Game aan te raden?


Ja het is echt fucking goed. Einde ook erg onverwacht. Wel beetje overdreven Koreaans acteerwerk, maar dat is wel te pruimen. Binnen 2 dagen kijk je dit weg in ieder geval. :)

Had niet verwacht dat ze het zou willen kijken, maar de mijt kwam er gisteren ineens mee aan. Dus gaat binnenkort zeker aan, ben benieuwd!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2021 12:10 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dan moet ik ook maar eens aan de hype geloven. De trailer deed mij ergens aan de SAW reeks denken. niet geheel vergelijkbaar natuurlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2021 16:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Check als je squid game af hebt ook meteen alice in borderland.
IMO misschien zelfs beter dan squid game maar heeft veel minder hype gekregen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2021 22:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eerste twee afleveringen was even lastig doorkomen en het Koreaanse acteerwerk is wat over the top, maar het keek daarna zeer lekker weg. Wel een wat vaag einde inderdaad...
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2021 23:23 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Heb hem er in 2 avonden doorheen gejaagd, heel vet! Spoiler: Ook al zag ik het wel aankomen had ik het behoorlijk zwaar toen dat meisje die knikker expres liet vallen :cry: :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2021 14:46 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

chas1n schreef:
Eerste twee afleveringen was even lastig doorkomen en het Koreaanse acteerwerk is wat over the top, maar het keek daarna zeer lekker weg.

Precies dit ja. Was eigenlijk geneigd het af te zetten na aflevering 2 maar vanaf aflevering 3 werd het wel beter. Zijn nu bij aflevering 5 ofzo maar voel niet per se de neiging om het te bingen. Wel vermakelijke serie verder tot nu toe.

Sowieso is het alweer even geleden dat ik een serie/seizoen heb gekeken waar ik echt door omver werd geblazen. Afgelopen tijd nieuwe seizoenen van La Casa de Papel, Sex Education, How to Sell Drugs Online (Fast), Biohackers en alle 4 seizoenen van Élite gekeken. Allemaal wel leuk maar niet dat je denkt poah. Tips zijn welkom :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2021 15:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sarabande schreef:
Tips zijn welkom :p


Avatar: The Last Airbender kijken, ook al heb je deze misschien al eerder gezien
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2021 15:26 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zelf wel altijd zeer gecharmeerd geweest van Suits
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2021 17:09 
 

The Office, Attack on Titan (anime), Blacklist, Breaking Bad, Sons Of Anarchy, Mayans, Prison Break, The Punisher, Vikings, Luther, Death note (anime), Game Of Thrones.
Ben zelf ook toe aan nieuwe series dus wat onbekende / underrated series zijn welkom :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2021 17:24 
 
Hardtraxx Veteran

bierislekker schreef:
The Office, Attack on Titan (anime), Blacklist, Breaking Bad, Sons Of Anarchy, Mayans, Prison Break, The Punisher, Vikings, Luther, Death note (anime), Game Of Thrones.
Ben zelf ook toe aan nieuwe series dus wat onbekende / underrated series zijn welkom :thumbup:


The Alienist, The Irregulars, Carnaval Row, Daredevil, The Boys
Anime: Baki, Trese, 7 Deadly Sins, Invincible, Final Space
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2021 17:36 
 
Hardtraxx Crew

ErikZ schreef:
bierislekker schreef:
The Office, Attack on Titan (anime), Blacklist, Breaking Bad, Sons Of Anarchy, Mayans, Prison Break, The Punisher, Vikings, Luther, Death note (anime), Game Of Thrones.
Ben zelf ook toe aan nieuwe series dus wat onbekende / underrated series zijn welkom :thumbup:


The Alienist, The Irregulars, Carnaval Row, Daredevil, The Boys
Anime: Baki, Trese, 7 Deadly Sins, Invincible, Final Space

Deze 3 :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2021 17:43 
 

ErikZ schreef:
The Alienist, The Irregulars, Carnaval Row, Daredevil, The Boys
Anime: Baki, Trese, 7 Deadly Sins, Invincible, Final Space

Heb daredevil al gezien de rest nog niet, thanks!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2021 18:10 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Squid Game in twee dagen uitgekeken. Ondanks het slechte acteerwerk van de Engelstalige stukken, keek het zeer lekker weg. Zit ook best wel een diepgaande boodschap in. Hoop niet dat het uitgemolken wordt a la Casa.
Vorige  1 ... 283, 284, 285, 286, 287, 288, 289 ... 321  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic