Iets in de trend dat het natuurlijk moeilijk is origineel en 'fresh' te blijven. Hier vind je een deel:
View on YouTube
View on YouTube
Jij hebt ook je best gedaan danPaultheone wrote:Afgelopen 2 weken alle 9 seizoen van How I Met Your Mother gekeken, heel erg van genoten
Kerel, in 2 weken?Paultheone wrote:Afgelopen 2 weken alle 9 seizoen van How I Met Your Mother gekeken, heel erg van genoten
Vanavond even terugkijken, maar al een aantal reacties gezien en verwacht er niet teveel vansonnebloem wrote:Nog mensen TWD gezien gisteren?
Vond er echt geen kut aan.sonnebloem wrote:Nog mensen TWD gezien gisteren?
Eens,Joey wrote:Vond er echt geen kut aan.sonnebloem wrote:Nog mensen TWD gezien gisteren?
Spoiler:Spoiler
Vind het net een soapserie geworden. Veel te lange dialogen (zoals bijv tussen Rosita en Sasha gisteravond), stomme acties en cliché's (Sasha die Rosita buiten het hek sluit maar zelf het gebouw van Negan ingaat). Ook de 'confrontatie' tussen Daryl en Maggie na de dood van Glenn had ik me heel anders voorgesteld. Het enige toffe uit de aflevering van gisteravond vond ik dat Eugene koos om bij Negan te blijven omdat 'ie daar behandelt wordt naar wat 'ie wel kan ipv wat 'ie niet kan zoals in Alexandria het geval was (hij was altijd degene die beschermd moest worden enz).
Nee, voor mij is de hele charme van TWD er inmiddels af.
Ja klopt, ik heb het dan ook nog vrij lang vol gehouden, omdat ik in eerste instantie nog het idee had dat er progressie geboekt werd. Wat dat betreft hebben ze mij dus ook vrij lang met dat simpele trucje weten te boeinErikZ wrote:@Uberrant, is dit niet al sinds halverwege seizoen 2? Je noemt nu namelijk precies op waarom ik toen ben afgehaakt
haha die viel me ook gelijk op inderdaadRickzel wrote: toen ik dat slechte greenscreen zag op die vuilnis belt
Ja als dat je niet op zou vallen heb je ook echt een lading stront in je ogen hahasonnebloem wrote:haha die viel me ook gelijk op inderdaadRickzel wrote: toen ik dat slechte greenscreen zag op die vuilnis belt