Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 171, 172, 173, 174, 175, 176, 177 ... 327  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2015 01:09 

Hardtraxx Elite

Rawbin schreef:
Ik ben ook begonnen met Mr. Robot. Geweldig al na 2 afleveringen, pakte me vanaf het 1e moment :thumbsup:

Zelfde hier. :D Bij aflevering 4 nu.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2015 13:00 

Hardtraxx Veteran

De pilot van Narcos even bekeken, en die is hopelijk een voorbode voor een steengoede serie. Doet erg denken aan de betere mob-films, met een narrator en korte, krachtige scenes. Uiteraard speelt dialoog in dat soort films een zeer belangrijke rol, en dat was in deze pilot iig ook meer dan in orde. Benieuwd naar de rest, denk dat ik aan het eind van deze week wel door het seizoen heen ben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2015 21:59 

Bierkoning

Ik hoor er goeie verhalen over in ieder geval. Ik kijk trouwens ook best uit naar Vinyl, serie over de rock and roll scene in de jaren 70. Veel bekende acteurs ook.

Overigens heb ik laatst The Wire helemaal afgekeken, seizoen 5 was wel erg goed (vooral na het mindere begin van seizoen 4). Mooie realistische serie met een donker randje, maar ik zou hem niet nog een keer kijken, het is toch wat traag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2015 13:49 

Hardtraxx Veteran

Ja, dikke serie tot nu toe dat Narcos. Zeer boeiende verhaallijn vind ik :D . En Oberyn Tyrell in de serie, +1 natuurlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2015 09:58 

Hardtraxx Veteran

chas1n schreef:
Ja, dikke serie tot nu toe dat Narcos. Zeer boeiende verhaallijn vind ik :D . En Oberyn Tyrell in de serie, +1 natuurlijk.

Danku, zat al te kijken. Waar ken ik die knakker ook alweer van :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2015 13:44 

Hardtraxx Veteran

pokemon seizoen 1 en 2 op netflix :woot: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2015 14:22 

AniThing schreef:

:yay:

Laatste mr robot nog steeds uitgesteld door hey schietincident in amerika :(

Wss wel terecht...
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2015 15:59 

Hardtraxx Veteran

Seizoen 3 van Orange is the new Black gezien, gave seizoen weer, kan niet wachten op de volgende :worship: :loving:

Erg gaaf, dat je bij iedereen zoals andere seizoenen ook het verleden zag en waarom ze vast zitten. Al vond ik het einde van dit seizoen wel een kleine tegenvaller.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2015 18:24 

Hardtraxx Veteran

AniThing schreef:

Jezus wat toevallig, ik zat op internet gister op te zoeken waar ik ze kon kijken met nederlandse audio, kom ik bij de pokemon site uit, kut kwaliteit en kut geluid. Vandaag weer een beetje gaan kijken lees ik dit nu ineens :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2015 18:44 

Bierkoning

Godverdomme wat nice :love: Zo veel nostalgie.

Henk-Jan schreef:
chas1n schreef:

Danku, zat al te kijken. Waar ken ik die knakker ook alweer van :P

Ik had het ook pas na 3 afleveringen door ofzo :P Zitten ook weer verdomd lekkere wijven in trouwens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2015 22:53 

Bierkoning

Zo, klaar met Narco's seizoen 1. Vind het echt een dikke serie, vet ook dat er zo nu en dan 'echt' beeldmateriaal wordt gebruikt, dat maakt het gelijk wat realistischer (al zal er vast nog genoeg overdreven worden). Iemand enig idee wanneer seizoen 2 komt?

Oja, m'n halve vriendengroep is gelijk weer begonnen met Pokemon xd Denk dat ik zelf ook weer begin van het weekend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2015 07:51 

Hardtraxx Veteran

Gaat vies tegenvallen lijkt me :P zit nu op onze leeftijd wel heel erg tegen het kinderachtige aan, ondanks uiteraard de nostalgische gevoelens
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2015 09:08 

Pommer schreef:
Zo, klaar met Narco's seizoen 1. Vind het echt een dikke serie, vet ook dat er zo nu en dan 'echt' beeldmateriaal wordt gebruikt, dat maakt het gelijk wat realistischer (al zal er vast nog genoeg overdreven worden). Iemand enig idee wanneer seizoen 2 komt?

