Active topics in Off-Topic

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 1 hour ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 5 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 4 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 6 days ago
-
Hardtraxxer
273 posts member since 2011
last seen Dec 2017
Mijn pokemon verslaving is helaas nog niet sterk genoeg dus ik ben opzoek naar een nieuwe serie. Maakt niet uit wat voor genre, mag ook al wat ouder zijn. Het liefst wel een serie met meerdere seizoenen of een actieve serie. Heeft iemand een aanrader???
Hardtraxx Elite
2372 posts member since 2010
-RiiANNE wrote:Mijn pokemon verslaving is helaas nog niet sterk genoeg dus ik ben opzoek naar een nieuwe serie. Maakt niet uit wat voor genre, mag ook al wat ouder zijn. Het liefst wel een serie met meerdere seizoenen of een actieve serie. Heeft iemand een aanrader???
Suits, Mr. Robot (is nog maar 1 seizoen maar overmorgen begint het tweede seizoen), Person of Interest (pas afgelopen), Orange is the New Black, The Walking Dead, Fear The Walking Dead, 11/22/63 (miniserie, maar hij is echt tof!).

Heb er nog meer, maar ik geloof dat je hier wel wat tussen gaat vinden!
Hardtraxx Addict
1750 posts member since 2009
last seen May 2026
Solis wrote:
-RiiANNE wrote:Mijn pokemon verslaving is helaas nog niet sterk genoeg dus ik ben opzoek naar een nieuwe serie. Maakt niet uit wat voor genre, mag ook al wat ouder zijn. Het liefst wel een serie met meerdere seizoenen of een actieve serie. Heeft iemand een aanrader???
Suits, Mr. Robot (is nog maar 1 seizoen maar overmorgen begint het tweede seizoen), Person of Interest (pas afgelopen), Orange is the New Black, The Walking Dead, Fear The Walking Dead, 11/22/63 (miniserie, maar hij is echt tof!).

Heb er nog meer, maar ik geloof dat je hier wel wat tussen gaat vinden!
Mocht hier niks tussen zitten kan je ook kijken naar The Americans, Banshee of Peaky Blinders.
Hardtraxx Addict
1412 posts member since 2014
last seen 10 days ago
Het eerste uur van het nieuwe seizoen Mr Robot staat overigens al op internet. Is door de makers zelf 'gelekt' als pr stuntje. Terug te vinden op de meeste noemenswaardige torrent sites.
Ben zelf alleen eerst nog seizoen 1 aan het terugkijken :P
F
Hardtraxx Veteran
6061 posts member since 2010
last seen 9 days ago
Same, bovendien is ie er niet in 1080p dus ik had sowieso gewacht tot die 2episodes-premiere.
Hardtraxx Crew
11820 posts member since 2013
last seen Jun 2026
Net begonnen met Suits nadat ik wat losse stukjes bij had gezien. Moest er even aan wennen, maar so far erg leuk :D
Hardtraxx Elite
2256 posts member since 2015
last seen Mar 2025
Magnetron wrote:Net begonnen met Suits nadat ik wat losse stukjes bij had gezien. Moest er even aan wennen, maar so far erg leuk :D
en lekker
Hardtraxx Crew
30629 posts member since 2010
last seen 4 hours ago
Magnetron wrote:Net begonnen met Suits nadat ik wat losse stukjes bij had gezien. Moest er even aan wennen, maar so far erg leuk :D
Vooral verder kijken, wordt met het seizoen gaver.
Hardtraxx Veteran
7274 posts member since 2009
last seen 46 minutes ago
En seizoen 6 is nu net begonnen :D .
Hardtraxx Veteran
8198 posts member since 2014
Mr. Robot seizoen 2 eindelijk begonnen. :) Heb ik weer lang op moeten wachten. Gave aflevering(en)!
Hardtraxx Elite
Joey wrote:Mr. Robot seizoen 2 eindelijk begonnen. :) Heb ik weer lang op moeten wachten. Gave aflevering(en)!
Ik heb er ook erg lang naar uitgekeken. Vond beide afleveringen erg matig.
Hardtraxx Addict
1412 posts member since 2014
last seen 10 days ago
Loop ook weer bij met Mr Robot. Vond de afleveringen zelf dikke prima.
Spoiler
Krijg overigens sterk het idee dat Elliot in een inrichting of gevangenis zit. Wordt in ieder geval best wel naar gehint als je kijkt naar hoe bijvoorbeeld z'n moeder tegen hem praat en hoe Gideon erbij zit tijdens zijn bezoek. Zou verder niet verbaasd zijn als die Leon ook een verzinsel blijkt te zijn.
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 8 days ago
Pannenkoek wrote:Loop ook weer bij met Mr Robot. Vond de afleveringen zelf dikke prima.
Spoiler
Krijg overigens sterk het idee dat Elliot in een inrichting of gevangenis zit. Wordt in ieder geval best wel naar gehint als je kijkt naar hoe bijvoorbeeld z'n moeder tegen hem praat en hoe Gideon erbij zit tijdens zijn bezoek. Zou verder niet verbaasd zijn als die Leon ook een verzinsel blijkt te zijn.
Voor als je E02 hebt gezien
Spoiler
Daar krijg ik dan weer veel minder die indru, bijvoorbeeld hoe Daryll uit The Office hem bezoekt met die hond, en het verhaal daar omheen wat hij zich niet herinnert
Hardtraxx Elite
Gisteren Stranger Things in een ruk uitgekeken. Wat een toffe serie. Heerlijke 80's vibe, coole soundtrack en vooral erg spannend!
Hardtraxx Crew
30629 posts member since 2010
last seen 4 hours ago
Solis wrote:Gisteren Stranger Things in een ruk uitgekeken. Wat een toffe serie. Heerlijke 80's vibe, coole soundtrack en vooral erg spannend!
Wil er een dezer dagen ook aan beginnen. Lees er voornamlijk positieve dingen over, ben benieuwd :)
Hardtraxx Elite
Hardtraxx Veteran
5333 posts member since 2012
last seen 7 hours ago
wootum wrote:
Solis wrote:Gisteren Stranger Things in een ruk uitgekeken. Wat een toffe serie. Heerlijke 80's vibe, coole soundtrack en vooral erg spannend!
Wil er een dezer dagen ook aan beginnen. Lees er voornamlijk positieve dingen over, ben benieuwd :)
Aan begonnen, eerste aflevering erg gaaf, ben benieuwd naar de rest
Hardtraxxer
580 posts member since 2014
last seen Feb 2023
Steffnov wrote:
Pannenkoek wrote:Loop ook weer bij met Mr Robot. Vond de afleveringen zelf dikke prima.
Spoiler
Voor als je E02 hebt gezien
Spoiler
Daar krijg ik dan weer veel minder die indru, bijvoorbeeld hoe Daryll uit The Office hem bezoekt met die hond, en het verhaal daar omheen wat hij zich niet herinnert

Was gisteren weer aardig de draad kwijt op het einde. Blijft toch leuk om te kijken.
Hardtraxx Addict
1391 posts member since 2012
last seen 7 days ago
Narcos seizoen 2 soon :thumbsup:
Hardtraxxer
580 posts member since 2014
last seen Feb 2023
Spitta wrote:Narcos seizoen 2 soon :thumbsup:
2 september! :yay:
Hardtraxx Crew
11820 posts member since 2013
last seen Jun 2026
Ondertussen helemaal bij met Suits, heel gaaf
Hardtraxx Veteran
7220 posts member since 2010
last seen Dec 2017
Is Suits het echt waard om af te kijken? Ik vond de eerste paar seizoenen erg tof, zeker qua zaken, maar helaas vond ik het bij s4 (dacht ik) steeds meer een soapserie a la GTST lijken (
Spoiler
zeker met dat "vreemdgaan" gedoe met Rachel"
). Zet dat zich nog verder voort of komen er ook gewoon weer leuke zaken?
Hardtraxx Veteran
3418 posts member since 2014
last seen Oct 2024
Ik hoor veel goede verhalen over Stranger Things. Heeft iemand hier deze serie al gezien? Ik ben van plan om deze te kijken zodra ik klaar ben met Vikings
Hardtraxx Veteran
4987 posts member since 2013
last seen 6 days ago
Rawbin wrote:Is Suits het echt waard om af te kijken? Ik vond de eerste paar seizoenen erg tof, zeker qua zaken, maar helaas vond ik het bij s4 (dacht ik) steeds meer een soapserie a la GTST lijken (
Spoiler
zeker met dat "vreemdgaan" gedoe met Rachel"
). Zet dat zich nog verder voort of komen er ook gewoon weer leuke zaken?
Haha had precies hetzelfde bij seizoen 4, al die GTST onzin idd. Maar seizoen 5 is erg sterk en seizoen 6 is goed begonnen, dus ik raad het je wel aan
Hardtraxx Elite
2256 posts member since 2015
last seen Mar 2025
Vind suits soms ook echt een vrouwenserie, maar stiekem vind ik het wel leuk :$ . Bezig met blue mountain state. Eerste seizoen op 1 avond gekeken. Geniaal :lol: