Active topics in Off-Topic

Moderators

• Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 6 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 23 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 6 days ago
Hardtraxx Veteran
7917 posts member since 2013
last seen 4 hours ago
Vandaag de nieuwe afleveringen gezien van Suits en GoT. Wat goed weer allebei. :D
F
Hardtraxx Veteran
6061 posts member since 2010
last seen 9 days ago
Spoiler:
Spoiler
Die angstige blik van Varys was ook prachtig, voor het eerst in de serie dat hij niet zeker van zichzelf was :lol: .
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 22 days ago
Daveytl wrote:Shiiiiiiit. SPOILER:
Spoiler
Reek is terug
:lol:
Aan de ene kant dacht ik neeeee dude verman jezelf nou een keer. Maar daarna dacht ik [spoiler]:
Spoiler
misschien dat ie expres van boord sprong zodat ie haar later uit Kingslanding kan proberen te redden. Of hing ze nou aan dat touw aan de boot? Kon het niet goed zien tbh
Hardtraxxer
886 posts member since 2017
last seen Aug 2019
Pommer wrote:
Spoiler
Reek is terug
Aan de ene kant dacht ik neeeee dude verman jezelf nou een keer. Maar daarna dacht ik [spoiler]:
Spoiler
misschien dat ie expres van boord sprong zodat ie haar later uit Kingslanding kan proberen te redden. Of hing ze nou aan dat touw aan de boot? Kon het niet goed zien tbh
Spoiler:
Spoiler
Nee degene die aan dat touw hing was één van die dochters uit Dorne
Hardtraxx Veteran
17570 posts member since 2010
last seen 5 hours ago
Pommer wrote:
Spoiler
Reek is terug
Spoiler
Spoiler

Neah zat niks expres bij, PTSD is een bitch... daar kom je echt niet zomaar vanaf...Vond het al knap dat hij eerst nog 5 piraten kapot hakte voor hij terugviel naar Reek. Denk verder wel dat het 'per ongeluk' de beste keuze was die hij kon maken, wat had hij dan moeten doen? Er op af moeten rennen? Dan was Yara sws dood geweest, en hij wss ook.

Lekker een onzichtbare 'discussie' aangaan :cool:
Bierkoning
last seen 22 days ago
Ja oke, maar alsnog kan ie nu gaan uitvoeren wat ik zei. Of het nou bewust was of niet. Bedoelde ook meer dat ik hoop dat dat gaat gebeuren :P
Hardtraxx Veteran
17570 posts member since 2010
last seen 5 hours ago
Pommer wrote:Ja oke, maar alsnog kan ie nu gaan uitvoeren wat ik zei. Of het nou bewust was of niet. Bedoelde ook meer dat ik hoop dat dat gaat gebeuren :P
Ja oke, daar heb je dan wel weer gelijk in :)
Hardtraxx Veteran
3418 posts member since 2014
last seen Oct 2024
Spoiler:
Spoiler
die overgang van het pus naar de soep. Nog nooit zo iets ranzigs gezien in een serie
:sick: :sick:
Hardtraxx Veteran
4489 posts member since 2016
last seen 16 days ago
klapstoel wrote:Spoiler:
Spoiler
die overgang van het pus naar de soep. Nog nooit zo iets ranzigs gezien in een serie
Eerst dacht ik ook gadverdamme. Maar toen ik 'm doorhad kon ik er wel om lachen. Goed gemaakt hoor :lol:
Bierkoning
last seen 22 days ago
klapstoel wrote:Spoiler:
Spoiler
Hij lag er wel strak op!!
Hardtraxx Veteran
14320 posts member since 2011
last seen 37 minutes ago
Had het eigenlijk vrij snel wel door, structuur was namelijk heel anders xd maar zeker netjes die transitie
F
Hardtraxx Veteran
last seen 9 days ago
Hahaha dat was mooi ja.
Hardtraxx Elite
2256 posts member since 2015
last seen Mar 2025
wat een aflevering :worship:
Hardtraxx Crew
30629 posts member since 2010
last seen 23 hours ago
Was weer genieten!
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Spoiler:
Spoiler
Ik denk dat niet Jon en Daenaerys, maar Bran de bepalende factor gaat zijn in de strijd tussen leven en dood. Zoals ik het zie, maken Dany en Jon weinig kans tegen de Walkers en Wights, zelfs met de draken. Als er een draak of mens doodgaat, wordt het gelijk een Wight als de Night King er dichtbij is. Ik denk dus dat Bran terug in de tijd moet gaan of in het lichaam van de Night King moet gaan zitten om te voorkomen dat de Walkers winnen. Ik hoop ook zo dat Bran de oorlog beslist, vind zijn verhaallijn gruwelijk vet.
Bierkoning
last seen 22 days ago
Firetrap wrote:
Pommer wrote:Vandaag begonnen met Ozark en vond de eerste twee episodes best gaaf, mijn interesse is gewekt :)
Laat maar weten hoe het uiteindelijk was, ook wel benieuwd naar maar eerst met EL Chapo begonnen.
Ondanks dat ik pas bij aflevering 7 ben kan ik het wel al enorm aanraden. Elke aflevering eigenlijk wel spanning en/of wat psychische shit wat het interessant maakt.
F
Hardtraxx Veteran
last seen 9 days ago
Nice :thumbsup:
Bierkoning
last seen 22 days ago
Laatste episode van Ozark was echt fantastisch :worship: Sowieso heel vet het hele seizoen. Hopelijk hoeven we niet al te lang te wachten op S2.

Nu overigens begonnen met Stranger Things.
Hardtraxx Veteran
4502 posts member since 2016
last seen Apr 2026
Heeft iemand To The Bone al gekeken of is er iemand mee bezig?
H
Hardtraxx Elite
2954 posts member since 2013
last seen Jul 2026
Bijna klaar met seizoen 5 van Prison Break, vond m echt heel vet!
Morgen beginnen aan Ozark!
Hardtraxx Addict
1115 posts member since 2016
last seen Dec 2024
Gelukkig heeft Facebook aflevering 3 al gespoiled :cry:
Hardtraxx Veteran
4987 posts member since 2013
last seen 7 days ago
Begonnen aan Ozark, de pilot pakte mij meteen. Ga hem zeker verder kijken.
Hardtraxx Veteran
3418 posts member since 2014
last seen Oct 2024
Rick and Morty ook weer begonnen :beer:
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
GoT was wel weer goed. Ik wil gvd meer van Bran zien, ben zo'n fan van dat joch.
SPOILER:
Spoiler
Hoe kil Bran is geworden, vind ik mega vet. Hoe hij Sansa met een strak gezicht vertelt hoe mooi Sansa eruit zag toen ze verkracht werd door Ramsay :lol: Die jongen is zwaar getraumatiseerd en raakt denk ik 'verdwaald'/verdrinkt in de wereld van de 3 eyed raven, waar hij nog voor gewaarschuwd werd door de vorige 3 eyed raven.
En oh ja, Olenna Tyrell, wat een bazin. Denk dat dit een beetje een keerpunt is en dat Jaime zich tegen Cersei gaat keren en uiteindelijk haar gaat vermoorden.
Hardtraxx Veteran
4987 posts member since 2013
last seen 7 days ago
Daveytl wrote:GoT was wel weer goed. Ik wil gvd meer van Bran zien, ben zo'n fan van dat joch.
SPOILER:
Spoiler
Hoe kil Bran is geworden, vind ik mega vet. Hoe hij Sansa met een strak gezicht vertelt hoe mooi Sansa eruit zag toen ze verkracht werd door Ramsay :lol: Die jongen is zwaar getraumatiseerd en raakt denk ik 'verdwaald'/verdrinkt in de wereld van de 3 eyed raven, waar hij nog voor gewaarschuwd werd door de vorige 3 eyed raven.
En oh ja, Olenna Tyrell, wat een bazin. Denk dat dit een beetje een keerpunt is en dat Jaime zich tegen Cersei gaat keren en uiteindelijk haar gaat vermoorden.
SPOILER:
Spoiler
Waarom denk jij dat Jaime zich nu tegen Cersei zal keren? Overigens weer een toffe episode met leuke storytelling,maar de vechtscènes waren duidelijk niet waar het budget heen ging deze episode, die voelden nogal gerusht..