Oja, m'n halve vriendengroep is gelijk weer begonnen met Pokemon xd Denk dat ik zelf ook weer begin van het weekend.

Flink doorgekeken :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2015 12:58 

Bierkoning

bloemkool schreef:
Pommer schreef:

Flink doorgekeken :P

Hele seizoen in 2 dagen idd xd Ik kijk niet zoveel series, maar als ik er eenmaal in zit kijk ik hele seizoenen achter elkaar haha. Heb ook wel eens Band Of Brothers helemaal gekeken op 1 dag :P

Firetrap schreef:
Gaat vies tegenvallen lijkt me :P zit nu op onze leeftijd wel heel erg tegen het kinderachtige aan, ondanks uiteraard de nostalgische gevoelens

We zullen het zien haha, denk dat ik het nog wel awesome vind.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2015 16:33 

Hardtraxx Veteran

Seizoensfinale van Mr. Robot net gekeken. Was wel tof maar had er toch iets meer van verwacht. Kan niet wachten op seizoen 2 though!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2015 16:55 

Hardtraxx Veteran

AniThing schreef:

Sinds ik weet dat Ash ingesproken is door een vrouw hoeft het voor mij allemaal niet meer :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2015 19:33 

Hardtraxx Veteran

ErikZ schreef:
AniThing schreef:

Sinds ik weet dat Ash ingesproken is door een vrouw hoeft het voor mij allemaal niet meer :cry:

Ik zal maar net doen of ik dit niet gelezen heb.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2015 23:52 

Bierkoning

Is het gezellig onder die steen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2015 11:50 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:

Heb ik soms gezegd dat ik het pas te weten ben gekomen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2015 12:15 

Hardtraxx Veteran

^ Ik gok dat hij op mij doelde.

Pommer schreef:

Ja, heb best een gezellige roommate. Lijkt wel wat op een zeester en draagt een afschuwelijke groen-paarse zwembroek en hij is ontzettend dom. Maar erg aardig hoor!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2015 16:33 

Hardtraxx Veteran

Seizoen 2 Hannibal af. Erg goed, de tegenstelling van het kunstige ( muziek, culinaire hoogstandjes e.d. ) met de brute moorden is fantastisch gedaan. Visueel ook erg goed, verhaal is wel wat vlak en repetitief helaas. Binnenkort S3 beginnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2015 15:49 

Hardtraxx Veteran

Suits s05e10 shiiiit. Had niet in de gaten dat het de season finale was, maar sick hoor. Wat een vette aflevering.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2015 00:25 

Hardtraxx Addict

Mr. Robot :worship: :worship: :worship:

SPOILER:
Geniaal als je eraan terugdenkt dat zijn vader nooit daadwerkelijk met andere mensen contact had, en je dit pas doorhebt zodra je te zien krijgt dat hij een hallucinatie was.

Zo'n mindfuck heb ik sinds Shutter Island nooit meer gehad :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2015 12:48 

Hardtraxx Veteran

Narcos afgekeken. Echt bazig, benieuwd of ze een nieuw seizoen ook zo interessant kunnen houden. En nog een speciale vermelding voor de shots uit de lucht van Medellin :love:.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2015 14:56 

Hardtraxxer

Firetrap schreef:
Narcos afgekeken. Echt bazig, benieuwd of ze een nieuw seizoen ook zo interessant kunnen houden. En nog een speciale vermelding voor de shots uit de lucht van Medellin :love:.

Vind het alleen jammer het al zo snel voorbij is met z'n coke handel, maar goed ik heb hem nog niet af dus ben benieuwd wat er nog komen gaat. Toffe serie tot nu toe dat zeker!
Vorige  1 ... 171, 172, 173, 174, 175, 176, 177 ... 327  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic