Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 187, 188, 189, 190, 191, 192, 193 ... 327  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2016 20:09 

Hardtraxxer

Mijn pokemon verslaving is helaas nog niet sterk genoeg dus ik ben opzoek naar een nieuwe serie. Maakt niet uit wat voor genre, mag ook al wat ouder zijn. Het liefst wel een serie met meerdere seizoenen of een actieve serie. Heeft iemand een aanrader???
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2016 20:46 

Hardtraxx Elite

-RiiANNE schreef:
Mijn pokemon verslaving is helaas nog niet sterk genoeg dus ik ben opzoek naar een nieuwe serie. Maakt niet uit wat voor genre, mag ook al wat ouder zijn. Het liefst wel een serie met meerdere seizoenen of een actieve serie. Heeft iemand een aanrader???

Suits, Mr. Robot (is nog maar 1 seizoen maar overmorgen begint het tweede seizoen), Person of Interest (pas afgelopen), Orange is the New Black, The Walking Dead, Fear The Walking Dead, 11/22/63 (miniserie, maar hij is echt tof!).

Heb er nog meer, maar ik geloof dat je hier wel wat tussen gaat vinden!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2016 22:30 

Hardtraxx Addict

Solis schreef:
-RiiANNE schreef:

Suits, Mr. Robot (is nog maar 1 seizoen maar overmorgen begint het tweede seizoen), Person of Interest (pas afgelopen), Orange is the New Black, The Walking Dead, Fear The Walking Dead, 11/22/63 (miniserie, maar hij is echt tof!).

Heb er nog meer, maar ik geloof dat je hier wel wat tussen gaat vinden!

Mocht hier niks tussen zitten kan je ook kijken naar The Americans, Banshee of Peaky Blinders.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2016 11:18 

Hardtraxx Addict

Het eerste uur van het nieuwe seizoen Mr Robot staat overigens al op internet. Is door de makers zelf 'gelekt' als pr stuntje. Terug te vinden op de meeste noemenswaardige torrent sites.
Ben zelf alleen eerst nog seizoen 1 aan het terugkijken :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2016 11:52 

Hardtraxx Veteran

Same, bovendien is ie er niet in 1080p dus ik had sowieso gewacht tot die 2episodes-premiere.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2016 12:12 

Hardtraxx Crew

Net begonnen met Suits nadat ik wat losse stukjes bij had gezien. Moest er even aan wennen, maar so far erg leuk :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2016 13:30 

Hardtraxx Elite

Magnetron schreef:
Net begonnen met Suits nadat ik wat losse stukjes bij had gezien. Moest er even aan wennen, maar so far erg leuk :D

en lekker
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2016 20:59 

Hardtraxx Crew

Magnetron schreef:

Vooral verder kijken, wordt met het seizoen gaver.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2016 10:05 

Hardtraxx Veteran

En seizoen 6 is nu net begonnen :D .
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2016 18:28 

Hardtraxx Veteran

Mr. Robot seizoen 2 eindelijk begonnen. :) Heb ik weer lang op moeten wachten. Gave aflevering(en)!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2016 23:12 

Hardtraxx Elite

Joey schreef:
Mr. Robot seizoen 2 eindelijk begonnen. :) Heb ik weer lang op moeten wachten. Gave aflevering(en)!

Ik heb er ook erg lang naar uitgekeken. Vond beide afleveringen erg matig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2016 22:50 

Hardtraxx Addict

Loop ook weer bij met Mr Robot. Vond de afleveringen zelf dikke prima. Krijg overigens sterk het idee dat Elliot in een inrichting of gevangenis zit. Wordt in ieder geval best wel naar gehint als je kijkt naar hoe bijvoorbeeld z'n moeder tegen hem praat en hoe Gideon erbij zit tijdens zijn bezoek. Zou verder niet verbaasd zijn als die Leon ook een verzinsel blijkt te zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2016 00:07 

Hardtraxx Veteran

Pannenkoek schreef:
Loop ook weer bij met Mr Robot. Vond de afleveringen zelf dikke prima. Krijg overigens sterk het idee dat Elliot in een inrichting of gevangenis zit. Wordt in ieder geval best wel naar gehint als je kijkt naar hoe bijvoorbeeld z'n moeder tegen hem praat en hoe Gideon erbij zit tijdens zijn bezoek. Zou verder niet verbaasd zijn als die Leon ook een verzinsel blijkt te zijn.

Voor als je E02 hebt gezien
Daar krijg ik dan weer veel minder die indru, bijvoorbeeld hoe Daryll uit The Office hem bezoekt met die hond, en het verhaal daar omheen wat hij zich niet herinnert
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2016 21:16 

Hardtraxx Elite

Gisteren Stranger Things in een ruk uitgekeken. Wat een toffe serie. Heerlijke 80's vibe, coole soundtrack en vooral erg spannend!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2016 21:28 

Hardtraxx Crew

Solis schreef:
Gisteren Stranger Things in een ruk uitgekeken. Wat een toffe serie. Heerlijke 80's vibe, coole soundtrack en vooral erg spannend!

Wil er een dezer dagen ook aan beginnen. Lees er voornamlijk positieve dingen over, ben benieuwd :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2016 22:43 

Hardtraxx Elite

Zeker doen!

Trouwens.. http://speld.nl/2016/07/18/nederlandse- ... ronenspel/ :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2016 13:21 

Hardtraxx Veteran

wootum schreef:
Solis schreef:

Wil er een dezer dagen ook aan beginnen. Lees er voornamlijk positieve dingen over, ben benieuwd :)

Aan begonnen, eerste aflevering erg gaaf, ben benieuwd naar de rest
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2016 14:11 

Hardtraxxer

Steffnov schreef:
Pannenkoek schreef:

Voor als je E02 hebt gezien
Daar krijg ik dan weer veel minder die indru, bijvoorbeeld hoe Daryll uit The Office hem bezoekt met die hond, en het verhaal daar omheen wat hij zich niet herinnert

Was gisteren weer aardig de draad kwijt op het einde. Blijft toch leuk om te kijken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2016 14:21 

Hardtraxx Addict

Narcos seizoen 2 soon :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2016 22:13 

Hardtraxxer

Spitta schreef:
Narcos seizoen 2 soon :thumbsup:

2 september! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2016 14:38 

Hardtraxx Crew

Ondertussen helemaal bij met Suits, heel gaaf
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2016 09:05 

Hardtraxx Veteran

Is Suits het echt waard om af te kijken? Ik vond de eerste paar seizoenen erg tof, zeker qua zaken, maar helaas vond ik het bij s4 (dacht ik) steeds meer een soapserie a la GTST lijken (zeker met dat "vreemdgaan" gedoe met Rachel"). Zet dat zich nog verder voort of komen er ook gewoon weer leuke zaken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2016 22:50 

Hardtraxx Veteran

Ik hoor veel goede verhalen over Stranger Things. Heeft iemand hier deze serie al gezien? Ik ben van plan om deze te kijken zodra ik klaar ben met Vikings
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2016 03:16 

Hardtraxx Veteran

Rawbin schreef:
Is Suits het echt waard om af te kijken? Ik vond de eerste paar seizoenen erg tof, zeker qua zaken, maar helaas vond ik het bij s4 (dacht ik) steeds meer een soapserie a la GTST lijken (zeker met dat "vreemdgaan" gedoe met Rachel"). Zet dat zich nog verder voort of komen er ook gewoon weer leuke zaken?

Haha had precies hetzelfde bij seizoen 4, al die GTST onzin idd. Maar seizoen 5 is erg sterk en seizoen 6 is goed begonnen, dus ik raad het je wel aan
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2016 11:23 

Hardtraxx Elite

Vind suits soms ook echt een vrouwenserie, maar stiekem vind ik het wel leuk :$ . Bezig met blue mountain state. Eerste seizoen op 1 avond gekeken. Geniaal :lol:
Vorige  1 ... 187, 188, 189, 190, 191, 192, 193 ... 327  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic