Active topics in Off-Topic

Moderators

• wootum wootum Hardtraxx Crew · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 39 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 6 days ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 6 days ago
Hardtraxxer
531 posts member since 2012
last seen 3 days ago
RoyAPO wrote:Ik doe het nu via piratebay en dan download ik de ondertiteling van een andere site
Welke? Ik gebruik nu opensubtitles, maar die staan er elke dinsdag pas op.
Hardtraxx Veteran
4670 posts member since 2015
last seen Jan 2022
Ik ben pas net begonnen met de serie dus geen problemen met ondertiteling/downloaden :P
Hardtraxx Veteran
4987 posts member since 2013
last seen 7 days ago
Stremio downloaden, heerlijk programma.
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
JeftaElachouri wrote:Het mooiste vind ik (selecteer de rest om te lezen) dat de The White Walkers weer wat op de achtergrond gehouden worden, zodat we die weer wat beginnen te vergeten. Net zoals de personages dat ook doen (op de Northeners na). In aflevering 5 keren ze weer met groots geweld weer terug denk ik.
Vind dat onheilspellende ook ziek vet inderdaad. Regrouping the forces and go. :thumbsup:
Hardtraxx Elite
2256 posts member since 2015
last seen Mar 2025
Ik gebruik addi7ed voor subs. Hele fijne site, aangezien je direct het sub bestand download, en niet eerst een .rar die je dan weer moet uitpakken etc...
Hardtraxx Veteran
6071 posts member since 2011
last seen Jan 2022
MeneerEend wrote:Ik gebruik addi7ed voor subs. Hele fijne site, aangezien je direct het sub bestand download, en niet eerst een .rar die je dan weer moet uitpakken etc...
Jup! Erg fijne site :D
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
123movies stream. Werkt donders goed.
F
Hardtraxx Veteran
6061 posts member since 2010
last seen 9 days ago
MeneerEend wrote:Ik gebruik addi7ed voor subs. Hele fijne site, aangezien je direct het sub bestand download, en niet eerst een .rar die je dan weer moet uitpakken etc...
Bovendien worden hier de fanmade ondertitels ook echt gemaakt, waardoor ze er ook als eerste verschijnen.
Hardtraxx Elite
2202 posts member since 2013
last seen Jan 2026
Gebruikte eerst ook altijd addic7ed maar VLC heeft tegenwoordig ook een built in sub downloader die (nu) goed werkt.
D
Hardtraxx Newbie
12 posts member since 2017
last seen Dec 2018
Man man man wat wordt suits een zielige vertoning tegenwoordig. Kunnen we even met zijn allen een petitie starten om Rachel permanent bij prins Harry te dumpen? Dat kleffe gejank van die kut altijd, nondeju.

Ze hadden moeten stoppen toen die in de bak ging.

Ik wil nieuwe afleveringen van Shameless.. ahhhh.. Duurt nog effe.

Groetjes van Nazale (oja die bestond ook nog vroeger! Dat ben ik dus.)
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2025
Dat gezeik en emotionele gedoe bij Suits trek ik ook niet meer. Eerste seizoenen waren zoveel leuker.
Nu komt de hele serie neer op: ALS JULLIE OP DIT TIJDSTIP OP DEZE DAG DIT NOG NIET HEBBEN GEDAAN, DAN DOEN WIJ DIT EN DAT. Heel irritant die constante dreigingen die de serie spannend zou moeten maken/houden, maar dat wekt bij mij alleen maar irritatie op.
Hardtraxx Veteran
3013 posts member since 2011
last seen 4 hours ago
TiMOTHYb wrote:
JeftaElachouri wrote:Het mooiste vind ik (selecteer de rest om te lezen) dat de The White Walkers weer wat op de achtergrond gehouden worden, zodat we die weer wat beginnen te vergeten. Net zoals de personages dat ook doen (op de Northeners na). In aflevering 5 keren ze weer met groots geweld weer terug denk ik.
Vind dat onheilspellende ook ziek vet inderdaad. Regrouping the forces and go. :thumbsup:
Ik verwacht weer een aflevering á la Hardhome, maar dan nog beter. Ze zullen in ieder geval met groots geweld hun intrede maken dit seizoen. :drool:
Hardtraxx Elite
2372 posts member since 2010
Sublight is een fijn programma voor ondertitels. Kun je zelf aanvinken bij welk bestandsformaat je Sublight in het verkenner menu wil zien. Dan doe je rechtsklik op het bestand, zoeken met Sublight en kun je de ondertitel rechtstreeks naar het mapje waar het videobestand ook in zit downloaden.
Hardtraxx Veteran
last seen 4 hours ago
Hackers hebben GoT S7E4 online gezet. Staat al op diverse torrent sites. Wel lage kwaliteit though.
Hardtraxx Veteran
last seen 4 hours ago
Exterkate wrote:
JeftaElachouri wrote:Wel lage kwaliteit though.
In dat geval wacht ik netjes tot zondagavond :P
Ik tot maandagavond :P
Hardtraxx Veteran
7274 posts member since 2009
last seen 20 hours ago
WTF :love: :love:
Wát ziek.
J
Hardtraxx Veteran
5794 posts member since 2011
last seen 3 days ago
Blij dat ik niet gewacht heb, de kwaliteit is makkelijk door heen te kijken.

WAT. EEN. AFLEVERING.
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2025
Echt bizar hoe goed deze aflevering was. Laatste 20 minuten met open mond gekeken.
Hardtraxx Veteran
last seen 4 hours ago
Doen jullie dit nou expres? :cry: :cry: :cry:

EDIT: had hem ook even gedownload maar met dat irritante tellertje onderin ga ik niet kijken xd
Hardtraxx Veteran
3418 posts member since 2014
last seen Oct 2024
Exterkate wrote:
JeftaElachouri wrote:Wel lage kwaliteit though.
In dat geval wacht ik netjes tot zondagavond :P
:yes:
R
Hardtraxx Veteran
4240 posts member since 2010
last seen May 2025
Zieke aflevering inderdaad. Maandagavond nogmaals kijken in full hd :P
Hardtraxx Veteran
last seen 7 days ago
Ho-ly fucking shit wat een episode van GoT :worship: . Morgen nog een keer checken in HD.
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 22 days ago
Wat sick :worship: :cry: Morgen idd zeker nog een keer terugkijken in HD. [Spoiler]:
Spoiler
Ik kon het door de matige kwaliteit niet zo goed zien, maar is Jaime nou al verzopen of is dat een vraag voor de volgende aflevering?
Hardtraxx Veteran
last seen 7 days ago
Pommer wrote:Wat sick :worship: :cry: Morgen idd zeker nog een keer terugkijken in HD. [Spoiler]:
Spoiler
Ik kon het door de matige kwaliteit niet zo goed zien, maar is Jaime nou al verzopen of is dat een vraag voor de volgende aflevering?
SPOILER:
Spoiler
Nog niet definitief verzopen, classic cliffhanger. Denk ook niet dat ie zo het loodje legt, zou wel erg cheesy zijn :P . Overigens vind ik de verhaallijn van Bran maar een beetje sloppy tbh, waarom vertelt hij bijv. niet aan Sansa dat Littlefinger Ned heeft bedrogen? Laat staan meer info te geven betreft de white walkers.
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2025
Spoiler:
Spoiler
omdat hij de geschiedenis nog maar in stukjes ziet. Er is te veel informatie om gelijk alles op te nemen, dit kan er voor zorgen dat hij überhaupt nog niet weet of Littlefinger Ned heeft verraden en dat ie nog niet precies weet hoe de walkers verslagen moeten worden, als dat überhaupt zijn plan is. Kan ook zijn dat ie een pact gaat sluiten met de walkers bijvoorbeeld.